× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Tammikuussa leikkaukseen menijät

Lisää
4 viikkoa 12 tuntia sitten #49363 : 3xMummo
Viime lauantaina leikattiin, laitettiin pyöreät sebbinit 300cc .
Toivoin leikkausta paikallispuudutuksessa ja niin se tehtiin , tosin en muista koko toimenpiteestä mitään.
Ei oo ollut pahemmin kipuja mutta olen ottanut särkylääkettä säännöllisesti kuten hoitaja vielä maanataina soittaessaan sanoi .
Huomenna vaihdetaan teipit ja tarkastetaan leikkaushaavat ja viikon päästä tikit sitten pois.
Pelkäsin kyllä että oon paljon kipeämpi , toimistotöitä oon tehnyt sen minkä oo jaksanut ja joka päivä oon käynyt lenkillä .
Tänään vasta ajoin autolla ekan kerran .
No itse leikkaustulos on enempi kuin hyvä , rinnat on vielä vähän ylhäällä ja turvoksissa mut koko ja muoto on varsin mieleisen .
Mieheni sanoikin ettei olis uskonut että semmoisella ”läpyköillä” saa noin hyvän lopputuloksen ( hän siis oli konsultaatiossa mukana kun implantteja valittiin ja miulla oli oikeesti tosi vähän rintaa mut paljon nahkaa )
Hän myös ajatteli että pyöreät olis jotenkin luonnottoman näköiset .
Vielä nää tästä muuttuu mut ei oo kyllä sekuntiakaan kaduttanut .

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #49369 : Mailuo
Kahden tunnin päästä leikkaus. Kohta lähdetään puolison kanssa hotellilta klinikalle. Nyt jännittää jo, myönnetään. Yö meni pyöriessä, sormet on tätä näpytellessä kylmännihkeet ja vatsa sekaisin jännityksestä :D Todella omituista ajatella että kohta mun keho muuttuu aika olennaisellakin tavalla, ja en ehkä koskaan enää näe tätä tällaisena. Otin eilen ennen-kuvia kameran rullan täyteen että muistuu sit mieleen miksi tähän hommaan lähdettiin. :D

25.01.2019 Helsinki Clinic / Janne Jyränki.
Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #49373 : 3xMummo
Tsemppiä , hyvin se menee.
Mie en edes ottanut ennen kuvia mut
eilen kyl katoin entisiä bikinejä et niihin ei kyl mahdu enää mitään :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mailuo

Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #49377 : Jetta
@Mailuo on varmaan kohta puolin siellä pääsemässä jo kohti kotia! Toivottavasti leikkaus sujui hyvin!!
Mihin kokoon lopulta päädyitte?

Onpas jännää!! Mulla vielä tasan 4 viikkoa samaan!! Samassa paikassa, samalla koolla (450cc) ja lähtötilanteena tosiaan myös ne tubulaariset :D !!

Lähtötilanne selkeä tubulaarinen kehityshäiriö 80A.

Tulossa 22.2.2019 Motiva Ergonomix Full 450cc, lisärintarauhasten rasvaimu kainaloista sekä benelli.
Helsinki Clinic/Janne Jyränki

Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #49383 : Mailuo
Kiitos tsempeistä, hengissä selvittiin! @Jetta Mullahan kävi niin että ne varsinaiset implanttien kokovaihtoehdot oli sit 415 ja 470, joista päädyin isompaan koska se oli lähempänä sitä toivomaani 450;tä. Nyt on kyllä niin tukevat teippaukset + tukiliivit niin vaikea hahmottaa rintaa ollenkaan tuolta :D Isoin yllätys oli se että nää ei todellakaan näytä isoilta vaikka toi 470 kuulosti kyllä kammoisolta aluksi. Ja Janne sanoi että sen isompaa kokoa ei olisi voinut laittaa, nyt saatiin asettumaan hyvin vaikka vähän joutuu kudokset venymään etenkin rinnan alaosasta missä oma kudos lähes olematon. Nänneihin ei tarvinnut paljoa kajota, vähän vapautettiin kudosta mutta käsittääkseni siis leikkaushaavoja ei tullut nännien ympärille. Siitä olen tosi onnellinen.
Leikkaus alkoi 10.30 ja 12 maissa heräteltiin. Siinä sit heräämössä torkuttelin ja sometin neljään asti. Olo oli ihan hyvä, ei huonovointisuutta. Rintakehällä tuntuu kyllä lievää särkyä ja paineen tunnetta, mutta hengittäminen ja pienet hommat kuten porkkanoitten syönti onnistuu jo :D Kirjoitan tuonne tuburintojen lankaan vielä tarkemman kertomuksen kunhan pääsen koneelle viikonloppuna tai ensi viikolla, puhelimella niin hidasta tää kirjoittaminen.

#tldr ei pahoja kipuja, kivan kokoisilta näyttää. Iso kiitos Helsinki Clinicin henkilökunnalle hyvästä palvelusta ja huolenpidosta.

25.01.2019 Helsinki Clinic / Janne Jyränki.
Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Yosa

Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #49385 : Jetta

Mailuo kirjoitti: Kiitos tsempeistä, hengissä selvittiin! @Jetta Mullahan kävi niin että ne varsinaiset implanttien kokovaihtoehdot oli sit 415 ja 470, joista päädyin isompaan koska se oli lähempänä sitä toivomaani 450;tä. Nyt on kyllä niin tukevat teippaukset + tukiliivit niin vaikea hahmottaa rintaa ollenkaan tuolta :D Isoin yllätys oli se että nää ei todellakaan näytä isoilta vaikka toi 470 kuulosti kyllä kammoisolta aluksi. Ja Janne sanoi että sen isompaa kokoa ei olisi voinut laittaa, nyt saatiin asettumaan hyvin vaikka vähän joutuu kudokset venymään etenkin rinnan alaosasta missä oma kudos lähes olematon. Nänneihin ei tarvinnut paljoa kajota, vähän vapautettiin kudosta mutta käsittääkseni siis leikkaushaavoja ei tullut nännien ympärille. Siitä olen tosi onnellinen.
Leikkaus alkoi 10.30 ja 12 maissa heräteltiin. Siinä sit heräämössä torkuttelin ja sometin neljään asti. Olo oli ihan hyvä, ei huonovointisuutta. Rintakehällä tuntuu kyllä lievää särkyä ja paineen tunnetta, mutta hengittäminen ja pienet hommat kuten porkkanoitten syönti onnistuu jo :D Kirjoitan tuonne tuburintojen lankaan vielä tarkemman kertomuksen kunhan pääsen koneelle viikonloppuna tai ensi viikolla, puhelimella niin hidasta tää kirjoittaminen.

#tldr ei pahoja kipuja, kivan kokoisilta näyttää. Iso kiitos Helsinki Clinicin henkilökunnalle hyvästä palvelusta ja huolenpidosta.

Oi ihana kuulla!! Niin se varmaan on, että paras valita se isoin mahollinen koko, ettei tuu suru sitten liian pienistä :laugh:
Eikä Janne ehdottais edes liian isoa tai sellasta mikä ei olis sopiva omaan kehoon, se on varma.
Odottelen innolla sun pidempää leikkauskertomusta, kiva jännätä niiden äärellä ennen omaa koitosta!! :silly:
Toivotaan, että selviit ilman pahempia kipuja! Kolmas päivähän se taitaa olla pahin, nii ne sanovat... :D

Lähtötilanne selkeä tubulaarinen kehityshäiriö 80A.

Tulossa 22.2.2019 Motiva Ergonomix Full 450cc, lisärintarauhasten rasvaimu kainaloista sekä benelli.
Helsinki Clinic/Janne Jyränki

Sivu luotiin ajassa: 0.200 sekuntia