× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Ergonomix

Lisää
3 kuukautta 3 päivää sitten - 3 kuukautta 3 päivää sitten #49729 : Jennyyyj
Hei kaikille ja kiitos jo vastauksista!

Kysymykseni liittyy motivan ergonomixiin versus muut pyöreät implantit. Minulle on aiemmin laitettu anatomiset 260(muistaakseni) ja nyt olen menossa vaihtamaan implantit ja haluan tietenkin lisää kokoa, mutta myös pyöreyttä yläosaan, koska olen lopen kyllästynyt littanaan rintakehään näillä implanteilla. Leikkaava kirurgi on sitä mieltä että seuraavat implantit menisivät myös ainakin osittain lihaksen alle, ehkä jopa kokonaan. Nyt epäilen valitsemaani pehmeämpää ergonomixia, jos lihaksen alla pyöreys katoaa yläosasta?
Puhutaan implantin koosta 375 full. kannattaako kuitenkin ottaa jotkut tavalliset pyöreät implantit jos toiveissä ei ole mikää liian luonnollinen lopputulos?

Toivottavasti ei ollut sekava selitys joku osaa vastata jotain.

Ja jos jollain ihanalla on kuvia jo parantuneista ergonomixeista osittain lihaksen alla ja kehtais avuksi laittaa niin olisin super kiitollinen :kiss:
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 3 päivää sitten : Jennyyyj.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #49793 : epputipsu
Hei!

En osaa sulle mitään vastata, kun oma leikkaus on 1.5. tulossa vasta, mutta jään seuraamaan. Mulle on ajateltu samaa kokoa ja haluaisin myös kuulla mielipiteitä Motivan Ergonomixista. Itsellä toiveissa mahdollisimman luonnollinen, niin siksi ergonomixiin päädyin. :)

Ensimmäinen leikkaus tulossa 25.6. Fin-Est, Pille Kirjanen. Suunniteltu Motiva Ergonomix 355cc/375cc. Omat mitat 163cm/56kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.155 sekuntia