× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Verikokeet ja uä

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49593 : miak
Yritin aiemmista keskusteluista löytää vastausta, mutten löytänyt.

Eli siis ennen leikkausta olisi käytävä verikokeissa ja rintojen ultraäänessä. Kirurgi pystyisi antamaan minulle lähetteen kyseisiin toimenpiteisiin, mutta minne se käy? Ihan minne tahansa yksityiselle vai täytyykö se laittaa jonnekkin tiettyyn paikkaan? Pääsekö sillä lähetteellä julkiselle puolelle kokeisiin? Tai onko kukaan ylipäätään päässyt julkiselle puolelle otattamaan verikokeet ja ultraäänen vaikka kyseessä tutkimukset yksityisellä puolella tehtävää toimenpidettä varten?

Tunnen nyt kyllä itseni vähän hölmöksi tämän kysymykseni kanssa, mutta en juurikaan ole näitä yksityisiä terveys-/sairauspuolen palveluita käyttänyt, niin olen ihan ulalla :blush: ...

Motiva ergonomix full 400 osittain lihasten alla, Health Clinic, Siim Simmo 27.3.2019

177cm/75kg
Lähtökohta imetyksien ja laihtumisen jälkeen täysin tyhjät A-B kuppi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49599 : Kissanainen
Kyllä ne lähetteet yksityiselle mun tietääkseni on. Verikokeissa ei yleensä tartte käydä jos ihan perusterve, toki jotkin kirurgit haluaa. Et vaan katteleemaan oman paikkakunnan yksityisiä, esim. Terveystalo ym. pääkaupunkiseudulla ainakin pilvin pimein valinnanvaraa.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: miak

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.180 sekuntia