Kiristävä haava

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #21913 : Irmeli
Mulla leikkauksesta neljä päivää. Lihaksen päälle laitettiin. Leikkaushaava toisessa rinnassa todella arka/kipeä. Ei ole tulehtunut kun näytin hoitajalle. Haava on vain ommeltu kovin tiukasti kiinni. Ompeleet on itsestään sulavia. Onko muilla samanlaista kokemusta? Tosi vaikea löytää sopivia asentoja missä ei haavaa kirvelisi, lähinnä istuva asento paras. Makuulla ja pystyssä alkaa tuskat. Muutoin olisi. Täysin toimintakuntoinen olen muutoin mutta tuo haava kipuilee.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #21935 : JAAV
Mullakin tuli ensimmäisellä viikolla leikkaushaavat todella kipeiksi. Paikoillaan kun istui, oli ok, mutta heti kun liikahti vähänkin, tuntui sellaista oikein repivänvihlovaa, tuntui kuin iho repeäisi auki tms. Tukiliivien alimpia hakasia oli pakko pitää auki, kun ne painoivat niin ikävästi ja tekivät vielä kipeämpää. Soitin siitä silloin klinikalle ja sanottiin, että se on merkki siitä, että olen puuhaillut liikaa, vaikka en mielestäni ollut edes tehnyt mitään. Vietin sitten seuraavat 2-3 päivää pelkästään sohvalla, poikaystävä kantoi ruuatkin nenän eteen jne. ja kyllähän se kipu siitä sitten talttui. Ja yhä edelleenkin (leikkauksesta 6 viikkoa) tulee ajoittain haavanseutu kipeäksi, ei kyllä mitään siihen suuntaankaan, mitä se silloin ensimmäisellä viikolla oli. Ja olen yhdistänyt sen edelleen siihen, että se on mun kropan / rintojen tyyli ilmoittaa, että jotain on liikaa tehty :)

19.1.2015 KC Clinic lihaskalvon alle Mentor anatominen 310/290 cc.

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #21946 : Irmeli
Jaav, kiitos kun jaoit oman kokemuksesi. Ihanaa kuulla että tästäkin selviää. Mulla leikkauksesta 4 pv. Lähtökohtani oli A ja laitettiin mentor 450, pituus 177 ja 62 kg. Leikkaus paikallispuudutuksella.

Sivu luotiin ajassa: 0.302 sekuntia