Jyri Hukki

• HenriettaK
  • HenriettaK hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #5526 : HenriettaK
Kellään kokemuksia?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• ninni
  • ninni hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #5530 : ninni
Hukki operoi minut Karhupuiston Plastikkakirurgiassa, Helsingissä helmikuussa. Laitettiin pyöreät lihaksen päälle. Olen oikein tyytyväinen tulokseen. :)

• fiona
  • fiona hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #5859 : fiona
Onko kellään lisää kokemuksia? Melko hyvä tuo Karhupuiston hinta...

• Eltsuli
  • Eltsuli hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #5872 : Eltsuli
Minkä hintainen on karhupuistossa?

Lisää
5 vuotta 4 viikkoa sitten #6996 : Angelina
Tämä kiinnostaisi minuakin? Eikö kellään tosiaan ole kokemuksia em. paikasta. Nettisivujen hinnaston mukaan rintojen suurennus implanteilla alk.3500€ ja tähän vielä ainakin implanttien hinta päälle. Alle 5500€? Itsekin olen kuullut Hukista hyvää, mutta en nähnyt "työn jälkeä" itse :laugh:

• Hyvä kokemus!
  • Hyvä kokemus! hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 10 kuukautta sitten #7879 : Hyvä kokemus!
Minulla todella hyvä kokemus Hukista! Viikko sitten laitto mulle upeat tissit Karhupuistossa! Ajattelin kirjoittaa leikkauskokemuksesta kuvien kera heti kun kerkiää. Löytyy tosi vähän kokemuksia Karhupuistosta netistä ja olisin itsekin halunnut kuulla paikasta enemmän kun sinne olin menossa. Mut älyttömän hyvä paikka ja hinta! Suosittelen!

• Yomi
  • Yomi hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 8 kuukautta sitten #9336 : Yomi
Kenelläkään muulla kokemuksia Jyristä? Itse menossa konsultaatioon vuoden alusta ja yrittänyt tehdä ko. lääkäristä ja hänen työnsä jäljestä taustatutkimusta muttei meinaa oikein löytyä mitään...

• erittäin positiivinen
  • erittäin positiivinen hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 8 kuukautta sitten #9342 : erittäin positiivinen
Hei.

itse kävi, Hukilla 20.12 laittamassa tissit.
Kahdessa konsultaatiossa hänellä kävin ennen leikkausta.

Todella asiantunteva mies, todella tarkka.

Tähän asti kaikki mennyt todella hyvin ja tissit ovat upeat vaikka paraneminen näin alkuvaiheessa.
Kävin PSC:llä ja maksoin enemmän, mutta "ihan sama".
Palvelu yms on siellä ainakin loistavaa ja juuri sen ajan minkä halusin.

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #9347 : MissFemininity
Minusta löytyy Hukin käsialaa! :laugh: 22.10.2013 leikkeli minua Karhupuiston plastiikkakirurgialla.

Olisin itse kaipaillut mielipiteitä ja kokemuksia kyseisestä henkilöstä ennen leikkausta, joten pitää kyllä itse kertoa ja näyttää ettei muiden tarvitse stressailla samalla tavalla kuin minä silloin!
Erittäin mukava ja erityisesti osaava kirurgi! Antoi omia mielipiteitä ja vinkkejä implantin valinnassa jotta päästiin mahd. lähelle toivottua lopputulosta ja tuossa nuo nyt komeilee!
300cc anatomiset Cereformit lihaksen päällä ja olen kyllä niiiin tyytyväinen!

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: 400, sis, Harkitsija, Minerva, tissipimu, PlasticBarbie, Jennive, Liina87, Onneli

• 400
  • 400 hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Cereform HP , 400cc , pyöreä,päällä
Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #9383 : 400
Itsekin menossa Hukille ja etsiskelen kokemuksia ja tietoa vieläkin. Osa kokemuksista todella negatiivisia ja vähän huolettaa, mutta toisaalta olen kuullut, että kilpailu on kovaa...
Kiitos tästä jakamastasi kuvasta, kauniit ovat ja hieman helpottaa :)

• 20.12
  • 20.12 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 8 kuukautta sitten #9384 : 20.12
Minkälaista negaa olet kuullut? Vai lukenut?

Jos haluat mailata niin voin kertoa hieman pintaa syvemmältä.. Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #9387 : MissFemininity
Minä ainakin löysin paljon semmosia väitteitä että ei olisi ammattimainen ja olisi jollain tavalla epämukava eikä ymmärrä asiakastaan ja niin poispäin. Yksikään näistä väitteistä ei pitänyt paikkaansa! Todella hyvä kirurgi on! Pitää vaan itse tietää mitä hakee ja mimmosen lopputuloksen haluaa, ei kukaan muu voi tietää sun puolesta, niin kuin nämä valittajat vissiin on olettanu. :P
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: 400

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #9389 : Fitness-mimmi
Mä tykkäsin Hukista alusta saakka. Sanoo asiat suoraan ja ei ehkä ole mikään vitsiniekka mutta on viimeisen päälle ammattilainen ja kuitenkin jotenkin todella helposti lähestyttävä. Mä tykkäsin konsusta ja erityisesti lopputuloksesta. Mitä voisin enempää toivoa kuin supernopea parantuminen, ei kipuja, todella siistit pienet arvet ja mahtavat tissit.

Kaikki mitattiin ja suunniteltiin huolellisesti, mun toiveet kuunneltiin mutta onneksi ammattilainen osasi sanoa että mun ajattelemalla implanttikoolla en saa haluamaani lopputulosta. Ja vaikka hirvitti vaan "antaa mennä" kirurin suosituksen mukaan, se kannatti!

• mami90
  • mami90 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 8 kuukautta sitten #9529 : mami90
Kävin Jyrin konsultaatiossa, jonka jälkeen kiirehdinkin jo leikkaukseen. Impantteja olen harkinnut kuitenkin murrosikäisestä lähtien.
Itse kärsin Pectus Excavatumista, joka on siis painunut rintalasta ja tämä on vaivannut mua koko pienen ikäni.
Saatuani (suunnitellusti)viimeisen lapsen toissa kesänä ja uhkean poveni lässähdettyä takaisin kuoppamaiseen muotoonsa päätin painua kirurgin puheille.
Jyri oli hyvin asiantuntevan oloinen ja helposti lähestyttävä. Taiteilija ihmisenä minut vakuutti jo hänen piirtelemänsä tasaiset vakaalla kädellä vedetyt viivat rintakehääni, kun mittailimme ja suunnittelimme sopivan kokoisia implantteja.
Jännitin leikkausta hulluna ja lopputulos pelotti, sillä google-kuvahaun antamat tulokset Pectus Excavatumin "hoitamista" implanteilla löytyi vain yksi minulle kelpaava lopputulos ja pelkäsin jo pahinta.. lähtötilannekaan ei ollut mikään kaunis joten menetettävää ei niinkään ollut.
Nyt leikkauksesta on kulunut reilu kuukausi ja olen enemmän kuin tyytyväinen! Lopputulos on luonnollinen (kuoppaa ei huomaa ja tissit on somasti esillä<3) minulle laitettiin 300cc lihaksen alle ja kivut olivat (synnytykseen tai imettämiseen verrattuna) mitättömät. Kunhan maltoin viikon olla nostelematta muuta kuin vesilasia ja shampoo pulloa. Eniten tuskaa loi luultavasti selällään nukkuminen, mutta vahvat lääkkeet vaan käyttöön niin kyllä se unikin tuli. Nyt olo on kuin nämä olisivat olleet mulla aina ja leikkausarvetkin ovat siistit. Vaalenemista odotellessa, mutta onhan kesäänkin vielä aikaa.
Nyt odottelen vain rannalle pääsyä! B)
Itse suosittelisin lääkäriä. Paljon on hänestä netissä huonoakin lukenut, mutta itselläni kävi sitten varmaan vaan harvinaisen hyvä tuuri! (kyllä hän asiansa osaa ainakin rintojen suhteen)

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #9630 : esper
heipat.

Laitetaanpa tänne nyt vielä kokonaisuudessaan tämä.

Eli olin Hukin operoitavana 20.12, PSC.
Olin käynyt kahdessa konsultissa, koska päätinkin vielä tiputtaa yhtä pykälää pienempiin implantteihin.

Minulla on siis nagorin matalaprofiilisimmat, leveät, anatomiset implantit, jotka ovat pitkät ja reunat todella ohue. koot on 215cc ja 185cc.
Erikokoiset implantit korjaamaan rintojen jo olevaa kokoeroa.

Hukki on todella tarkka ja realistinen kirurgi. Katsoi kuvan, jonka olin ottanut talteen "unelma" tisseistä ja ymmärsi heti ajatusmaailman mitä haen.

Hinta on korkeampi PSC:llä, mutta on sen arvoinen. Hintaan sisältyy kaikki.. ylimääräiset käynnit jos tarvitsee / haluaa, sain toiset tukiliivit, kun leikkauksen jälkeen laitetut jäivät isoiksi nopeasti. 24/7 puhelinpäivystys ja todella ihana palvelu!
Leikkauskokemus oli todella miellyttävä!

• sis
  • sis hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Nagor Impleo Low Profile (pyöreä) 300cc + 330cc
Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #9648 : sis
Hei kertoisitko vielä mikä oli lähtötilanne? :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Brandi

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #9652 : esper
Moi. Jos mua tarkoitat? Käy katsoo kuva ennen ja jälkeen tuolta toisesta ketjusta " kuvia lihaksen päälle..jne."

• sis
  • sis hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #9684 : sis
Tänne bloggaillaan Karhupuistosta ja Hukista :)

siliconesoulsisters.blogspot.fi

• tuleva DD
  • tuleva DD hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 8 kuukautta sitten #9685 : tuleva DD

sis kirjoitti: Tänne bloggaillaan Karhupuistosta ja Hukista :)

siliconesoulsisters.blogspot.fi

Ai sinäkin valitsit Nagorin :) www.facebook.com/NagorFinland Vaikuttaa suositulta. Ihanaa että viitsit pitää blogia. Tulen seuraamaan sitä :)

• sis
  • sis hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #9686 : sis
tuleva DD

Oi kiitos, muiden blogit kannustivat aloittamaan :)
Ja tosiaan Nagor on myös oman käsitykseni mukaan kokoajan kasvattamassa suosiotaan joten uskon että on hyvä valinta :)

Sivu luotiin ajassa: 0.664 sekuntia