× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Rintojen kohotus ja suurennus isolla implantilla

Lisää
2 viikkoa 14 tuntia sitten #48971 : Se
Mulla oli leikkaus pari päivää sitten Finestillä, jossa tehtiin rintojen kohotus+implantti 460cc. Laihdutin 5 vuotta sitten yli 50 kiloa, jonka takia tissit jäi riisipusseiksi. Leikkauksesta nyt tosiaan 3 päivää, ja oon todella tyytyväinen että miten nännit saatiinkaan niin korkealle kun alkutilanne oli todellakin pahempi mitä voi edes kuvitella. Mulla laitettiin lihaksen alle ja sanottiin että lihakset tuntuivat olevan todella hyvässä kunnossa mikä hyvä juttu. Pelottaa, jos rinnat jossain vaiheeessa alkavat roikkumaan taas. Miten teillä joilla tehtiin kohotus isommilla implanteilla? Ovatko pitäneet muotoaan? Tukiliivejä aijon käyttää varmasti monen monta kuukautta, koska tiedän että nämä tukea tarvitsevat muita pitempään.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #49017 : Ellen
Monelle on sanottu, että tukemista koko loppuikä, yötäpäivää (ainakin lihasten päälle implantit hankkineille monille sanottu, lihaksen alle en tiedä onko eri asia?). Isot implantit hankkinut ystäväni ainakin pitää kevyitä liivejä myös öisin. Myös itse tuen yötäpäivää, vaikkei implantteja olekaan.

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.151 sekuntia