× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Low profile

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #50011 : H_3
Hei!
Mulla on leikkaus tulossa reilun kuukauden päästä, Motivan implantti, koko vielä auki. 1. konsultaation perusteella suositus oli pyöreä demi(tms.)-profiilin 340cc lihaksen alle. Mun lähtötilanne on 75A, 3x imetetty ja tyhjä.

Jäin itse vähän siihen fiilikseen, että toi on liian iso. Tykkään pienistä rinnoista, ja toiveena enemmänkin saada täyteyttä kuin kokoa. Ikää on 40+, eikä tavoitteena ole näyttää 2-kymppiseltä.

Onko kellään täällä kokemusta matalan profiilin implanteista? Tosi huonosti löytyy tietia ja kokemukdia. Mutta jos oon oikein ymmärtänyt, niillä saa hoidettua oikean leveyden rintakehään nähden, mutta maltillisemmalla/luonnollisemmalla lopputuloksella? Mutta onko ne sitten ihan lättänät? :laugh:

Toinen kons.tapaaminen tulossa vielä ennen operaatiota, mutta olisi kivaa kuulla sitä ennen käyttäjäkokemuksia.

Motiva Ergonomix Round Demi 340cc osittain lihaksen alle 4/2019. Mitat 164/60, lähtötilanteessa 3x imetetyt tyhjät 75A.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iilimiili

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #50015 : Mirmutin
Mulla tuli matalaprofiilinen implantti, sopi mielestäni paremmin oman rinnan leveyteen, täyttämään paremmin rintavakoa. Minulla tavoitteena hillitty lopputulos. Implantin koko ~400cc joten eivät ole lättänät koska on kokoa.
Leikkauksesta vasta 10 päivää, joten paha vielä tarkemmin kertoa lopputuloksesta, kun turvotusta...

Leikkaus 8.3.2019 Cityklinikka/Riikka Veltheim
Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #50017 : H_3
Kiitos Mirmutin!
Sulla on ollut lähtötilanteessa tavaraa enemmän kuin mulla, eli sikäli ei oikein vertailukelpoinen tilanne.

Mutta periaatteessa sullakin siis juuri noin, että matalalla profiililla on haettu enemmän leveyttä.

Ehdottiko sulle lääkäri itse matalaa profiilia, vai oliko sun oma ajatus? Näitä tuntuu olevan niin harvalla, että mahtaako kirurgit näitä oma-aloitteisesti suositella...

Motiva Ergonomix Round Demi 340cc osittain lihaksen alle 4/2019. Mitat 164/60, lähtötilanteessa 3x imetetyt tyhjät 75A.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hotmama

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #50021 : Mirmutin
Mulle kirurgi ehdotti ensin kroppaan sopivaa kokoa, josta sitten antoi vaihtoehdoiksi low tai high profiilit, näistä sitten itse pähkäilin ja mittailin omaa rintaa jne ja päädyin matalaan.. sitten kun vielä kirurgi ennen leikkausta sanoi että voisi olla parempi tuo low niin sinetöi päätöksen :)
Minulla (oli) toinen rinta noin A-kuppi ja toinen B... en ole edes ihan varma kun liivejä käyttänyt lähinnä toppausten vuoksi :)

Mutta luottaisin kirurgiin tuon koon valinnassa ja tietysti voi ja kannattaa itsekin vähän mittailla että tulee ns. varmempi olo :)

Leikkaus 8.3.2019 Cityklinikka/Riikka Veltheim
Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt

Lisää
2 kuukautta 6 päivää sitten #50035 : Kissanainen
Itsellä on kans matalamman profiilin implantti Mentorilta. Ja itsellä anatominen malli, niin niitä ei voi oikein vertailla. Motivalla tuossa demissä 340 projektio eli implantin "paksuus tai korkein kohta" on 4cm eli kovinkaan paljon. En usko että suomessa juurikaan käytetään tuota mini projektiota, se on aika mitätön. Itsekin pidän pienemmistä rinnoista, mutta en usko että tuosta motivan 340 tulee kovinkaan isoa sinulle kun lähtötilanne on hyvin pieni. Voithan kysyä plastiikkakirurgilta mielipidettä tuosta ministä. Tai sitten demistä pienempää mallia jos vaan sitten implantin leveys ei mene liian pieneksi :)

Lisää
2 kuukautta 6 päivää sitten #50039 : Iilimiili
Mua myös kiinnostaa tämä matala profiili.
En halua isoja rintoja, mutta olisi kiva olla edes ne pienet.
Etenkin kun rinnanympärystä on ja hartialeveyttä löytyy enemmän kuin monella miehellä.
Urheilen paljon joten senkin puoleen uskoisin tuon matalan profiilin sulautuvan muuhun kroppaan hyvin.
Huomenna konsultaatio, niin tiedän vähän enemmän, mutta olisi tosi kiva nähdä jotain kuvia ennen päätöstä.

174cm, 72kg, harteikas.
Loppuun imetetty AA 85
Mentor anatomiset 440cc+mastopexia
Estetiikka Mansurow

Lisää
2 kuukautta 4 päivää sitten #50059 : H_3
Mulla kirurgin kanta oli aika selkeästi se, että demistä pienin koko mulle olisi 340cc ja sopivin joko tuo tai vielä pykälän isompi.

Mutta perjantaina uusi käynti ja lisää viisautta (ja toivottavasti mielenrauhaa) asian suhteen.

Lisää
2 kuukautta 1 päivä sitten #50109 : H_3
No niin.
Mut leikkaava kirurgi ei koskaan ole käyttänyt Motivan Mini-profiilia. Sitä käytetään niin vähän, että ei ole varmuutta onko edes maahantuojan varastossa. Oli sitä mieltä, että maltilliseen muutokseen voi olla hyväkin vaihtoehto, mutta silloin pitäisi olla enemmän omaa rintaa lähtötilanteessa. En uskalla ottaa sitä riskiä, että herään 5,5k leikkauksesta lättyjen kanssa.

Testailtiin ja mittailtiin vielä perin pohjin, ja kyllä mä sitten demiin päädyin, 340cc -koossa.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iilimiili

Lisää
2 kuukautta 1 päivä sitten #50111 : Iilimiili

H_3 kirjoitti: Oli sitä mieltä, että maltilliseen muutokseen voi olla hyväkin vaihtoehto, mutta silloin pitäisi olla enemmän omaa rintaa lähtötilanteessa. En uskalla ottaa sitä riskiä, että herään 5,5k leikkauksesta lättyjen kanssa.

Mulla oli vähän sama tilanne. Lätyillä ei saisi näiden lerppojen mallia hyväksi. Se sitten muuttui anatomiseksi 440cc implantiksi.:cheer:

174cm, 72kg, harteikas.
Loppuun imetetty AA 85
Mentor anatomiset 440cc+mastopexia
Estetiikka Mansurow

Sivu luotiin ajassa: 0.210 sekuntia