× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Leikkausvideot

Lisää
2 päivää 1 tunti sitten #49169 : Mailuo
Oletteko katsoneet netistä (esim. YouTube ) leikkausvideoita augmentaatioista? Mitä ajatuksia ne herättää? Ja nyt en tarkoita vloggaajien pre ja post op videoita vaan ihan leikkaussalista kuvattua materiaalia.

Kiinnostaako sinua nähdä, mitä leikkauksessa tapahtuu "lääkärin silmin", vai haluatko vain tuudittautua ajatukseen että voi käydä ottamassa pienet unet ja herätä uusien rintojen kanssa?

Toisaalta olen kiitollinen nykyajan tekniikasta ja näistä some-tohtoreista jotka kuvaavat leikkauksia, toisaalta taas koko ajatus on ihan absurdi että pystyn katsomaan (jopa livenä) kuinka joku ihminen on leikattavana. Kyllähän se aika karulta näyttää, ihminen on vain säkki lihaa mitä muokataan siinä pöydällä.. Olen kuitenkin luonteeltani sellainen että haluan tutkia ja tietää mahdollisimman paljon etukäteen, joten olen jonkun verran leikkausvideoita katsellut. Ja vähän ristiriitaisissa fiiliksissä että kannattiko :D

Ja jos joku tietää asiaan liittyen, että mikä käytäntö Suomessa on, kuvataanko leikkaukset (mahdollisia leikkausvirhe-epäilyjä tms jälkipyykkiä ajatellen, ei tietenkään tällaisia julkisia esityksiä varten :D ) ja saako potilas halutessaan tämän materiaalin itselleen?

25.1.19 leikkaus suunnitteilla.
Anatominen, lihaksen alle, 415-450cc, Helsinki Clinic.
Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 päivä 17 tuntia sitten #49171 : Ellen
Olin hereillä toisessa leikkauksessa eli se tehtiin puudutuksessa ja Suomessa saa implantitkin puudutuksessa niin halutessaan (ainakin KC clinicillä). Jos on paljon katsellut leikkausvideoita, niin voin kertoa, että sielusi silmin näet kaiken mitä tapahtuu, vaikka sermi olisi vedetty eteen :D

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017

Lisää
1 päivä 13 tuntia sitten #49187 : Kissanainen
Itse olen ollut istrumenttihoitajan muutamassa plastiikkakirugisessa sairaalassa Helsingissä ja leikkauksia ei kyllä kuvata :)

Lisää
1 päivä 8 tuntia sitten #49195 : Masukka
Mä oon kattonut paljon videoita! :laugh: (Ja omaan leikkaukseen on vielä melkein puoli vuotta... :silly: ) Kiinnostaa hirveesti nähdä, miten nää jutut tehdään. Onhan se vähän ällön näköistä kun näkee sinne kudoksiin, rintaan tungetaan implanttia jne. mutta mua ei heikota ollenkaan katsoa tollasia, vaan on oikeesti kiinnostavaa tietää, mitä mullekin sitten tehdään. Eikä todellakaan oo tullut sellasta oloa, että ei saakeli, en mä tohon lähde! :lol:

Tulossa 28.6.2019 @ Helsinki Clinic: Motiva Round, sovittu Demi 475 cc mutta vaihdan mitä luultavimmin Full 550 cc:hen (implantin leveys 13,5 cm), lihaksen päälle, nännien korjaus samalla.
Lähtökohta lievästi tubulaarinen 80-85A, ihan hiton leveät hartiat ja rintakehä!
173 cm/68 kg,...
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mailuo

Lisää
1 päivä 1 tunti sitten #49201 : Mailuo

Masukka kirjoitti: Mä oon kattonut paljon videoita! :laugh: (Ja omaan leikkaukseen on vielä melkein puoli vuotta... :silly: ) Kiinnostaa hirveesti nähdä, miten nää jutut tehdään. Onhan se vähän ällön näköistä kun näkee sinne kudoksiin, rintaan tungetaan implanttia jne. mutta mua ei heikota ollenkaan katsoa tollasia, vaan on oikeesti kiinnostavaa tietää, mitä mullekin sitten tehdään. Eikä todellakaan oo tullut sellasta oloa, että ei saakeli, en mä tohon lähde! :lol:

Mulla vähän sama homma, haluan ennemmin tietää mitä mulle tapahtuu silläkin uhalla että ei oo kauhean kaunista katsottavaa. Parempi katsoa kuin katua :D Veren näkeminen jne ei ole ikinä heikottanut mua, puoliso sen sijaan vähän nieleskeli kun pyysin hänet katsomaan yhden videon mun kanssa. Jotenkin se myös realisoi sitä mihin on ryhtymässä, tämä on ihan oikea leikkaus riskeineen, ei mitkään kauneusunet kotisohvalla.

25.1.19 leikkaus suunnitteilla.
Anatominen, lihaksen alle, 415-450cc, Helsinki Clinic.
Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Sivu luotiin ajassa: 0.171 sekuntia