× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Missä vaiheessa rinnat alkavat tuntua normaaleilta?

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #50601 : H_3
3 viikkoa takana ja tiedän, että toipuminen on vasta alussa. Kärsimättömänä kuitenkin kyselen teiltä jo toipuneulta:

Missä vaiheessa huomasitte rintojen olevan ns normaalin oloiset? Eli sellaiset, että niitä ei arjessa mitenkään negatiivisessa mielessä huomaa: pehmenneet, tunnoltaan normaalit, erilaiset nukkumisasennot, puristelut, push upit ym. kestävät?

Motiva Ergonomix Round Demi 340cc osittain lihaksen alle 4/2019. Mitat 164/60, lähtötilanteessa 3x imetetyt tyhjät 75A.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten - 1 viikko 3 päivää sitten #50603 : selena
Mulla tuli toukokuun alussa 3kk täyteen.

Ihan tarkkoja ajankohtia en muista millon mitäkin on tapahtunut. Mut toi 3kk on minulle ollut semmonen selkee raja kun huomaa et ikävät tuntemukset on alkanu häviämään eikä enään samalla tavalla huomaa rintoja ja niiden olemassa oloa.
Käytin tukiliivejä tohon 3kk asti yötä päivää, ja nyt oon käyttänyt normaaleja liivejä päivisin ja öisin nukkunut ilman tai laittanut tukiliivit. Mahallaan nukkuminen ei tule mieleenkään mutta kyljellään onnistuu hyvin. Välillä keskellä yötä voin herätä ikävään vihlomiseen, jolloin täytyy nukkua selällään. Öisin tukiliivit tosiaan ovat välillä ihan kivat, tuntuu vähän hassulta ilman, vaikka luvan sain jo jättää ne kokonaan pois. Normaalit liivit taas päivisin on mulle paremmat, tuntuu että pitää vähän paremmin paikallaan ja vähentää mahdollisia ikäviä tuntemuksia. Push uppeja en ole vielä kokeillut.
Pehmenneet ovat huomattavasti! Sitä alko varmaan siitä 1kk lähtien tapahtua ja siitä eteenpäin pikkuhiljaa, täysin en tiedä kuinka pehmeiksi itselläni nämä muokkautuvat mutta ovat tässä kohtaa jo puristeltavissa ja heilutettavissa :D

Myönnän itsekin olleeni ja olevani kärsimätön, tsemppiä! Toivottavasti oli vähän apua :)

• 01/02/2019, Helsinki Clinic
• 163 cm, 54kg
• lähtötilanne melkein nolla
( AA ? )
• Motiva ergonomix full 425cc, lihaksen päällä, lihaskalvon alla
Viimeksi muokattu: 1 viikko 3 päivää sitten : selena.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: H_3, Omenaposki

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten - 1 viikko 2 päivää sitten #50611 : Dúath
jännä lukee että 3kk jälkeenkin viel "ongelmia" :huh:
Itselläni on kuukaus leikkauksesta ja 99% ajasta en ees muista koko tissejä enään :D. Eivät siis kipuile enään mitenkään tai tunnu muutenkaan oudolta. Eihän ne toki täysin ole vielä laskeutuneet tai pehmenneet. Mutta muuten tuntuu kyllä ihankun omilta.
Kaarituellisiin liiveihin en oo viel siirtynyt...lykkään liiviostoksia kun noh mä nyt vaan oon aina inhonnut ostaa liivei :D (niinkun kyllä kaikkia muitakin vaatteit)

360cc (lähtötilanne 70C)
Osittain lihaksen alla.
12.4.2019 Helsinki clinic
Viimeksi muokattu: 1 viikko 2 päivää sitten : Dúath.

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #50613 : selena
Suurimmat kipuilut ei onneksi ole jatkunut tohon 3kk asti. Enimmäkseen oli just sellaisia inhottavia tuntemuksia ja oikea rinta oli häiritsevän tuntuinen pitkään, tuntui vähän kuin olisi irtonainen ja jokainen liike ja askel tuntui rinnassa epämiellyttävältä. Onneksi nuo tuntemukset ovat melkein kokonaan poissa ja jälkitarkastuksessa mainittiin kaiken olevan kunnossa. Pitkät 3kk kyllä ollut.. :D
Hienoa että sinulla mennyt paraneminen nopeaan ja tsemppiä jatkoon!

• 01/02/2019, Helsinki Clinic
• 163 cm, 54kg
• lähtötilanne melkein nolla
( AA ? )
• Motiva ergonomix full 425cc, lihaksen päällä, lihaskalvon alla

Sivu luotiin ajassa: 0.184 sekuntia