× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Implanttien uusiminen - hinta mietityttää koska edessä iso operaatio?

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten - 2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49117 : kuukkeli
Olen ottanu n. 10v sitten implantit, jolloin korjattiin myös tubulaarisuutta nännejä leikkaamalla. Implantit tuli lihaksen päälle ja kooltaan n. 350cc.
Rinnat on veltostuneet vuosien varrella paljon (varmasti osasyy esim. painon heittely) ja mitattuna nännistä solisluuhun on 28cm (jos mittasin oikein). Rinnoissa on selvästi näkyvillä myös vielä tubulaarisuutta, sekä lisäksi ultraäänessä selvisi, että toinen implantti on kapseloitunut. Lisäksi tuntuu, että implanttitasku jossa implantit ovat, on kauhean iso, eli implantilla kauheasti tilaa liikkua..

Korjaaminen olisi haaveissa, mutta mietityttää mitä kaikkea tässä joudutaan tod.näk tekemään ja kuinka hitsin paljon toimenpide tulee maksamaan?

Todennäköisestihän edessä on vähintään: implanttien vaihto, kapselin poisto, nännien pienentäminen. Lisäksi mietin, olisiko mahdollista vaihtaa päältä alle ja saada tällöin kiinteämpää lopputulosta? Tällöin varmaan sitten pitäisikin jo kohottaa taas ja tätä haluaisin välttää viimeiseen asti arpien takia.. Lisäksi voi olla paikallaan ottaa jotain lisäompeleita tuonne, riippuen toki minne implantti sijoitetaan.

Toiveena olisi saada kiinteämpi ja isompi lopputulos, eli olisin valmiina kasvattaaan kyllä kokoa kunnolla, Tällä hetkellä rinnoissa myös iso kiitorata.

Mitäköhän ihmettä tämä kaikki voi kustantaa? Kiinnostuksissa olisi vielä mennä erityisesti Janne Jyrängille, joka tietysti kalliimpi. Siim Simmo myös kiinnostaa..

Veloitetaanko yleensä erikseen tuosta kapseloitumisesta jotain? Rinnat on selvästi vielä tubulaariset, eli pääsisinköhän leikkauksesta ilman alvia? Tiedän, että tämä kaikki selviäisi varmasti konsultaatiossa, mutta pelottaa edes mennä sinne jos hinta 10000e paikkeilla.. Satttuisiko kenelläkään olemaan mitään yhtään samantapaista kokemusta ja suositusta paikoista ja tekijöistä?

Kiitos avusta - helpotti pelkästään purkaa tänne ääneen nämä viimevuosien ajatukset, jotka muhivat päässä päivittäin..
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 2 viikkoa sitten : kuukkeli.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49287 : Liina
Lähe vaan rohkeesti kyselemään hintoja! En oo varma missä Simmo enää leikkaa, Finestiltähän se tais lähteä pois..?
Mä lähin ite Liettuaan :D Ja olin kyllä tosi tyytyväinen. Palvelu oli tosi hyvää ja ystävällistä. Mä kans kattelin täällä paikallisesti hintoja ja se olis tullu sinne 10k paikkeille. Tuolla maksoi hippasta päälle 3k. Siellä oli mun kanssa ainakin yks Britti, Irkku ja sit yks toinen suomalainen (eri operaatio tosin, oliskohan ollu kasvojen kohotuksessa).

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: superjenni

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.164 sekuntia