× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Imetys implanttien ja rintojen kohotuksen jälkeen

Lisää
3 kuukautta 4 päivää sitten #49723 : juide
Kaipaisin imettämisestä kokemuksia rintojen kohotuksen ja implanttien laiton jälkeen. Onko imettäminen onnistunut ja miten rinnat ovat muuttuneet?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 4 päivää sitten - 3 kuukautta 4 päivää sitten #49725 : Explant
Minulle ei tehty kohotusta, minulla oli vain implantit, mutta ajattelin silti kertoa oman kokemukseni/mielipiteeni.

Käsittääkseni lähes aina joitain muutoksia tulee ja yleensä konsultaatiossa tämä myös mainitaan. Eli uusintaleikkaus on yleensä todennäköinen.
Itsellä raskaus ja imetys teki sen, että toinen implanttitasku petti.

Kehotan myös miettimään vakavasti imettämistä silikoni-implanteilla. Silikonia ja muita kemikaaleja kulkeutuu väistämättä äidinmaitoon. Itse kadun syvästi sitä, että imetin lastani silloin kun minulla oli implantit. Sinällään imetys onnistui.

Tietoa löytyy sekä puolesta, että vastaan tästä asiasta. Ehkä kuitenkin kannattaa miettiä, että jos on pienikin riski olemassa, niin kannattaako sitä ottaa... Alla olevassa linkissa jotain infoa aiheesta.

www.breastimplantillness.com/breast-feed...ts-effects-children/
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 4 päivää sitten : Explant.

Lisää
3 kuukautta 3 päivää sitten #49727 : Ellen
Minulle tehty pelkkä kohotus/pienennys, ei implantteja. Imetys onnistui, vaikka mahdollisuudet oli kuulemma huonot. Ehkä osaksi vaikutti se, että olin imettänyt jo aiemmin. Otin jopa maidonnousun estolääkkeen, ei vaikuttanut yhtikäs mitään. Se on sitten toinen juttu, miten rinnoille käy. Itsellä rintoihin laitetut rahat on ainakin menneet tuhkana tuuleen! Uusia en ala hankkimaan. Ei ollut suunnitelmissa enää tehdä lapsia ja sanottiin, että raskauden alkaminen luontaisesti olisi mahdotonta. Mutta "never say never".

Parilla tutulla on implantit ja ovat imettäneet. Sanoivat, ettei silikoneista ole haittaa, imetys on turvallista. Ja normaalit, terveet lapset heillä on. Mutta enpä ole perehtynyt asiaan, näyttäisi olevan vastakkaistakin tietoa. Nuo tutut ovat joutuneet uusimaan implanttinsa imetyksen jälkeen. Muutokset kuitenkin tapahtuivat jo raskausaikana eli imetys sinänsä ei rintoja "pilaa".

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017

• Maria
  • Maria hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • nagor impleo HR 360/ Kullamaa
Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #50215 : Maria
Ellen , millaisia muutoksia implanteissa tutuillasi tapahtui raskauden myötä? kapseloitui?

Sivu luotiin ajassa: 0.186 sekuntia