× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Leikkaukseen finestillä 2019

Lisää
1 viikko 3 tuntia sitten #50645 : Salmiaggi

sonjailo kirjoitti: Vaikkei tuo epputipsun kysymys mulle ollut osoitettukaan, niin vastasin näköjään silti :'D

Mullakin vaan reilu 2 vkoa leikkaukseen!!

Sillä tavalla olen alkanut valmistautumaan, että viime lauantaina meni viimeiset viinilasilliset hetkeen... Lisäksi voisi hierojan varata ensi viikon loppu puolelle hierotuttamaan selän, niska- & hartiaseudun sekä rinnan auki — kaikki keinot käyttöön !

Ja lisäksi kävin ostamassa ruohojuuresta raskausarpien ehkäisyyn tarkoitettua ihoöljyä, ja sivelen sillä nyt rintoja 2 krt/ pv nyt 2 vkoa ennen leikkausta ja sen jälkeen (välttäen tottakai leikkaushaavaa sitten).

Hyvä pointti tuo, että kannattaa vasta klinikan apteekista ostaa tykötarpeet.

Hmm ja minun piti tässä vähän kiristelläkkin ennen leikkausta, sillä kuukauden toipumisaika ja liikkumiskielto kuumottavat.. olen nyt hyvässä painossa ja mitoissa, ja ylimääräistä en haluaisi, joten ajattelin josko sitä 1-2kg ennen leikkausta ottaisi ”ihan vaan varmuuden vuoksi”. Nyt tosin taitaa olla vähän liian myöhäistä, sillä luulen, että leikkausta edeltävä kalorivaje ei varmaan ainakaan edistä leikkauksesta palautumista.. vai onko teillä kanssasisarilla jotain eriävää näkemystä tai jopa tietoa?

163cm 60kg, treenattu kroppa
Lähtökohta: lähes rinnaton A65, A-kuppi ei täyty.
FinEst 29.5.2019
Nagor 240-300cc, lihaksen alle.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 2 tuntia sitten #50647 : sonjailo

Salmiaggi kirjoitti:

sonjailo kirjoitti: Vaikkei tuo epputipsun kysymys mulle ollut osoitettukaan, niin vastasin näköjään silti :'D

Mullakin vaan reilu 2 vkoa leikkaukseen!!

Sillä tavalla olen alkanut valmistautumaan, että viime lauantaina meni viimeiset viinilasilliset hetkeen... Lisäksi voisi hierojan varata ensi viikon loppu puolelle hierotuttamaan selän, niska- & hartiaseudun sekä rinnan auki — kaikki keinot käyttöön !

Ja lisäksi kävin ostamassa ruohojuuresta raskausarpien ehkäisyyn tarkoitettua ihoöljyä, ja sivelen sillä nyt rintoja 2 krt/ pv nyt 2 vkoa ennen leikkausta ja sen jälkeen (välttäen tottakai leikkaushaavaa sitten).

Hyvä pointti tuo, että kannattaa vasta klinikan apteekista ostaa tykötarpeet.

Hmm ja minun piti tässä vähän kiristelläkkin ennen leikkausta, sillä kuukauden toipumisaika ja liikkumiskielto kuumottavat.. olen nyt hyvässä painossa ja mitoissa, ja ylimääräistä en haluaisi, joten ajattelin josko sitä 1-2kg ennen leikkausta ottaisi ”ihan vaan varmuuden vuoksi”. Nyt tosin taitaa olla vähän liian myöhäistä, sillä luulen, että leikkausta edeltävä kalorivaje ei varmaan ainakaan edistä leikkauksesta palautumista.. vai onko teillä kanssasisarilla jotain eriävää näkemystä tai jopa tietoa?

Varmaan aiva hyvä kun varautuu juuri jollain hieronnalla ym etukäteen, se on varmasti lihaksille totutteleminen kun painoo on ylävartalolla yhdellä puolella yhtäkkiä huomattavasti enemmän.

Mä oon ite ollu nyt päälle pari kk ketogeenisellä ruokavaliolla, jossa tuo kalorivaje on todellakin vaan utopiaa kun muun muassa rasvaa rasvaa ja rasvaa tulee syötyä, luulisin että kymppi alkaa olla rikki kohtapuoliin, ellei jo ole (punnitsen itteäni enää todella harvoin koska yritän opetella tarkkailemaan muutoksia muista asioista :P). Eli se voisi olla (ja onkin) hyvä vaihtoehto sulle, kun ei tarvitse kaloreita miettiä ja painoa saat takuulla ainaki pari kiloo leikkaukseen mennes pois :) .

-164/88
-Leikkaus tulossa 7.6 Finest/Pille Kirjanen
-Lähtökohta 80A, alkuperänen suunnitelma pyöreä nagor 360, mieli muuttunut 500:aan.

Lisää
6 päivää 17 tuntia sitten #50655 : Pampula78
Mulla samana päivänä leikkaus =)

Lisää
6 päivää 17 tuntia sitten #50657 : sonjailo

Pampula78 kirjoitti: Mulla samana päivänä leikkaus =)

Ai kun mullaki? :)

-164/88
-Leikkaus tulossa 7.6 Finest/Pille Kirjanen
-Lähtökohta 80A, alkuperänen suunnitelma pyöreä nagor 360, mieli muuttunut 500:aan.

Lisää
6 päivää 17 tuntia sitten #50659 : Pampula78
Siis piti vastata Salmiaggi :lle. Eli 29.5 täällä myös Kullamaalle aika. Suunnitteilla olis laittaa Nagorin pyöreä 330-360. Meetkö aamu laivalla vai aamupäivällä? Itsellä meno 7.30 laivalla

Lisää
6 päivää 5 tuntia sitten #50665 : Salmiaggi
Mahtia! Menen kans aamulaivalla, mies mukana saattamassa :)

Ajattelin, että tuo keskiviikko siitä hyvä, että tulee helatorstai hyödynnettyä, ja tod näk ehdin toipua lenkkikuntoon heinäkuulle. Ja heinäkuussa vasta pidän varsinaisen kesäloman.

Millaista lopputulosta haet pampula? Minkälaiset lähtökohdat?

163cm 60kg, treenattu kroppa
Lähtökohta: lähes rinnaton A65, A-kuppi ei täyty.
FinEst 29.5.2019
Nagor 240-300cc, lihaksen alle.

Lisää
6 päivää 5 tuntia sitten #50667 : Pampula78
Mulla myös mies mukana=) . Mulla lähtö kohta on kaksi lasta imetetty ja siitä on siis aikaa n 14 vuotta. En ihan lauta ole mutta nahkaa on kyllä. Olen 40 vuotias ja yli 10 vuotta haaveillut, harkinnut ja nyt olen varma asiasta. Mun tän hetkinen koko on b 80. Olen 166 pitkä ja 64kg. Me varmaan mennään samalla kyydillä myös Kotkaan.

Lisää
6 päivää 5 tuntia sitten #50669 : epputipsu
Ihana että vastasit minullekkin, miksi päädyit finestiin! Isot tsempit sinulle ja kaikille muillekkin operaatioon! Kyllä me tästä selvitään, vaikka jännittääkin!

Ja todella hyvä pointti ostaa ne haavanhoitojutut sitten sieltä finestin sairaalalta kun varmasti ovat halvempia, jes! :)

Ensimmäinen leikkaus tulossa 25.6. Fin-Est, Pille Kirjanen. Suunniteltu Motiva Ergonomix 355cc/375cc. Omat mitat 163cm/56kg

Lisää
4 päivää 9 tuntia sitten #50679 : riisinjyvä
Hei,

Olen itse pohtinut leikkausta täksi kesäksi, ja finest vaikuttaa toistaiseksi parhaalta vaihtoehdolta. Osaatteko sanoa kuinka pitkät jonot sinne on, tai kauan konsultaation jälkeen on mahdollista päästä leikkaukseen? Mietin alkaako tässä tulla kiire jo varailemaan aikaa, mikäli tälle kesälle tahtoo leikkauksen. Jännittää kovasti!

Lisää
4 päivää 9 tuntia sitten #50681 : epputipsu
Hei riisinjyvä!

Kaksi viikkoa suurinpiirtein on jono, varmaan riippuu vähän kirurgistakin. Kannattaa mennä konsultaatioon vaan mahd. pian, eipä se mihinkään sitten sido. Ja niin jännittää muakin, mutta niin sen varmaan kuuluukin, pitää vain olla luottavaisin mielin että hyvin kaikki menee ja on se sen arvoista! :)

Ensimmäinen leikkaus tulossa 25.6. Fin-Est, Pille Kirjanen. Suunniteltu Motiva Ergonomix 355cc/375cc. Omat mitat 163cm/56kg

Lisää
4 päivää 9 tuntia sitten #50683 : riisinjyvä
Kiitos epputipsu! Näin se on varmasti tehtävä. Hirveästi valintoja vaan liittyy tähän kyseiseen toimenpiteeseen, mietityttää onko finest juuri se paras paikka, ja millaiset implantit olisivat parhaat ja muuta... Tokihan konsultaatiossa osaavat neuvoa paremmin. Miksi valitsitte juuri finestin?

Lisää
4 päivää 9 tuntia sitten #50685 : epputipsu
Hei! Onhan se hyvä punnita kaikki vaihtoehdot läpi että mikä itselleen on paras ja miettiä rauhassa.

Itse valitsin finestin koska kaksi hyvää ystävääni on käynyt siellä ja antaneet niin positiivista palautetta ja lopputulos on ollut niin hyvän näköistä, että päätin minäkin lähteä sinne. Tietysti hinnallakin on pientä vaikutusta asiaan. Myöskin konsultaation jälkeen tuli niin luottavainen ja hyvä fiilis, että päätin, että nyt mennään!

Ja kirurgiksi Pille Kirjanen koska halusin motivan ergonomixit, siitä syystä että lopputuloksesta toivon mahdollisimman luonnollista ja omaan kroppaan sopivaa implanttia :)

Sivu luotiin ajassa: 0.290 sekuntia