× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Parhaat / kokemuksia kirurgit ja klinikat helsingissä 2019

Lisää
3 viikkoa 3 päivää sitten #50177 : silikonitkesällä2019
Hei. Olen päättänyt että haluan tehdä rintojen suurennuksen kesällä. Etsinnässä klinikka ja kirurgi, eli kertokaa omia kokemuksia kirurgeista ja klinikoista. mm. Helsinkiclinik, Mehiläinen, Bulevardinklinikka, Lääkärikeskus Aava, Cityklinikka, Eiran sairaala kiinnostaa.

Toivoisin naiskirurgia, mutta kirurgin osaaminen menee edelle.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 viikkoa 2 päivää sitten #50179 : SK
Itse suosittelen Helsinki Clinciä Janne Jyränkiä.

Todella ammattitaitoinen kirurgi ja lopputuloksena juuri sellaiset rinnat mitä toivoinkin. Klinikalla ihana henkilökunta ja kilpailukykyiset hinnat myös.

Itse olen käynyt Jannella operoinnissa 2013 ja 2019.

Lisää
3 viikkoa 2 päivää sitten #50185 : silikonitkesällä2019
Kiitos vastauksesta. Mielelläni kuulisin enemmän kokemusta kyseisistä kirurgeista :

Janne Jyränki ( Helsinki clinik)
Riikka Veltheim ( Cityklinikka)
Tiia Pihlanmaa ja Anna Höckersted ( Plastik Surgery Center), heistä kahdesta ei löydy melkeimpä mitään kokemuksia, kommentteja?
Stephan Dietz ( Bulevardin Klinikka)

Just nyt vaikuttaa siltä että helsinki clinik janne jyränki olisi paras, mutta hinta mielesäni aika edullinen? Riikka Veltheimille menisin mielelläni myös, mutta outoja juttuja kuullu City Klinikasta?

Lisää
3 viikkoa 2 päivää sitten #50195 : Irene
Minkälainen sulla on lähtökohta ja millaista tulosta toivot? Tunnen jossain määrin eri kirurgien tapoja ja tottumuksia, ja joillain on aika vakiintuneet käytännöt (esim liittyen implantin merkkiin ja malliin + sijoittelutapaan) kun taas jotkut ovat valinnoissaan, joustavampia, suomeksi ottavat paremmin huomioon asiakkaan lähtökohdat ja erityisesti toiveet liittyen lopputulokseen.

Sen voin myös suositella, että täällä jo mainittu Jyränki tuntuu handlaavan hommat laidasta laitaan eli käyttää eri ratkaisuja eri tilanteisiin ja huomioi kivasti asiakkaan toiveet. Edullinen hinta ei tee kirrasta huonoa, ei myöskään kallis hyvää... En halua dissata varsinaisesti ketään, mutta esim Siluetti on vahvasti ylihinnoiteltu. Jyrängin hinnoista en tiedä, en ole tutustunut.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #50201 : Mirmutin
Itse kävin Riikalla Cityklinikalla, tosi miellyttävä ihminen. Toki lopputulos omalta osaltani jää vielä nähtäväksi, kun leikkauksesta vasta 3 vk, mutta toistaiseksi näyttää hyvältä. Myös muu henkilökunta oli mukavaa. Ainoa miinus oli että Riikka hyvin kiireinen ja välillä sai odottaa vastausta viesteihin, toki hän aina pahoitteli vastauksen viivästymistä :)

Itse luin myös paljon juttuja eri klinikoista ja törmäsin joihinkin vanhoihin kirjoituksiin Turun toimipisteen toiminnasta cityklinikan osalta, muttei vaikuttanut minun näkemykseeni kirurgin ammattitaidosta. Asiaan ottamatta enempää kantaa, olisikohan kyse ollut muistaakseni jostain lupa-asioista eikä mistään hoitovirheistä mitkä vaikuttaisivat suoraa asiakkaaseen...

Leikkaus 8.3.2019 Cityklinikka/Riikka Veltheim
Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #50205 : silikonitkesällä2019
Olen nyt sopinut konsultaatkon sekä Janne Jyrängille ( Helsinki Clinic) että Piia Pihlamaalle ( Plastic Surgery center) Kesäkuulle. Näiden konsultaatioiden jälkeen menen ehkä myös Bulevardin klinikan konsultaatioon ( Stephan Dietz), mutta koska konsultaation hinta on 200€ otan sen viimeiseksi jos tuntuu että haluan kokeilla vielä kolmatta kirurgia.

Piiasta tai Plastic surgery helsingistä en ole löytänyt kokemuksia netistä, eli jos jollain olisi kokemusta/kuvia näkisin mielelläni! Myös Stephan Dietzistä/ bulevardin klinikasta haluaisin lisää kokemuksia/kuvia.

Jannesta ja Helsinki clinicasta olen saannut hyvän ja luotettavan kuvan. Eli just nyt se tuntuu kaikista parhaimmalta idealta, en kuitenkaan halua pois sulkea muita vielä.mutta pieni kysymysmerkki on Dietzin ja Pihlamaan kohdalla koska en ole kuullut kokemuksia heistä.

Bulevardille menisin myös mielelläni koska en ole lukenut mitään huonoja kokemuksia sieltä. Plastic surgery Helsingistä vähän ristiriitisia kommentteja.

Luotan kuitenkin siihen että Suomessa klinikat ja kirurgit ovat osaavia ja varmasti hyvää jälkeä saa joka puolella, mutta mistä saan minulle ne ”täydelliset” rinnat ja parhaimman kirurgin?

Itsellä pienet A kokoset, toiveessa leikkauksen jälkeen ( B) luultavasti C. Haluan pyöreät, varmaankin motivan, ja osittain/tai kokonaan lihaksen alle. Vähän mietityttää koko, koska haluan ehdottomasti luonnolliset ( mutta ei liian pieniä, ehkä pitäisi sanoa keskikokoiset) rinnat jotka sopivat kehooni. En halua että ensimmäinen asia joka näkyy minussa on implantit. Haluan vain kokooni ( 160cm, 60kg) sopivat rinnat jossa mukava olo :) Olen siis nuori 18 vuotias, nyt ulkomailla vaihdossa jossa pari kiloa tullut lisää. Toivon että ennen leikkausta kun palaan Suomeen palaan taas normaali painooni.

Mites muuten painon lasku ( ja nousu) vaikuttaa silikooni rintoihin?

Riikan jätin pois nyt sen takia koska en halua mennä City klinikalle luettuani huonoja asioita netistä. Olen kuitenkin huomannut sen että muiden ihmisten kommenteista/kokemuksista on paljon paljon apua. Eli haluan paljon kiittää kaikkia joilla aikaa auttaa ja jakaa kokemusta sekä kokemuksia :D

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten - 3 viikkoa 1 päivä sitten #50209 : Irene
En ole koskaan kuullut Stephan Dietzin laittaneen muita kuin Mentorin anatomisia implantteja (näitä en itse ottaisi varsinkaan kun ovat niin jäykän tuntuiset, nyt jos menisin leikkaukseen en ottaisi anatomisia ylipäätäänkään tuntuman takia), en sitten tiedä onko kohu näistä karheapintaisista implanteista vaikuttanut tähän, että laittaako nyt jo muitakin?
Ei siis tarkoita ettei olisi laittanut muitakin, en vai ole kuullut.
Toivottavasti saat toivomasi tuloksen!

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Viimeksi muokattu: 3 viikkoa 1 päivä sitten : Irene.

Lisää
3 päivää 11 tuntia sitten #50407 : 3xMummo
Minä olen käynyt Riikan leikkauksessa ja ei ole mitään moitetta . Erittäin hyvin onnistui !

Lisää
1 päivä 10 tuntia sitten #50419 : Roosa
Itse kävin vastikään Jyrängin konsultaatiossa, jäi ihan älyttömän positiivinen kuva. Mulla olis vielä konsultaatio tulossa Bulevardille Stephan Dietzille, mutta en tiennyt varatessani konsultaatioaikaa että se maksais tota 200e :o

omat mitat 62kg, 170cm, ei synnyttänyt.

Lähtötilanne: 62kg, 170cm, 70B
Leikkaus: kesäkuu 2019, Janne Jyränki/Helsinki Clinic

Sivu luotiin ajassa: 0.255 sekuntia