Proforma clinic kokemuksia

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #16244 : 123123
Olisi kiva jos ihmiset jakaisivat kokemuksiaan kyseisestä klinikasta!
Miten klinikalle pääsee helpoiten perille Tukholman satamasta, montako käyntiä oli yhteensä, otettiinko veri yms kokeet joitakin päiviä ennen leikkausta, millainen oli yöpyminen ja tietenkin lopputulos! :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #20511 : Sumar

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #20562 : 123123
Juu ilomielin!

Noh, lähdin sittenkin lentokoneella ja minulla oli kyyti vastassa, joten en valitettavasti tiedä helpointa tapaa päästä perille :D mutta olen menossa tarkastuskäynnille 26.1 ja veikkaan, että junalla pääsee ja pysäkki on Stockholm södra. klinikka sijaitsee siitä ihan kulman takana.

Verikokeita sun muita ei pyydetty etukäteen tekemään, mutta kävin Suomessa viikkoa ennen varmuuden vuoksi verikokeissa ja ultrassa.
Kirurginani toimi Örjan Gribbe, älyttömän mukava ja _osaava_ lääkäri, näin hänet ensimmäistä kertaa leikkauspäivänä, sillä konsultaatio oli leikkauspäivänä.

saavuin Proformalle klo. 12:00
minut vietiin huoneeseeni joka oli tarkoitettu kahdelle, mutta sain sen kokonaan omakseni. ovessa on pääsykoodi jottei kukaan ulkopuolinen pääse vahingossa häiritsemään. En odottanut niin viihtyisää huonetta, pakko myöntää :D jostain syystä olin hermoillut siitä.
Riisuin vaatteeni ja puin päälle aamutakin. lääkäri tuli hakemaan konsultaatioon 12.30
Molemmat oltiin samaa mieltä siitä, että lopputuloksen tulisi olla luonnollinen, sillä olen melko hoikka (176cm/52kg), vitsaili että syöthän sitten ihraa ja voita kun pääset kotiin :D
päädyttiin 275cc moderate plus profile lihaksen alle. 275cc oli ainoa koko minkä hän ehdotti, luulin että olisin saanut pari vaihtoehtoa, mutta olen oikein tyytyväinen. Päätösvalta oli kokonaan minulla, yritin kovasti kysyä häneltä mielipidettä kun en osannut päättää profiilien välillä, mutta hän sanoi että pääasia on se mitä itse haluan. sanoi vain, että hänen mielestä minun kroppaani nähden mitä pienempi sen parempi. Yllätyin, koska mun ystävättäret jotka ovat leikanneet ulkomailla eivät saaneet päättää edes kokoa, profiilista puhumattakaan. Lääkärit vain sanoivat päättävänsä leikkauksessa mikä koko oli sopivin.

Sairaanhoitajat puhuvat ihan hyvin englantia, jotkut vähän paremmin ja jotkut vähän huonommin, mutta kommunikointi sujui hyvin.
Konsun jälkeen n. 20min niin anestesiologi tulikin jo hakemaan leikkaukseen. Heräsin heräämöstä n. 2,5h leikkauksen jälkeen. Olo oli oikein hyvä, ei ollut pahoinvointia mitä pelkäsin. Sain heti pari lasia mehua ja tunnin päästä sain leivän. siitä noin 2-3h ja sain lämpimän ruuan ja lääkkeet. Siitä 2-3h ja iltapala. Saattaja saa olla huoneessa siitä asti kun herää ilta yhdeksään saakka.

Kaikki meni siis ihan leppoistasti, loppuyö telkkua katellessa kun ei uni tullut (leikkauksessa laitettu nenäletku oli raapinut niin pahasti limakalvoa syvällä sieraimessa, että kirveli ja vuosi sierain ja silmä n. viikon ja aivastella sai joka 5min) :D aamulla herätettiin 7:00 ottamaan lääkkeet ja syömään aamupalaa. klo 9 lähdin saattajani kanssa hotellille, jossa vietin neljä yötä ennen kuin matkustin laivalla takaisin Suomeen, vaikka lääkäri sanoi, että lentää olisi saanut vaikka samana päivänä.

reseptin sain Tramadolia ja paracetamolia varten. antibiootit annettiin suonensisäisesti leikkauksen yhteydessä, eikä niihin kuulemma ole tarvetta leikkauksen jälkeen.
noin kolme viikkoa leikkauspäivän jälkeen on tultava tikkien poistoon ja jälkitarkastukseen. Siitä en vielä osaa sanoa mitään, se on vielä edessä.

nyt kaksi viikkoa leikkauksesta ja olo on hyvä!
heti leikkauspäivänä kehotettiin nostamaan käsiä rintalihaksen venyttämiseksi ja sitä piti jatkaa joka päivä. Epäröin sitä aluksi, mutta hyvin tää parantuminen on silti sujunut ja kädet ovat liikkuneet ekasta päivästä lähtien.

Suosittelen kovasti kyseistä paikkaa ja myös lääkäriä. Olen kuullut myös hyvää palautetta klinikan toisesta lääkäristä, joka on myös hyvin pätevä rintaleukkauksissa, mutta hän laittaa hieman isompia kuin Örjan. Sukunimeä en muista, etunimi Calle.

Kysyä saa, jos jokin jäi vielä askarruttamaan :) onnea leikkaukseen!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sumar, lehtosa, kukla

Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten #45783 : lehtosa
Uppailen vähän ketjua.... Olen itsekin miettinyt meneväni kyseiselle klinikalle :)

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Sivu luotiin ajassa: 0.545 sekuntia