× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Leikkaukseen finestillä 2019

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #50499 : Mariajen
Moi, tuleeko sulla lihaksen alle vai päälle? Ja mitkä sun omat lähtökohdat on? Mulle ollaan nimittäin suunniteltu samaa implanttia samalla koolla..

En oo rintaleikkauksessa ikinä ollut, mutta mitä kuullut kavereiden kokemuksia, niin ehdottomasti saattaja mukaan jos vaan mitenkään mahdollista!

Ja siis mulla tosiaan operaatiota ensi kuussa, jännittää aivan älyttömän paljon.

B-kuppi
160/53kg
Rintakehän leveys 78cm ja hartioita löytyy

Suunnitteilla 355cc/375cc Motiva Ergonomix
Osittain lihaksen alle
5/2019 Helsinki Clinic

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #50501 : epputipsu
Heips!

Ehdottomasti lihaksen alle. Ja omat mitat 163cm/56kg. Omaa rintaa on aika vähäsen ja haluan mahdollisimman luonnollisen lopputuloksen joten ehkä siksikin lihaksen alle suositeltiin. Miksi itse päädyit/päädyitte tähän ilmplanttiin ja tähän kokoon? Onko sinulle tulossa myös full syvyinen implantti? Ja tiedätkö millä pehmeydellä geeli on tulossa? :)

Mutta ihana kuulla, sitten otan ehdottomasti saattajan mukaan! :)

Olisi vaikka mukava vaihtaa numeroita nyt kun ollaan leikkaukseen menossa suht lähekkäin ja meillä on sama implantti tulossa!

Ensimmäinen leikkaus tulossa 25.6. Fin-Est, Pille Kirjanen. Suunniteltu Motiva Ergonomix 355cc/375cc. Omat mitat 163cm/56kg

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #50503 : Mariajen
Luulen, että tuo lihaksen alle takaa varmaan luonnollisemman lopputuloksen kuin päälle. Motivan ergonomixia suositteli kirurgi, muitakin vaihtoehtoja olisi ollut tarjolla. Oikeastaan ainoa mitä toivoin olisi, että ei anatomisia, eikä jatkuvaa push up efektiä vaikka kokoa halusinkin. Kuulema voidaan laittaa mitä vaan väliltä 300cc-400cc mutta yli 400cc ei suositella, koska sillä lopputulos ei ole enää kaipaamani suht luonnollinen. Ja 375cc valikoitui sillä perusteella, että halusin täyttöä leveään rintakehään. Full malli myös mulle tulossa.

Entäs miten sulla päädyttiin tähän implanttiin? Painotitko että haluat jotain tiettyä lopputulokselta?
Koitin muuten laittaa viestin tuon profiilin kautta, mutta sulla ei ole ilmeisesti sellasta kohtaa josta sen saisi lähetttyä? Saatko laitettua mulle?

B-kuppi
160/53kg

Osittain lihaksen alle
5/2019 Helsinki Clinic

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #50505 : Mariajen
Ja siis eri geeleistä en ole tiennyt ollenkaan, tai siis eikö Motiva ergonomixia saa vain yhdellä vaihtoehdolla?
Niin, ja se unohtui edellisestä viestistä, että mietin oisiko demi malli mulle parempi, koska mulla tosiaan on suht leveä rintakehä ja hartiat kokoisekseni.. kirurgi vakuutti kuitenkin, että tuo full ja 375cc määrä riittää rintakehän täyttöön. Vähän olisi tehnyt mieli vängätä vastaan, mutta luotan ammattilaiseen. :D

B-kuppi
160/53kg

Osittain lihaksen alle
5/2019 Helsinki Clinic

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #50509 : epputipsu
Niinpä! Toivoin itse mahdollisimman luonnollista lopputulosta, joten siksi lihaksen alle ja ergonomix, minäkään en anatomiseen implanttiin tykästynyt. Koon puolesta toivoin luonnollista mutta kookasta, itse olen keskikokoa rintakehältä ja hartioista, joten mittailujen mukaan tuo full taulukon 11.5/11.75cm oli itselle sopivin, siksi päädyttiin tähän kokoon. Mutta tosiaan ei vielä tiedossa kumpi, päätös tehdään sitten kirurgin kanssa kun nähdään.

Minäkään en saa viestiä laitettua sinulle profiilin kautta :(

Ja tiedän vain että motivalla on kolmea geelitäytettä, mutta en tiedä tehdäänkö sitten ergonomixia vain yhdellä geelillä? Mutta eipä niissä varmaan isoa eroa ole.

Sanoiko konsultoija sinulle mittoja mitä sinusta otettiin? Että kuinka leveä implantti olisi hyvä? Demillähän on sitten 360cc/12.25cm tai 380cc/12.5cm jotka ovat lähellä tuota samaa kokoa, mutta leveämpiä. Mutta minäkin luotan ammattilaiseen täysin, eipä näissä asioissa itse tiedä mikä itselleen on parasta :D

Ensimmäinen leikkaus tulossa 25.6. Fin-Est, Pille Kirjanen. Suunniteltu Motiva Ergonomix 355cc/375cc. Omat mitat 163cm/56kg

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #50511 : Masukka
Mariajen, sulla kun on sama kirurgi kuin mulla, niin uskon kyllä että hän on kattonut implantin leveyden sulle tarpeeksi leveäksi, kun mulle pienin ehdotettu koko oli 475 cc (vaikka en edes sanonut konsussa mitään siitä, minkä kokoiset rinnat haluan) ja mä todellakin oon kaappi! :laugh: Eli siis ei todellakaan oo mikään one size fits all -meininki mitä implanttien koon valintaan tulee. :)

Tulossa 28.6.2019 @ Helsinki Clinic: Motiva Round Full 550 cc (implantin leveys 13,5 cm), lihaksen päälle, nännien korjaus samalla.
Lähtökohta lievästi tubulaarinen 80-85A, ihan hiton leveät hartiat ja rintakehä!
173 cm/68 kg

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #50515 : Masukka
Hei Salmiaggi, oli aiemmin puhetta siitä rintalihaksen treenauksesta ennen leikkausta, ja mä kysyin nyt mun klinikalta asiasta. Vastaus oli että ei tarvii välttää treenausta ennen leikkausta, mutta ehkei kannata edeltävinä päivinä treenata niitä kovin kipeiksi. Mutta mullahan siis tulee implantit lihaksen päälle, en tiiä onko asia eri jos alle tulee.

Tulossa 28.6.2019 @ Helsinki Clinic: Motiva Round Full 550 cc (implantin leveys 13,5 cm), lihaksen päälle, nännien korjaus samalla.
Lähtökohta lievästi tubulaarinen 80-85A, ihan hiton leveät hartiat ja rintakehä!
173 cm/68 kg

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #50517 : Salmiaggi
Kysyin itsekkin tuota treenausta klinikalta, vastaus oli sama. Tottakai saattaa olla paranemisessa eduksi jos ei ihan jumissa ole jo valmiiksi rintalihakset, niimpä ajattelin tehdä rinnalle ainakin viikkoa ennen kevyemmä treenin.

Kysyin myös siitä, miten sijoitustapa osittain rintalihaksen alla vaikuttaa treenaukseen. Lyhyesti sanottuna sanoivat, ettei rajoita. Luotan tähän, mitäpä muutakaan voin.

Leikkaukeen tosiaan nyt alle kuukausi, ajattelin yrittää syödä siististi ja ehkä kiristellä 1-2kg, sillä leikkauksen jälkeinen liikuntakielto varmaan jättää jälkensä ja haluan ennakoida :D

163cm 60kg, treenattu kroppa
Lähtökohta: lähes rinnaton A65, A-kuppi ei täyty.
FinEst 29.5.2019
Nagor 240-300cc, lihaksen alle.

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #50523 : Mariajen
Joo, kyllä hän varmaan mainitsi, olen jo tosin kerennyt unohtamaan mittani. :D ja olen varma, että sunkin kirurgi osaa tähän asiaan ottaa paremmin kantaa, että mikä koko sinne loppujen lopuksi parhaiten käy.

Miten muuten päädyit finestiin ja kys. kirurgiin? Ja ootko ”valmistautunut” leikkaukseen miten? Mä kävin jo ostamassa haavateippiä, sidoslappuja ja pillin, jos tuntuu epämiellyttävältä kohottaa käsiä parin ensimmäisen päivän aikana. Muuta en olekaan keksinyt vielä, tai no isot tyynyt otan tietty sänkyyn kun lukenut, että nouseminen saattaa olla haastavaa.

B-kuppi
160/53kg

Osittain lihaksen alle
5/2019 Helsinki Clinic

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #50539 : epputipsu
Olen ihan varma myös! Ja mulla on kaks hyvää kaveria käynyt finestillä ja lopputulokset ja kokemukset on ollut niin hyviä ettei tarvinnut paikkaa miettiä! Varsinkin toisella kaverillani jolla on kanssa motivan ergonomixit ja Pille kirurgina. Jäi muutenkin hyvä maku konsultaatiosta joten siksi päädyin tähän.

Miten sinä päädyit omaan paikkaasi/kirurgiisi?

Ja en vielä, tässä on vielä melkein kaksi kuukautta joten en ole vielä ostanut kummempia, kissalle toki hoitajan jo etsinyt ja töistä lomaa pyytänyt mutta ei muuta. Mutta toi on kyllä fiksua, pitää itsekkin alkaa hankkimaan haavanhoitojuttuja ettei sitten tarvitse lähempänä sitä stressata :)

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten - 1 viikko 6 päivää sitten #50569 : Lollo
Mulla tulossa silikonien vaihto parin viikon päästä Finestillä. Nykyiset pyöreät Mentorit 245cc, osittain lihaksen alla, leikannut Jyri Kullamaa n. 10v sitten. Lähtötilanne aikoinaan 75A. Nykyisten tilalle suunniteltu Nagorit 460-520cc ja lihaksen päälle. Luotan kirurgiin joten halusin saman operoijan:)

Vaihto tulee kyseeseen koska Mentorit hieman poimuilevat sivuista, rinnat menettäneet ryhtiään painon vaihteluiden takia. Haluan myös kokoa ja liikkuvuutta lisää, sekä luonnollista "roikkumista" :D konsultaatiossa käydessäni kyllä huomasin Mentorin ja Nagorin pehmeyseron eikä Nagorissa tuota poimuilua pitäisi ilmaantua. Koko näiden kahden välillä mietityttää mutta kirurgi saa sitten kertoa mielipiteensä.

Jänskättää!

Viimeksi muokattu: 1 viikko 6 päivää sitten : Lollo. Syy: Tietoja puuttui

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #50575 : Pampula78
Testi

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #50577 : Pampula78
En saa lähetettyä viestiäni tänne

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #50579 : Pampula78
Olen menossa kullanmaalle 30.5 ja jännittää jonkin verran millaiset kivut siitä saan. Itella tällä hetkellä 80b ja nahkaa on myös, ajatus on laittaa nagor pyöreä 330 ja 360 mutta en tiedä vielä millä tekniikalla ne laitetaan se selviää vasta sielä. Haaveillu rinnoista ole reilu 10 vuotta ja nyt olen ne päättänyt vihdoin toteuttaa, kertooisitteko kokemuksesta että pärjääkö muutaman päivän päästä jo itsekseen ja mitä vinkkejä toipumiseen antaisitte

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #50581 : Mariajen
Moikka, joo luotan täysin JJ:n mielipiteeseen ja ehdotukseen koon sopivuudesta jne. Mitä toiveita itse esitit konsussa, kun ehdotus oli suoraan tuo? :D

B-kuppi
160/53kg

Osittain lihaksen alle
5/2019 Helsinki Clinic

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #50583 : Mariajen
Okei, kiva kuulla että sielläkin odotetaan luottavaisin mielin. Mä olin lukenut paikasta tältä palstalta ja tuttu kertoi myös olevansa ko. Paikkaan ja kirurgiin tyytyväinen. Kävin myös toisessa konsussa, mutta Jyrängistä jäi niin ammattimainen ja positiivinen kuva heti kättelyssä niin päädyin varaamaan leikkausajan samantien.

Hah, no kyllä varmasti kerkeät ennen kesäkuuta hoitaa noi jutut kuntoon. Mutta tulee jotenkin sellanen olo kun käy ostamassa haavanhoito juttuja jne etukäteen, että nyt se leikkaus on oikeasti tulossa. :D

B-kuppi
160/53kg

Osittain lihaksen alle
5/2019 Helsinki Clinic

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #50599 : epputipsu
Ihana kuulla että tuli heti hyvä fiilis kirurgista, ihanaa! Ja pitää varmaan mennä vaan ostamaan, on sitten valmiina kaikki, sitä vain ajattelee että leikkaukseen on vielä vaikka kuinka pitkä aika, mutta ei ole enää montaa viikkoa, vähän jo alkaa jännittämään! :)

Lisää
1 viikko 7 tuntia sitten #50631 : sonjailo

epputipsu kirjoitti: Ihana kuulla että tuli heti hyvä fiilis kirurgista, ihanaa! Ja pitää varmaan mennä vaan ostamaan, on sitten valmiina kaikki, sitä vain ajattelee että leikkaukseen on vielä vaikka kuinka pitkä aika, mutta ei ole enää montaa viikkoa, vähän jo alkaa jännittämään! :)

Mä ostan haavanhoitotuotteet sun muut tarpeet vasta sieltä klinikalta, heillähän on siellä oma apteekki (Benu) ja suosittelivatkin että jo hintatason vuoksi kannattaa ostaa viron apteekista. Mullakin rapiat kolme viikkoa enää :woohoo:

-164/88
-Leikkaus tulossa 7.6 Finest/Pille Kirjanen
-Lähtökohta 80A, alkuperänen suunnitelma pyöreä nagor 360, mieli muuttunut 500:aan.

Lisää
1 viikko 7 tuntia sitten #50633 : sonjailo

epputipsu kirjoitti: Olen ihan varma myös! Ja mulla on kaks hyvää kaveria käynyt finestillä ja lopputulokset ja kokemukset on ollut niin hyviä ettei tarvinnut paikkaa miettiä! Varsinkin toisella kaverillani jolla on kanssa motivan ergonomixit ja Pille kirurgina. Jäi muutenkin hyvä maku konsultaatiosta joten siksi päädyin tähän.

Miten sinä päädyit omaan paikkaasi/kirurgiisi?

Ja en vielä, tässä on vielä melkein kaksi kuukautta joten en ole vielä ostanut kummempia, kissalle toki hoitajan jo etsinyt ja töistä lomaa pyytänyt mutta ei muuta. Mutta toi on kyllä fiksua, pitää itsekkin alkaa hankkimaan haavanhoitojuttuja ettei sitten tarvitse lähempänä sitä stressata :)

Minä päädyin finestiin siksi, että jo nettisivut ja niiden perusteellisuus tiedoista antoi turvallisen ja ammattitaitoisen kuvan yrityksestä, tietysti vaikutti myös kirurgien kokemus sekä saavutukset. Konsultaatiokin oli pelkästään positiivinen ja lämpimän asiakashenkinen käynti. Ja se hinta :) . Niin ja oma sovellus olemassa, josta nähtävillä kaikki. Kullamaahan mulle alunperin piti tulla kirurgiksi, mutta oli sitten saanu jonku ulkomaan "komennuksen" juuri mun leikkauspäivän ajalle, joten vaihtui Pille Kirjaseen. En ole pettyny ollenkaa, luotan kyllä hänenkin työnsä jälkeen täysin. Pillen kanssa sen verran jo implanttikoosta juteltiinkin hiljan, ja ihan viissatasia ei luvannu laittaa mutta varmasti isommat kuin 360 :laugh: .

Sovellus aktivoitiin viime viikolla ja sieltä löytyy nyt siis KAIKKI. Neljän tonnin lasku muun muassa odottelee maksajaa :lol: . Ja tuossa on siis myös saattajapaketti sekä preoperatiiviset tutkimukset mukana. Mennään jo! B) :laugh:

-164/88
-Lähtökohta 80A, alkuperänen suunnitelma pyöreä nagor 360, mieli muuttunut 500:aan.

Lisää
1 viikko 7 tuntia sitten #50635 : sonjailo
Vaikkei tuo epputipsun kysymys mulle ollut osoitettukaan, niin vastasin näköjään silti :'D

-164/88

Sivu luotiin ajassa: 0.380 sekuntia