× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kysymyksiä silikoneista

Lisää
3 viikkoa 5 päivää sitten #49387 : Janniiina
Hei! Oon menossa ens kuussa fin-estille suurennuttamaan rinnat ja nyt toivoisin että kertoisitte jos on jotain mitä olis hyvä tietää siitä millaiset ne tissit leikkauksen jälkeen on? Mulla yks kaveri kertoi että ei oo pysytyny olee ilman tissiliivejä enää ollenkaan sen leikkauksen jälkeen (sille laitettu implantit 2013) koska tuntuu että tissit tipahtaa. Sit se kerto myös että kun makaa kyljellään niin sillä se implantti pysyy melkein paikallaan mutta siinä päällä sen oma tissi valahtaa alaspäin (en tiiä ymmärtääkö kukaan mitä yritän kirjottaa :D). Onks kaikilla tämmöstä? :o olisin kiitollinen jos kertoisitte omista tisseistänne silikonien jälkeen..

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 viikkoa 5 päivää sitten #49389 : Annu
Moikka, kuukausi leikkauksesta ja tissien putoamistuntemuksia ei oikeestaan enää oo :) ilman likvejä ihan ok, suihkun jälkeen noin tunnin (toi on mun omassa päässä toi tunne et en voi olla pidempään).
Leikkauksen jälkeen paineen/painon tunnetta rintakehässä ja iho kovin kiiltävä ja pinkee. Ihon kiiltävyyttä vähän vielä, mutta uskon että ns.pahin on takana.

164cm/50kg Motiva ergonomix full 400cc osittain lihaksen alle

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Janniiina

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.139 sekuntia