× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Onko joku käynyt tässä paikassa leikkauksessa?

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49163 : jjbee
Onko kukaan käynyt tämän yrityksen kautta leikkauksessa tai konsultaatiossa? bellamed? Minun mielestä tuo nainen joka omistaa paikan on se Karoliina joka oli ennen FinEstillä hoitajana. Luultavasti aika uusi yritys kun en ole nähnyt mitään tietoja aikasemmin. Mutta harkitsen menoa konsultaatioon kun sivujen mukaan heillä leikkaa Simmo ja Joensuussa pääsee konsultaatioon myös. Itselleni kun itä-suomi on parempi ettei tarvitse lähteä Helsinkiin asti.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 5 päivää sitten #49307 : petramari
En ole suoraan tuossa yrityksessä käynyt, mutta kävin Finestin kautta leikkauksessa 2016 ja Simmolla. Katriina oli hoitaja jonka konsultaatiossa silloin kävin. Eli sama tyttö. Vain hyvää sanottavaa minulla on etenkin kirurgista ja myös konsultaation pitäjästä. Ystävällinen ja sympaattisen oloinen tyttö. Kaikki meni mutkattomasti koko homman suhteen. Tämä oli siis Finestin välityksellä tehty leikkaus. Mutta luulen että näissä välitysfirmoissa varmaan nää jutut menee aika samalla tavalla kaiken suhteen, että Suomessa alkukonsultaatiot ja sitten Virossa leikataan ja sitten taas Suomen puolella jälkitarkastetaan ym... itse kaksi leikkausta käyneenä jonkun verran voin kokemuksella sanoa. En tiedä miksi hän on lopettanut finestillä tai halusiko vaan oman firman laittaa. En edes tiennyt että tää firma on olemassa.. mutta tosiaan kokemuksesta puhuen pelkkää hyvää voin vaan sanoa!

Natrelle 345cc 2012
Nagor 520cc 2016
Leikkaus suunnitteilla 2019
174cm 66-68kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.160 sekuntia