Motiva -Jyri Hukki- Plastic surgery Center

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #21210 : Siray
Päätin tulla kertomaan oman kokemukseni. Olen 25 vuotias, 160cm ja 50kg. Urheilullinen, rintojen lähtökohta oli n. A70-75. Ei lapsia.

Pitkän harkinnan jälkeen päätin siis ottaa silarit ja mulle oli sitten jo päätöksentekovaiheessa selvää että haluan Hukin kirurgiksi. Halusin myös leikkauksen Suomessa, eli mulle ykkösprioriteetit olivat luottamus kirurgiin hänen kädenjälkensä suhteen ja mahdollisimman turvallinen prosessi.

Konsultaatio:

Kävin tammikuun puolivälissä konsultaatiossa Hukilla, tykkäsin hänen tyylistään puhua asioista suoraan ja olimmekin hyvin samoilla linjoilla. Hän siis kysyi ensin minulta mitä haluan ja sanoi sitten oman mielipiteensä. Halusin implantin lihaksen alle, sillä omaa kudosta oli olematon määrä. Mittailimme testi-implanttien avulla ja kun olin tyytyväinen kokoon niin Hukki kertoi minulle implanttivaihtoehdot. Tällöin arvottiin Nagorin ja Natrellen (300-325cc) ja sitten tämän uuden implantin mitä hänellä ei silloin ollut vielä eli Motivan välillä. Itse innostuin tästä motivasta ja toivoin sitä.

Leikkausaikaa toivoin mahdollisimman pian, sillä halusin toipua hyvin ennen kesää ja sainkin ajan 2.2 aamuksi, eli vain kolmen viikon päähän konsultaatiosta. Tämä oli ensin hieman pelottava asia sillä minun piti järjestää itselleni niin nopeasti saikkua, mutta lopulta kun kaikki sujui hyvin niin olin iloinen, että leikkaus tuli pian. Minulle annettiin tarkka ohjeistus leikkauspäivästä konsultaatiossa ja nämä kerrattiin vielä kun sihteeri soitti minulle muutamaa päivää ennen leikkausta. Kysymyksiini vastattiin todella hyvin ja nopeasti, joita siis lähetin konsultaation ja leikkausajan välissä sähköpostitse. Nämä auttoivat turvallisuuden tunteen luomisessa.

Leikkaus:

Leikkausaamuna klinikalle, olin hieman etuajassa ja innostunut/jännittynyt, mutta missään välissä minua ei pelottanut. Sihteeri ja hoitaja pitivät minusta hyvää huolta ennen leikkausta ja Hukin kanssa tehtiin lopullinen implantin valinta. Motiva oli saapunut, 400€ kalliimpi kokonaishinta ei minua haitannut kun olin päässyt vertailemaan näitä implantteja keskenään.

Halusin Motivan ehdottomasti, pyöreä Ergonomix Silksurface ja koko 335cc, leveys 11,5 mikä on minun kokoiselle maximi.
Motiva on uusi Suomessa, paljon pehmeämpi kuin muut implantit. Se myös pyöreästä muodosta huolimatta tekee "pisaramaisuutta" ilman kiertymisriskiä, sillä geeli muotoutuu asennon mukaan. Lisäksi näissä on mikrosirut missä siis on implanttien tiedot. Pinta on uudenlainen "biologisesti sopivampi".

Kun implantti oli lyöty lukkoon niin anestesiaerikoislääkäri tuli antamaan minulle valmistavat lääkkeet ja pian niiden jälkeen minut vietiin saliin. Pääsin mukavalle leikkaus"pöydälle" ja käteni pistin tukiin. Minulle laitettiin kanyyli+tippa ja hoitajat lätkivät minuun erilaisia mittareita kiinni. He toivottavat kauniita unia ja minulta meni filmi poikki eli nukahdin.

Ekan kerran kun heräsin, luulin että leikkausta ei olisi edes tehty. En jaksanut liikkua, mitään kipuja ei ollut ja kysyin silmät kiinni asiaa hoitajalta, joka kertoi että leikkaus on ohi ja kaikki on hyvin ja käski minun nukkua vielä. Nukahdin.

Seuraavan kerran heräsin. Edelleen täysin kivuton, tuntui ettei minulle mitään leikkausta olisi tehty. Kokeilin kädellä mun rintoja ja tunsin että niissä on "paketit" päällä. Avasin silmät ja yritin tihrustaa kelloa (jonka myöhemmin tajusin olevan ilmastointiluukku), kysyin kelloa hoitajalta. 10.20 ja minun täytyisi vielä nukkua. Lepäsin, mutten enää nukkunut. Minussa oli verenpaine ja happisaturaatiomittarit kiinni. Olin edelleen tipassa mutten edes huomannut ennen kuin hoitaja otti tipan irti.

11.30 sain luvan heräillä. Sain vettä ja sen jälkeen mehua. Olin edelleen täysin kivuton. Myöhemmin hoitajan kanssa opeteltiin ylösnousua ja sain käydä vessassa. Olo oli kuin olisi pari siideriä juonut ja erittäin hyvä. Toki myös heikko kun en ollut saanut syödä niin pitkään aikaan. Lopulta sain aamupalaa ja söin kaiken. Välillä hoitaja toi lääkkeitä ja juotavaa ja minun kehotettiin lepäilemään vielä. Sain kuitenkin luvan käydä vessassa ja liikkua huoneessa vapaasti sillä vointini oli niin hyvä. Tässä vaiheessa tuntui jo, että jotain on tehty eli arkuutta, muttei varsinaista kovaa kipua.

Päivä meni leppoisasti, lepäillen ja lueskellen. Olisin ollut jo kotiutumiskunnossa neljältä, mutta Hukki oli operaatiossa ja jouduttiin siis odottamaan, että hän sieltä vapauduttuaan tarkistaa minut. Hoitajan kanssa käytiin jo kotihoito-ohjeet ja poistettiin liivien alla ollut iso "sidos". Näin tissit ekan kerran. Ne näyttivät yllättävän "pieniltä", mutta Hukki saavuttuaan huoneeseen totesi että minulla on niin paljon turvotusta rintakehässä ja implantit lihasten alla vielä lytyssä, niin mieleni rauhoittui. Hukki ja hoitajat olivat tyytyväisiä mun vointiin, joka oli siis ollut hyvä koko ajan. Sain luvan kotiutua, kontrollin sain viikon päähän. Ennen lähtöä testasimme vielä skanneria ja kyllä, se löysi implanttini. :)

Toipuminen:

Eka viikko meni odotuksiini nähden älyttömän hyvin. Toki kosketus ja liikearkuutta, mutta söin tasaisesti kipulääkkeitä niin mitään järkyttävää kipua ei ollut. Ruokaa olin toki varannut kaappeihin, mutta kyllä joka päivä kävin jossain asioilla, enkä siis jäänyt kotiin makaamaan. Lääkkeet väsytti, joten nukuin paljon, mutta se nyt ei sairaslomalaisella kyllä haittaa. Mitään outoa tai komplikaatioita ei ekan toipumisviikon aikana ilmennyt.

Motiva Ergonomix Silksurface 335cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Santiago

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #21211 : Siray
1. Jälkikontrolli ja tikkien+teippien poisto

Eilen tuli tasan viikko leikkauksesta ja kävin jälkikontrollissa. Kaikki on hyvin, rintojen välissä vielä nestettä mutta kuuluu asiaan. Teipit ja tikit poistettiin. Jäljet todella siistit. Seuraava kontrolli kuukauden päästä. :)

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #21212 : Siray
Tässä siis viikon vanhat tissit. Nestettä rintojen välissä alhaalla, mutta kuuluu asiaan. Toisessa kuvassa näette lähtötilanteen.

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #21243 : Ronya
Todella kauniit, ja luonnollisen näköiset rinnat! :)

Mitä leikkaus tuli maksamaan? En ole törmännyt Motivaan aiemmin. Googlailin kiinnostuneena ja löysin tietoa, että implantti muuttaisi muotoaan eri asennossa - aivan kuten tavallinenkin rinta. Pitääkö tämä paikkansa? Harmi kun ei pääse näkemään implantteja livenä :laugh:

11.5.2015 / 420 cc Nagor HR / 175cm 53kg

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #21259 : Siray
Ah, tosiaan, eli koko summaksi mihin sisältyi kaikki (leikkaus, implantit, tukiliivit ja tuki vyö, lääkkeet, ruoat ja juomat klinikalla jne) oli 6380€. :) Siis kun pääsin itse vertailemaan noita implantteja niin ero on selkeä. Kun normaalia pyöreää implanttia ottaa reunasta ja roikottaa niin se on puolipallo edelleen. Motivaa kun ottaa kiinni reunasta ja roikottaa niin geeli valuu alemmas ja tekee pisaramaisuutta. Nyt toki, kun tissit on vasta vähän päälle viikon vanhat ja lihaksen alla niin mun oma iho ja lihas kiristää vielä tässä päällä. Mutta kun ne antavat periksi hiljalleen niin tissit pehmenevät ja "laskeutuvat". :) Voin tuoda tänne päivitettyjä kuvia kun aikaa on kulunut.

Implantit on tosiaan todella uudet Suomessa vielä, mutta ovat saaneet paljon hehkutusta maailmalla eli siksi ajattelin että porukkaa voi kiinnostaa kuulla näistä.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liina

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #21371 : Moona

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #27618 : kzlehton
Tosi suuret kiitokset Hukille ja Plastic surgery centerin muulle henkilökunnalle hyvin tehdystä leikkauksesta ja hoidosta. Tämä kuva on otettu kolme vuorokautta leikkauksesta. Motiva 340cc lihaksen alle.

Jyri Hukki PSC Motiva ergonomix 340cc 8/2015

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #29365 : Bebe
Kiitos Siray hyvästä kirjoituksesta! Sattuipa silmiini sopivasti, juuri kun itsekin olen valinnut tehdä rintojen suurennuksen PSC.ssä Hukilla ja Motivoilla. :) Mulla sattuu myös olemaan prikulleen sama pituus ja paino kuin sulla. Toivottavasti saan yhtä kauniit rinnat kuin sinä :) Osaisitko kertoa mulle mitä eroa on Motivan silk- ja velvetsurfacella? Entä merkinnät plus ja plusQ? Liittyvätkö jotenkin geeliin? Näitä olen miettinyt. Entäs onko sulla mikä profiili? Ilmeisesti full mittojen perusteella? Minulla myös mitta tuon 11,5 ja vaihtoehtoina 300cc demi ja 335 full. :)
Kiitos jo etukäteen jos jaksat vastailla.

2 imetystä, tyhjät 70B.
160cm, 49kg
Strategisetmitat: 80-66-88
20.11.2015, Jyri Hukki PSC,
Motivan 320cc demi round

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #29369 : Pii
^ Karhupuiston konsussa sanottiin mulle, ettei Suomessa ole saatavilla kuin jompaa kumpaa - joko Silk tai Velvet Surfacea, nyt en itse muista että kumpaa. Mä en tarkentanut asiaa sen enempää, eli en tiedä onko tosiaan niin, ettei Suomeen toimiteta kuin jompaa kumpaa, vai eikö toimiteta juuri Karhupuistoon kuin toista.

Q-merkintä tarkoittaa Motivan implantissa sitä mikrosirua, joka on edellytys sillä Lloydin tarjoamalle, maksulliselle kapseloitumisvakuutukselle. Implantteja saa myös ilman mikrosirua, mutta silloin tuota vapaaehtoista lisävakuutusta ei ole mahdollista ottaa.

Motiva Matrix Ergonomix on se pyöreä 100% täytetty implantti, joka käyttäytyy kuin anatominen implantti koska sisusgeeli muotoutuu/ liikkuu asentojen mukaan. Silikonigeeli on ProgressiveGel Ultima.

Motiva Matrix on sitten se pyöreä 100 % täytetty implantti. Se ei muotoudu asentojen mukaan kuten Ergonomix, mutta on silti hyvin pehmeä tuntumaltaan. Vastaa esimerkiksi Nagorin Impleota. Silikonigeeli on ProgressiveGel PLUS, josta siis tulee tuo lisänimi "Plus".

Leikkauksen aikaan 26 vuotias, ei lapsia, 163cm/ 56-57 kg
Lähtökohta melkein rinnaton, käytössä oli H&M 70B
Leikkaus 26.1.2016 Siim Simmo, Viro
420cc pyöreä Nagor Impleo High Profile lihaksen päälle lihaskalvon alle
Rintaliivikoko tällä hetkellä 65F/G, vaikutelma C-kuppi?

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #29370 : Bebe
Kiitos Pii hurjan paljon vastauksesta! Nyt tiedän taas enemmän mitä toivoa. :) Tiedätkö onko Motivan geeleissä eri kovuusluokkia? Esim. Mentorilla on tarjolla kolmea eri kovuusluokkaa olevaa kohesiivigeeli- implanttia. Kovuudella ilmeisesti pystyy myös vaikuttamaan ryppyilyyn, niin kuin täytöllläkin?
Oletko jo kirurgin kanssa päätynyt johonkin tiettyyn kokoon ja malliin? Tuleeko sulla implantti lihaksen päälle vai alle? :)

2 imetystä, tyhjät 70B.
160cm, 49kg
Strategisetmitat: 80-66-88
20.11.2015, Jyri Hukki PSC,
Motivan 320cc demi round

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #29371 : Pii
Motivassa se Plus-geeli Matrix implantissa on kovempaa kuin Ergonomixin Ultima. Se sisusgeeli onkin kyseisten implanttien merkittävin ero. Motivan implanteissa on oikeastaan vaan joko-tai vaihtoehto, eli joko otat sen pyöreän Matrixin jossa on se Plus-geeli, tai sitten haluat sen heidän version anatomisesta implantista ja valitset Ergonomixin joka on täytetty Ultima-geelillä. Motivan molemmat implanttivaihtoehdot ovat 100% täytettyjä. Ergonomixin ryppyilystä ei ole sen uutuuden vuoksi juuri käytännön kokemusta ja sitä on ymmärtääkseni suositeltu juuri tämän vuoksi sijoitettavaksi osittain tai kokonaan lihaksen alle. Sitten on niitä eri projektioita, mutta siinä missä potilas valitsee sen implantin, niin yleensä kirurgi tekee ratkaisun sopivan projektion osalta.

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Leikkauksen aikaan 26 vuotias, ei lapsia, 163cm/ 56-57 kg
Lähtökohta melkein rinnaton, käytössä oli H&M 70B
Leikkaus 26.1.2016 Siim Simmo, Viro
420cc pyöreä Nagor Impleo High Profile lihaksen päälle lihaskalvon alle
Rintaliivikoko tällä hetkellä 65F/G, vaikutelma C-kuppi?
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Bebe

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #29377 : jampu
Moikka. olisiko sulta saanut sitä nykyajan kuvaa, kun puhuit että voisit laittaa kun aikaa on kulunut?:) ja kauan sulla kesti toipuminen?
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Bebe

Lisää
11 kuukautta 6 päivää sitten #45795 : LiisaTu
Minua kiinnostaisi myös tietää mitä kuuluu heille, joilla on ollut Motivan Matrix/ Ergomixit nyt ainakin parin vuoden ajan? Olisin kiitollinen vastauksista :)

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt

Sivu luotiin ajassa: 0.676 sekuntia