× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Tammikuussa leikkaukseen menijät

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #49047 : emmialinaaa
Hei! Onko joku muukin menossa leikkaukseen tammikuussa? Itse olen menossa 16.1 finestille leikkaukseen. Tarkoituksena tulla 300cc rinnan päälle tai osittain alle, saa nähdä kirurgi päättää sen sitten paikanpäällä. Vähän jännittää, mutta enemmän odotan innolla :) ainoastaan jännään miltä tuntuu kun joutuu olla salilta poissa pitemmän aikaa että miten pääkoppa suhtautuu... mutta joskus lepo on hyvästä!

Miten teillä muilla? Minne menette leikkaukseen ja minkäkokoiset tulee? Olisiko joku halukas johonkin ryhmächätttiin yms missä vois yhdessä jännätä?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #49049 : Johahanna

emmialinaaa kirjoitti: Hei! Onko joku muukin menossa leikkaukseen tammikuussa? Itse olen menossa 16.1 finestille leikkaukseen. Tarkoituksena tulla 300cc rinnan päälle tai osittain alle, saa nähdä kirurgi päättää sen sitten paikanpäällä. Vähän jännittää, mutta enemmän odotan innolla :) ainoastaan jännään miltä tuntuu kun joutuu olla salilta poissa pitemmän aikaa että miten pääkoppa suhtautuu... mutta joskus lepo on hyvästä!

Miten teillä muilla? Minne menette leikkaukseen ja minkäkokoiset tulee? Olisiko joku halukas johonkin ryhmächätttiin yms missä vois yhdessä jännätä?

Itselläni oli eilen leikkaus Clinic Esteticillä ja kaikki meni tosi hyvin! :) Leikkaus tehtiin paikallispuudutuksessa ja laitettiin Motivan ergonomix round 360cc implantit molempiin rintoihin lihaksen päälle. Kivut on minimaaliset ja odotin paljon pahempaa. Pääsin pari tuntia leikkauksen jälkeen kotiin lepäilemään ja sain sen verta vahvat kipulääkkeet kotiin mukaan että on tullut nukuttua aika paljon. :laugh:

Leikkaus 04.01.2019
Motiva Ergonomix Round 360cc lihaksen päälle, Jouni Pietilä
165cm/53kg
65B/70A imetetty x2

Lisää
1 viikko 5 tuntia sitten #49073 : juuulia
Olen menossa 18.1. Finestille. Pille Kirjanen leikkaa ja tarkoituksena laittaa 360-420 pyöreä Nagorin implantti. Samalla tehdään kohotus, on tarpeeseen parin imetyksen jäljiltä. Vähän alkaa jo jännittää paraneminen toimenpiteen jälkeen. Mulla on suhteellisen kevyt työ kyllä mutta vain viikon olen varautunut olemaan pois.

Lisää
1 viikko 2 tuntia sitten #49075 : Mailuo
25.1. leikkaus eli 2 viikon kuluttua!
Nyt kieltämättä jo vähän jännittää, vaikka edelleen enemmän epäuskoinen olo että homma on oikeasti toteutumassa :D

25.1.19 leikkaus suunnitteilla.
Anatominen, lihaksen alle, 415-450cc, Helsinki Clinic.
Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Lisää
6 päivää 3 tuntia sitten #49101 : Mömmö
Ylihuomenna leikkaus ja ihmettelen miksei jännää yhtään. En meinaa edes muistaa koko hommaa joten vetäsinkin ruoan kanssa tänään puli pulloa punkkua...
Enkä oo tehnyt mitään esivalmistelujakaan paitsi maksanu laskun :D

Lisää
5 päivää 14 tuntia sitten #49119 : 3xMummo
Cityklinikalla leikkaus 19.1.
Vähän jännittää mut ihan hyvät fiilikset !

Lisää
5 päivää 13 tuntia sitten #49121 : emmialinaaa
Mulla itellä ens viikolla! Ja muuten ei osaa edes ajatella että tosiaan ens viikolla jo leikkaus, mutta vitamiinit oon jättäny pois paitti kuulemma monivitaamini oli ok. Ja sitten pitös varmaa apteekista käydä jo ostamassa kotiin värmeitä puhdistuksee yms yms... huii päivät vähenee!! Vklp meneekin töissä eli kohta jo ens viikko!

Lisää
5 päivää 1 tunti sitten #49129 : Mömmö
Öö kääk huomen mennää jo!!
Vähän vaikee saada jännitykseltä nukuttua. Ekan kerran alko jännättään vasta tänään illalla.

Lisää
5 päivää 1 tunti sitten #49131 : Mailuo
Tsemppiä!! Onko leikkaus heti aamusta? Mielellään kuulen fiiliksiä sit kunhan tokenet takaisin foorumille :) Itsellä nyt 2 viikkoa leikkaukseen enkä jaksais odottaa enää yhtään. :D

25.1.19 leikkaus suunnitteilla.
Anatominen, lihaksen alle, 415-450cc, Helsinki Clinic.
Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Lisää
4 päivää 17 tuntia sitten #49133 : 3xMummo
Mulle on tullut leikkausta edeltävät ohjeet mut minusta mistään vitamiinien poisjättämisestä ei sanottu ,pelkästään vertaohentavat lääkkeet jos on ja Buranaa ei suositeltu .

Lisää
4 päivää 16 tuntia sitten #49135 : Mömmö
Yöllä näin niin hämäriä painajaisia että huhhuh. Olin vielä asmulla ennen leikkausta menossa kyynelurien ja ”marionetti”-viivojen täyttöön. En oo ikinä edes harkinnu sellasta :dry: Ja NIISTÄoli hullu paniikki päällä kun pelkäsin piikkejä.
Sentään nukkuminen meni ihan normaalisti eikä heräillen ja valvoen.
Puolilta päivin vasta mestoille ja nyt pohdin olisko pitäny valmistautua tähän hommaan jollain tavalla...
Kolmen tunnin päästä pitäis olla jo mestoilla!

Lisää
4 päivää 16 tuntia sitten #49137 : 3xMummo
Ai tänään leikkaus ? Tsemppiä , missä leikataan vai ootko jo aiemmissa kommenteissa kertonut ?
Mie pyysin vasta iltapäivälle ajan ja sain klo 15.00
Saatan olla vähän hermona sen alkupäivän ☺️

Lisää
4 päivää 10 tuntia sitten #49139 : Mömmö
Leikkaus ollut ohi pari tuntia sitte ja olo loistava. Eka tunti hereil meni melko tokkurassa :D

Lisää
4 päivää 8 tuntia sitten #49143 : Lindame
Moips! Minullakin nyt leikkaus ohi.
Ei kerennyt kyllä kauaa jännittää, kirurgi kävi ja 10min päästä olinkin jo leikkauksessa.

Kivut pahimmat ekan tunnin, nyt olo jo melko ok!
Tsemppiä kaikille, jotka ovat menossa :)
Itse jännitin eniten nukutusta. Kerkesin olla leikkauspöydällä max minuutin ja olin jo unessa... Mukava kokemus siis!

Nyt vaan sitten odotellaan lopullista tulosta!

11.1 FinEst / Kullamaa
Nagor HR 390cc lihaksen päälle
Lähtötilanne C-kuppi
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mailuo

Lisää
4 päivää 7 tuntia sitten #49145 : Mömmö
En missään kohdassa tajunnu jännittää. Ei kipuja. Kuten naapurisnky osuvasti sanoi, tuntuu kuin olis vetäny kunnon rinta-lihastreenin. Laitettiin puoliksi lihaksen alle. Nyt on yläosassa kevyttä tunnetta mutta johtunee siitä kun oon käsillä kaikkee puuhannu.

Huomasin että se puoli vähän kipuili jolla mehua join. Kotona ollaan ja kaikki super!!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mailuo, 3xMummo

Lisää
1 päivä 5 tuntia sitten #49199 : Nelliilona

juuulia kirjoitti: Olen menossa 18.1. Finestille. Pille Kirjanen leikkaa ja tarkoituksena laittaa 360-420 pyöreä Nagorin implantti. Samalla tehdään kohotus, on tarpeeseen parin imetyksen jäljiltä. Vähän alkaa jo jännittää paraneminen toimenpiteen jälkeen. Mulla on suhteellisen kevyt työ kyllä mutta vain viikon olen varautunut olemaan pois.

Mäkin oon menossa 18.1Finestille leikkaukseen. :) Ootko tolla 10.30 laivalla lähdössä? Ehkä mennään sitten samalla kyydillä sairaalaan. :)

Sivu luotiin ajassa: 0.320 sekuntia