× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Koko 420cc (lähtökohdat)

Lisää
3 päivää 1 tunti sitten - 3 päivää 1 tunti sitten #49149 : iinah
Moi!

Mulla olis kova halu tietää kyseisestä koosta tai sanotaan 390cc-420cc että te joilla kyseisen kokoiset implantit löytyy, mitkä on olleet teidän lähtökohdat? Kuppikoko ja ylipäätään pituus / paino. Etenkin jos kirurgina toiminut Jyri Kullamaa :)

Saan ensi viikolla varovaisen varmistuksen kun Kullamaa nähnyt mun kuvat ja mitat mutta kun oon hiukka lueskellut että häneltä joutuu ’kinuamaan’ isompi kokoja :D Toki se on hyväkin asia, häneen luotan ehdottomasti!

Itsellä 75 C laihdutuksen myötä ylhäältä tyhjentyneet rinnat. Sain konsultaatiossa arvion 360cc-390cc (lihaksen päälle) ja heiton että mahtuisi varmaan tuo 420cc kin. Se mikä mietityttää tulisiko sillä jopa liian iso povi sillä olen vaatimattomat 156cm pitkä (58kg).

Kiitos etukäteen! :)
Viimeksi muokattu: 3 päivää 1 tunti sitten : iinah. Syy: Virhe tekstissä

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 päivää 15 tuntia sitten #49153 : Lindame
Moi iinah!

Itselläni oli leikkaus juuri muutama päivä sitten, kirurgina Kullamaa. Lähtökohtana oli C-kuppi.

Minullekkin oli suunniteltu 390-420cc ja päädyttiin leikkauspäivänä tuohon pienempään. Pituus 164 paino 58

Nyt mulla on niin kova turvotus rinnoissa, että näiden koko tulee tästä kyllä pienentymään 1/3 vähintään.

Eli voisin sanoa, ettei tuolla 420cc liian isoja vielä voi saada... Tietenkin riippuu ihan lähtökohdasta :)

11.1 FinEst / Kullamaa
Nagor HR 390cc lihaksen päälle
Lähtötilanne C-kuppi

Lisää
2 päivää 6 tuntia sitten #49167 : Mihu
Moikka!

Mulla on laitettu 390cc (lihaksen päälle) + mastopexia noin 75E lähtökohtaan. Omat rinnat olivat painonvaihteluiden tuloksenä melkoisen tyhjät läpyskät, mutta kyllä omaa kudostakin jonkun verran jäljellä. Mitat muuten 169cm/69kg. Kirurgina Siim Simmo.

Suunniteltiin konsultaatiossa 420cc-460cc. Mieheni oli kovasti sitä mieltä, että tulee liian isot noilla cc määrillä, koska omaa rintaa jo niin paljon. Aloin itsekkin loppujenlopuksi epäillä sitten samaa ja päädyin kuitenkin 390cc. Oikein hyvän kokoiset ovat nämäkin, mutta kyllä on jäänyt vähän kummittelemaan, että olisiko kuitenkin pitänyt ottaa 420 tai 460cc. En ole mistään siroimmasta päästä rakenteeltani, niin ei varmasti olisi ollut ollenkaan liian suuret nuo 460cc. Tyytyväinen olen kuitenkin lopputulokseen.

Yksi syy myös siihen, että päädyin 390cc oli käytännön asiat. Kun kokeilin lähemmäs 500cc implantteja, niin ne tuntuivat jo todella raskailta. Paljon liikkuvana ihmisenä pelkäsin ajatusta, että paino/koko alkaisi häiritä. Pienin minkä kirurgi olisi suostunut mullle laittamaan olisi ollut 330cc. Harkitsin jopa sitäkin silloin kun ennen leikkausta mieli heitteli kokoajan asian suhteen. Onneksi en pienempään kuin 390cc päätynyt.

Joten en tosiaan usko, että 420cc olisi sullekaan iso. :)

Nagor Impleo HR 390cc lihaksen päälle + mastopexia
Virossa 9/18
Lähtökohta noin 75E
tyhjähköt roikkuvat rinnat
169cm/69kg

Lisää
1 päivä 16 tuntia sitten #49173 : Piika
Minulle laitettiin joulukuussa tuo 420cc. Lähtökohta oli myös 75 C, mutta raskaudet jättäneet omat jälkensä rintoihin. Suunnitelma ennen leikkausta oli vielä 360cc, mutta Kullamaa arvio että sillä jäisi vielä ”tyhjää tilaa” rintoihin kun kohotusta minulle ei tehty. Aluksi rinnat tuntuivat todella suurilta, mutta nyt kun turvotus on laskenut niin olen ollut tyytyväinen kokoon ja silmä tottuu ;)

5.12.2018 Nagor 420cc
FinEst Jyri Kullamaa
158/56

Lisää
1 päivä 15 tuntia sitten #49181 : Vaahtera
460 cc kolmen raskauden jälkeen eikä tod.liian isot, päin vastoin.Tosin nääkin vaikeuttaa mun nukkumista eli ei se pelkkä ulkonäkö.Liivit painaa ja pitäs olla kireet ku pelkään et valahtaa.Oon 165/58 ja vaikka ei oo isot ni käytännön asiat haittaa.Pienemmissä ei mitään ongelmaa.Mun lähtökohdista tai rasvoista ei mitään tietoa mut kai tällä uudella painolla siellä jotain omaakin jo oli...

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
1 päivä 8 tuntia sitten #49191 : iinah
Eikä, sulla ois sun koko suht sama mun kanssa, olisko ollut mitään mahista saada edes jonkinlaista kuvaa?! :) kuulostaa hyvältä että oot tyytyväinen :)

Lisää
1 päivä 8 tuntia sitten #49193 : iinah
Piika, sulle oli tuo edellinen viesti, en näköjää osaa käyttää tätä:laugh:

Lisää
3 tuntia 23 minuuttia sitten #49239 : Piika
Yritän huomenna saada kuvan lisättyä tänne :)

5.12.2018 Nagor 420cc
FinEst Jyri Kullamaa
158/56

Lisää
50 minuuttia sitten #49249 : ehkäjoskus
Tuolta tubulaaristen rintojen korjaus-ketjusta löytyy mun kuvat 425 ccllä ja mitat jos kiinnostaa :)

170 cm / 66 kg / ennen leikkausta 75B --> jälkeen 75E.
Lievää tubulaarisuutta, ei imetyksiä.
Laitettu Motiva Ergonomix FULL 425cc osittain lihaksen alle, Helsinki Clinic 12/18.

Sivu luotiin ajassa: 0.227 sekuntia