Jyri Hukki

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #9754 : dulce
Onko täällä ketään (tai tiedättekö ketään), joka olisi käynyt rintojen kohotuksessa (+implantit) Hukilla? :) Tuon "Kuvia lihaksen päälle laitetuista silikoneista" ketjun kuvat hänellä käyneistä vaikuttivat tosi hyviltä, mutta handlaako hän myös kohotuksen.. Ehkä pitäisi jossain vaiheessa tilata konsultaatioon aika. Näytettiinhän teille konsultaatiossa Hukin työn tuloksia?

390cc Nagor high prof implantit lihaksen päälle + benelli-kohotus
21.12, Fin-Est Siim Simmo
alunperin 168/60, roikkuva D-kuppi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #9755 : Fitness-mimmi
Toki näytettiin ja ihan livenä vielä :)

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #9758 : esper
Kannattaa varata, PSC:lle pääsee helposti konsultaatioon.. voi sitten vaihtaa karhupuistoon jos haluaa halvemmalla.

:)

Hukki on todella tarkka työssään, joten uskoisin, että tulos on yhtä hyvää myös kohotuksessa.

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #10294 : Harkitsija

Fitness-mimmi kirjoitti: Toki näytettiin ja ihan livenä vielä :)

Näytettiin livenä???

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #10358 : Ela
mikä on karhupuiston edullinen hinta?

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #10432 : Ela

Ela kirjoitti: mikä on karhupuiston edullinen hinta?

Sivuilla lukee 3500 sisältäen kaiken, voiko olla noin halpa :blink:

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #10810 : MissFemininity
Minä maksoin 3999e Cereformeistani, mutta silloin oli kylläkin joku Cereformin tarjous lokakuun loppuun asti vaan. Niillä toisilla implanteilla mitä niillä oli tarjolla, en nyt muista mitkä oli, nagorin ehkä, olisi hinnaksi tullut 4999e. Että kyllähän se halpaa on verrattuna moneen muuhun paikkaan. Hintaan sisältyy myös kaikki haavalaput, liivit, jälkitarkastus, ruuat leikkauksen jälkeen ja jos tuntuu siltä, saa myös jäädä leikkauksen jälkeisen yön klinikalle ilmaiseksi.

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #22299 : biituli
Kävin eilen just PSC:ltä Hukin veitsen alla. Laitettiin Nagor 290cc anatomiset lihaksen päälle. Kauniit on tissit vaikka tietty vielä turvoksissa, eikä lähelläkään lopullista muotoaan. Leikkaus meni kivuttomasti ja oli todella nopeesti ohi. Eilen illalla oli tähän asti pahimmat kivut, mutta hyvin sain nukuttua oxycontinin avulla. Aamusta heti määrätyt tropit naamaan niin tää päivä on menny tosi mukavasti.

Voin kyllä suositella kyseistä kirurgia ja Plastic Surgery Centeriä kaikille. Tosi mukava henkilökunta ja varsinkin sairaanhoitaja oli erityisen ihana meitä potilaita kohtaan. Olen todella tyytyväinen, vaikkakin vielä parantumista odottelen malttamattomana. :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Brandi, sagabel

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #28743 : Brandi
Kiva kun olette jaksaneet laitella tänne kuvia Hukin työn jäljestä (toki lisääkin saa laittaa!), koska niistä on ollut todella paljon apua minulle, joka on haaveillut suuremmista rinnoista ainakin viimeiset viisi vuotta :) Missään konsultaatiossa en ole vielä käynyt kun olen kartoittanut pikkuhiljaa hieman kirurgien "käsialaa" ja Hukki on noussut ihan suosikiksi.

Ehkä tämäkin pimu saa Hukin tekemät rinnat vielä tämän vuoden puolella ;)

Leikkaus 6.12.2016 Fin-Est / Kullamaa
Implantti Nagor MP pyöreä 360 cc lihaskalvon alla
173 cm / 65 kg, sporttinen kroppa

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #29546 : lehtosa
Tossa on Hukin mulle leikkaamat tissit, 4pv vajaa 2kk leikkauksesta aikaa. Oon kyllä itse hirmu tyytyväinen :) on siis se natrellen 365cc high profile lihaksen päällä ja plastic surgery centerillä leikattu :)

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liina87

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #29549 : Nana
Hienot lehtosa! Oot ilmeisesti myös aika hoikka, tuntuuko tai näkyykö sulla ryppyilyä? Mitä mieltä oot natrellen tuntumasta, liikkuuko rinnat luonnollisen oloisesti?:D Mikä sulla oli oman rinnan leveys ja entäs implantin leveys? Kiva kysymyspommitus, itse aion myös Hukin veitsen alle ja Nagorit lihaksen päälle suunnitteilla!

165cm/49kg 22v Nagor Impleo MR 330cc 65B>65E/F
Implantit poistettu

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #29550 : lehtosa
Ryppyily tuntuu rinnan sivuilla mutta ei onneks kyllä näy missään eikä mitenkään :) Mun mielestä tuntuma ihan hyvä, onhan nää tietty kiinteemmät kun luomut mut sehän nyt olikin tiedossa, kyllä nääkin selällään maatessa vähän valahtaa sivuille ja pikkasen muutenkin hölskyy mutta ei mitenkään paljoo. Oman rinnan leveys oli muistaakseni jotain 11,5cm ja implantti oli levee 12,5cm :)

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #29587 : Irene
Moi kaikki Hukilla käyneet. Kaikki tuntuvat olevan tyytyväisiä, itsellekin on tullut kuva että on pätevä kirurgi. Tsekatkaapa tällainen ketju Suomi24:lla:
keskustelu.suomi24.fi/t/13923235/todella...c-surgery-centerista
Ketkä Hukkia tunnette, voiko tää olla totta?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #29589 : lehtosa
Hmm aika erikoinen tapaus kyllä. Voihan se ehkä hyvin ollakin totta? Kyllä niitä virheitä/virhe arvioita sattuu ihan kaikille. Mitä itse Hukkia tapasin, oli hän tosi rauhallinen, kysyi liikunta tottumuksista ja sen perusteella yhdessä päätimme laittaa lihaksen päälle implantin. Ei hermostunut, vaikka aikani jahkailinkin implantin sijoitus tapaa. Svedjeholm oli mukava, vähän semmonen nuoleskelijamainen kyllä, mutta ihan ok. Hän EI tietääkseni ole PSC:n toimitusjohtaja, vaan vasta plastiikkakirurgiaan erikoistuva lääkäri.

Suomi24:ssä on muutenkin pari viestiketjua, jossa Hukki haukutaan täysin lyttyyn. Itse satuin ensimmäisen konsun jälkeen lukasemaan kyseiset viestiketjut, ja vaikka pyrin ottamaan huomioon myös lähdekritiikin, tuli silti sellainen olo etten varmasti muuten mene tuolle leikattavaksi! Siitä on nyt aikaa n. 3vuotta. Löysin tieni tänne foorumille, jossa yllätyksekseni kehuttiin Hukkia paljon ja näin kuvia Hukin leikkaamista, todella kauniista rinnoista. Aikani ronkittuani tietoa, kuvat puhuivat puolestaan ja päädyin ehdottomasti Hukkiin kirurgi valinnassani, viis siitä mitä olivat kirjoitelleet suomi24:ssä

Summa summarum: mun (ja ilmeisesti muutaman muunkin) mielestä aikalai suomen ykkösiä leikkaamaan rintoja. Enempää en osaa kommentoida enkä ottaa kantaa linkin sisältöön :)

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sagabel

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #29592 : Irene
En tiedä olenko mä ihan paranoidinen, mutta tuolla Suomi24:lla on aika ajoin ketjuja, joissa Asko Salmi lytätään täysin lyttyyn, ja nyt alkanut tulla vastaavia myös Hukista. Samaan aikaan tännekin joku kirjoitti toiseen ketjuun ettei Hukki osaa edes haavaa ommella umpeen jne.
Ja sitten on kautta vuosien ollut niitä täysin läpinäkyviä välitysfirmojen, sanottakoon että ainakin LK:n, hypetysketjuja. Tännekin yritti pari nimimerkkejiä tulla mainostaman LK:iaa, mutta kas kummaa hävisivät heti kun jengi tajusi mistä on kyse.

Salmen leikkaus/potilasmäärät taitavat olla olleet pitkään Suomen suurimmat, nyt Hukin määrät ovat kasvaneet joten nämä vetävät paljon porukkaa.

En ole koskaan nähnyt yhtään lyttäysketjua kenestäkään jonka leikkausmäärät olisivat niin pienet, etteivät muodosta varsinaista kilpailijaa kellekään isommalle toimijalle.

Mussa nämä asiat herättävät tiettyjä ajatuksia, varsinkaan kun en tunnista kerrassaan omaa kirurgiani noista hänen parjausketjuistaan, eikä tämäkään vastaa käsitystäni Hukista ihmisenä.

Mutta kuten sanoit, voihan se olla totta, kukapa tietää. Sitä vain toivoisi (turhaan) etteivät kaupalliset intressit johtaisi ketään epäreiluun tapaan kilpailla, alalla kuin alalla.

168/58-60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Havana

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #29593 : Harmaa Kissa
Irene, samanlaisia ajatuksia tuli itsellenikin.

2.2013 Mentor round high profile 350cc subpectoral. Jaan Troost, The Look.
2.2014 Mentor round high profile 450cc subglandular. Jaan Troost, The Look.
30.10.2015 Nagor moderate range 460cc subglandular. Jyri Hukki Plastic Surgery Center.

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #29599 : subk
Voin sanoa omasta kokemuksesta, että Hukki osaa kyllä myöntää virheensä ja osaa olla pahoillaan, sekä myös korjaa virheensä (mun tilanteessa täysin ilmatteeksi ja pikimmiten). Nään Hukin kaikin puolin lämpimänä ja ystävällisenä ihmisenä, vaikka suoraan asiat puhuukin. Ehkä se ei joillekin sovi, että asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä ja ottaa hänen puheet liian henkilökohtasesti. Musta kans tuntuu, että jotkut näillä palstoilla on laitettu keksimään noita juttuja ihan vaan sen vuoksi, että vievät liikaa asiakkaita muilta kirurgeilta. Varmasti jokanen kirurgu tekee virheitä, mutta ihan oikeesti jos päivän aikana ilmestyy tommosta sontaa tänne ja suomi24 samasta ihmisestä niin...... Ja just nää mainostajat toisaalta mitä välillä täällä pyörii. Huoh. :/

Leikkaus 17.8.15 Plastic surgery centerillä
Jyri Hukki, Nagor Impleo moderate 420cc
A75, 170cm/68kg

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #29600 : Omena89
Joo ja kun tulee ihan puskista vastarekisteröityneeltä tyypiltä omituista haukkuviestiä ilman minkäänlaisia tarkempia faktoja tai kuvia. En jaksa sellaisia mielipiteitä ottaa kovin vakavasti.

12.12.2015 Janne Jyränki
Nagor Moderate 390cc

Lähtökohta: 169cm/68kg/75B

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #29622 : Irene
Fiksuja kommentteja teiltä :)
Firman suhteen kaupankäyntiä, voitn tavoitteluahan tämä on. Silkkareita laittavista naisista käydään itse asiassa osin veristäkin kilpailua, minkä ymmärtää kun kyse on tuhansista leikkauksista vuodessa. Suurimmat "imurit" on Suomessa ollut pitkään Asko Salmi (joka onkin saanut ihan uskomattomia viestiketjuja jossa, kuten tapana on, lytätään paitsi kirurgin ammattitaito myös persoona. Nyt Hukki on liännyt tuntuvasti potilasvirtaa eli tullut varteenotettavaksi kilpailijaksi ja johan alkaa samantyyppistä kertjua syntyä.

Ne tunnistaa parhaiten siitä, että kerrotaan kauhuskenaariotarina ( näitähän voi kyllä tosiaan tulla kelle vaan) ja siinä ohessa demonisoidaan ko kirurgi ja joskus kokoklinikka. Kun itse on ollut ko kirurgin leikkaamana ja on oppinut hänet tuntmaan, niin se mikä epäilyttää on ettei mitenkään osaisi kuvitella kirugin käyttäytyvän noin.

Se mitä nämä ketjut mahdollisesti havittelevat, on saada leikkaustaharkitsevalle kauhu päälle että tolle ei ainakaan uskalla mennä, ja joutuu puntaroimaan muita vaihtoehtoja. Jotain tosi epäoikeudenmukaista mä tässä toiminnassa näen.

168/58-60

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #29625 : Omena89
Kyllä mä ainakin tarvitsen melkeinpä kuvallisia todisteita jostain pieleen mennystä operaatiosta ennen kuin annan haukkujen vaikuttaa omaan kirurgivalintaan. Esim. Hukilta olen nähnyt lähes pelkästään hyviä tuloksia ja Askolta taas on tullut minun makuuni vähän turhankin luonnollisia tissejä, minkä takia hän ei ollut minulle missään vaiheessa edes vaihtoehtona.

Mut jos on jotain nokan koputtamista lopputuloksesta ja haluaa varoittaa muita jostain klinikasta niin mun periaate on et pics or it didn't happen. Kyllä niitä villejä tarinoita voi keksiä päästään kuka tahansa ja jos niitä kaikkia uskoisi niin eihän sitä uskaltaisi mennä kenenkään kirurgin veitsen alle.

12.12.2015 Janne Jyränki
Nagor Moderate 390cc

Lähtökohta: 169cm/68kg/75B

Sivu luotiin ajassa: 0.717 sekuntia