× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Lihaksen alle vai päälle, hyvät ja huonot puolet

Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten - 3 viikkoa 6 päivää sitten #49381 : Dúath
Konsultaatiossa kirurgi sanoi että mulle voi laittaa osittain alle tai päälle.
Nyt haluaisin sitten tietää mm.miten tuo alle laitettu käyttäytyy. Liikkuuko implantin yläreuna lainkaan?
Käytän toisinaan korsetteja ja nehän litistää ja nostaa rintaa. Mietityttää miten lihaksen alle laitettu liikkuu jos sitä yrittää työntää ylöspäin :huh:
Kirurgi sanoi että osittain lihaksen alla oleva tuntuu yläosasta kovemmalta ja että päälle laitetut tuntuvat luomummilta ja liikkuvat luomummin :D. Hän ei sanonut keskustellessa lainkaan että tulisiko minulle alle vai päälle joten kysyin häneltä ja hän sanoi että molemmat käy.
Hämmennyin koska en ollut itse ajatellut lainkaan kumman haluan ja olin tavallaan mennyt oletuksella että alle se varmaan ne haluaa pistää kun omasta mielestäni mulla on niin vähän rasvaa tossa rinnan yläosassa. En tajunnut lainkaan kysyä että mitä hän oli suunnitellut minulle ennenkun kysyin että päälle vai alle. Hän kyllä sanoin että kolmelle naiselle neljästä laittaa lihaksen alle. Mutta sanoi myös että monet haluaa lopputulokseksi sen mitä minulla on jo lähtökohtana :D eli ilmesesti mulla on rasvaisempi lähtötilanne kun useimmilla? :laugh:
Leikkaus varattuna 12.4 että on tässä onneksi vielä aikaa miettiä :)

Kertokaas siis nyt mielipiteitä ja kokemuksia kumpi olisi parempi osittain alle vai päälle?

Leikkaus varattuna 12.4.2019
340cc tai 360cc
lähtötilanne 70C
Viimeksi muokattu: 3 viikkoa 6 päivää sitten : Dúath.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.131 sekuntia