× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Seroma toisessa rinnassa- onko peli menetetty?

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #49397 : Se
Mulle laitettiin melkeenpä tasan kk sitten implantit 460cc lihaksen alle+ kohotuksella. Kaikki tuntui menevän hyvin, ja paraneminenkin lähti heti hyvin käyntiin. Kipuja ollut todella vähän, ja helpolla itse ajattelin pääseväni. Huomattiin kuitenkin ompeleiden poiston jälkeen että toinen rinta oireilee seromaa n. 2,5vk leikkauksesta. Nyt antibiooteilla ja kunnon levolla koitettu hoitaa. Haava on tuntunut menevän parempaan suuntaa, mutta reiän iso koko omasta mielestäni mietityttää ja pelottaa. Tuli täysin yllätyksenä tuo seroma, sillä olen ekasta leikkauspäivästä asti ottanut todella rauhassa, enkä mitään rasittavaa liikuntaa eikä edes seksiä jotta en rasittaisi. Töissä en ollut ensimmäisellä viikolla ollenkaan.

Miten teillä parani seroma ja oliko vaikea ja pitkä prosessi? Missä vaiheessa aletaan miettiä implantin poistoa jos epäillään että olisi infektio mennyt implanttiin asti? Nyt on menossa toinen antibiootti, ja antibioottikuuria tosiaan syöty nyt vasta 9pv yhteensä. Pelottaa vain todella paljon, jos toisesta rinnasta joudun luopumaan. Laitan kuvat seromasta, ekassa kuvassa (kuvassa valkoinen haavaside) tilanne 17 päivä ennen antibiootteja, ja toinen kuva otettu tänään 27 päivä. Haavasta on lähtenyt kate hyvin pois (valkoinen osa), joka kuulema kertoo siitä että kate poistuu kun haava on menossa parempaan suuntaan. Nyt pitää vain toivoa että ylimääräiset kudosnesteet vielä poistuisi ja haava pääsisi umpeutumaan! Kuulisin mielelläni teidän kokemuksia seromasta ja että en menettäisi toivoa paranemisen suhteen, kun niin paljon epäonnisia tapauksia olen kuullut. :(

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.121 sekuntia