× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Leikkaukseen menijät 2019 alkuvuosi

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49475 : selena
Täällä myös leikkaus ohi, Helsinki clinic oli paikkana. Kaikki meni hyvin ja päädyttiin nyt laittamaan koko 425cc.. ihan alunperin oli puhetta 375cc mutta kerroin lisää ja tarkemmin toiveistani jolloin kokokin vähän kasvoi. Annoin Jannelle vapaat kädet päättää lopullisen koon, jolla mahdollisimman haluttu ja kaunis lopputulos saataisiin. Huomista kovin odottelen kun saa nää tukisidokset avata :) Kaikki meni hyvin ja kaikinpuolin mukava paikka sekä henkilökunta!

• 01/02/2019, Helsinki Clinic
• 163 cm, 54kg
• lähtötilanne melkein nolla
( AA ? )
• Motiva ergonomix full 425cc, lihaksen päällä, lihaskalvon alla
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mirmutin

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49477 : Mirmutin
Heippa! Hyppään minäkin mukaan, koska itsellä (toivottavasti) edessä myös rintojen implantointi alkuvuonna. Toiveissa luonnolliset rinnat, mutta kokoakin saisi olla (?) :) Olen käynyt konsultaatiossa cityklinikalla 9.1, mutta viesteihini ei ole vastattu sittemmin. Nyt harkinnassa Helsinki clinikka, johon puhelinkonsultaatio 14.2. Saas nähdä mitä intoudun tarinoimaan...

Itseäni ei niinkään leikkaus jännitä, olen ollut 3 kertaa leikkauspöydällä, joista 2 kertaa nukutettu. Enemmän jännittää lopputulos ja uusien rintojen kanssa elämään oppiminen :) tietysti myös toipuminen kahden pienen lapsen kanssa :ohmy: :ohmy:

Ajankohta leikkaukselle tämä, koska asiaa on pohdittu jo ennen lapsia ja olen vielä syksyyn hoitovapaalla, niin helpommin järjestettävissä...

Leikkaus 8.3.2019 Cityklinikka/Riikka Veltheim
Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49479 : 3xMummo
Kannattaa soittaa sinne cityklinikalle, niin minäkin tein kun vastausta ei kuulunut. Kirurgi Riikka on kiireinen mutta aivan loistava kirurgi .
Minut leikattiin 2 viikkoa sitten ja olen erittäin tyytyväinen .
Juuri tuo 300 cc oli koko ja tuli todella hyvät ja täyteläiset rinnat.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49483 : Mirmutin
Riikka vastasi juuri tänään viestiini :) ehdotti pyöreää sileäpintaista sebbiniä, koko taisi olla ~380cc
Sinulle tehtiin kaiketi myöskin leikkaus tuolla kampanjahinnalla? Kuuluiko sinulla nukutus ja tukiliivit kokonaishintaan? Tässä pari kysymystä jos ehdit vastata :)

Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49485 : 3xMummo
Minä varasin ennen tuota kampanjaa mutta mutta sebbinit laitettiin pyöreät 300cc ja olikohan 50LS( en oikeen tiedä mitä meinaa) mulla lähtötilanteena oli noin 75b mutta yläpuolella ei ollut juuri mitään se vähä mitä oli niin alapuolella .
Hinta oli 4990 ja tehtiin paikallispuudutuksessa mutta en kyllä muista leikkauksesta mitään .
Hintaan sisältyi tukiliivit .
Todella hyvä ”maku” jäi koko hommasta , halusin viimeisen ajan niin oli vähän aikataulu myöhässä mut ei haitannut .
Lauantaina kun leikattiin niin maanantaina vielä hoitaja soitteli vointia .
Suosittelen lämpöisesti .

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49487 : Mirmutin
Mulla varmaankin melko samat lähtökohdat kuin sulla, ylhäällä kans tyhjää rinnassa ja 75B liivejä oon käyttänyt ennen lapsia, nyt olen ostanut 80B liivit. Mulle ehdotettiin mallia LS50 tai LS51 (kuulemma pyöreämpi malli tämä jälkimmäinen) mutta näihin tosiaan pitäisi munkin vähän perehtyä ;)
Laitoin Riikalle vielä kysymyksen tuosta nukutuksesta, koska ehdotti isompaa implanttia joka tietysti raskaampi, niin lihaksen alle voisi olla parempi sijoitustapa, eikä näin ollen sovi tuo puudutuksessa tehtävä implantointi... molemmat mulle sopisi kyllä, kun ei nukutuksestakaan ole aiheutunut mitään aiemmin, ehkä jännitän jopa enemmän tuota puudutuksessa tehtävää, mutta kiva kuulla että sulla sujui hyvin :)
Oliko sulla /onko tulossa kaiken kaikkiaan monta käyntiä cityklinikalla?

Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49489 : 3xMummo
Kävin konsultaatiossa ja sitten varasin ajan leikkaukseen . Nyt leikattiin pari viikkoa sitten ja noin puolen vuoden päästä käyn jälkitarkastuksessa . Tapasin Riikan ennen leikkausta .
ekat teipit sekä tikit otti tuttu kun ajomatka Helsinkiin olis useamman tunnin .
Eli ei montaa kertaa tarvinnut käydä . Leikkauksen jälkeen seuraava yö pitää jäädä Helsinkiin että jos tulee jotain yllättävää niin on apu lähellä.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49495 : Mirmutin
Ollaan tuota kokoa nyt saatu mietittyä Riikan kanssa ja ensi viikolla soittavat ajanvarauksesta leikkausaikaa :)
Riikka ehdotti myös tuota puudutuksessa tehtävää, mutta alkoi kyllä vähän kauhistuttaa ajatus, kun isohko implantti lihaksen alle... sinun kokemukset kyllä kuulostavat hyviltä josset muista mitään ;)

Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49499 : 3xMummo
Ole huoleti tuosta puuduruksedta.
Sulle laitetaan tippa ja semmoiset tabletit ettet tiedä mistään mitään .
Mie muistan viimeksi sen että Riikka tuli laittamaan puudutuksen , seuraavaksi että hoitaja toi leikkauksen jälkeen ruokaa ja sen jälkeen vasta muistikuvat kun mies haki pois .
Mulla on ollu ongelmia nukutuksesta heräämisessä ni tää sopi mulle hyvin .
Vieläkin alleviivaan että henkilökunta on erittäin mukavaa ja ammattitaitoista .

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49501 : Kissanainen
Itellä kokemusta puudutuksesta ja nukutuksesta, kummastakaan ei moitittavaa :)

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49531 : Mailuo
Vinkki kaikille teille joilla leikkaus on vielä edessä; ottakaa paljon ennen - kuvia, ja ottakaa niitä myös alasti! :D Mulla on vasta reilun viikon ollut implantit ja nyt jo hämärtyy mielessä mikä se lähtökohta oli. Otin ennen- kuvat aluksi vain urkkaliivit ja bikinit päällä koska ahdisti kuvata omia, kehityshäiriöisiä rintoja. Päätin kuitenkin ottaa myös alasti, ja ne kuvat on olleet vertailussa kaikista hyödyllisimmät. Vähän jopa harmittaa etten ottanut kuin 2 kuvas, edestä ja sivuttain viistosta. Useampi kuvakulma tarjoaisi vielä paremman vertailukohdan mutta tajusin sentään ottaa edes ne kaksi.

Eli vaikka se tuntuisi vaikealta, suosittelen ennen-kuvia mitkä kertoo lähtötilanteen kaikessa "kauheudessaan" :) Eihän niitä tarvitse missään julkaista tai kellekään näyttää, mutta itselle on kiva muistuttaa että miksi tähän lähdettiin ja kuinka paljon sitä muutosta onkaan tullut.

25.01.2019 Helsinki Clinic / Janne Jyränki.
Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: miak, 3xMummo, Mirmutin

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49535 : Mirmutin
Varasin juuri leikkausajan 8.3, mukava kun nyt on joku deadline projektille, joskin vähän sekavat tunteen että nytkö tää todella tapahtuu :)

Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49537 : miak
Jos minäkin uskaltautuisin tänne kirjoittelemaan vaikka en nyt vielä ihan 100 %sta päätöstä asian suhteen ole tehnyt. Olen käynyt jo yhdessä konsultaatiossa ja toiseen menossa tällä viikolla. Ensimmäisessä konsultaatiossa kirurgi ehdotti implantin kooksi 335-400cc ja Motivan ergonomix full olisi tulossa. Hän haluisi laittaa implantin lihaksen alle, koska yläosassa minulla ei ole mitään. Päällekin voisi kuulemma silti laittaa, mutta implantin yläreuna jäisi todennäköisesti näkymään eikä lopputulos olisi niin luonnollinen. Itse vähän karsastan tuota alle laittoa, toipuminen on tietysti hitaampaa ja kivut alussa kovemmat, mutta eniten mietityttää, että tuntuuko implantti siellä lihaksen alla lihasta käytettäessä ja vetääkö lihas implanttia luonnottomasti johonkin suuntaan... Lähtökohtana minulla on n. A-B kuppi, tyhjäksi imetetyt ja laihdutuksella viimeistellyt tyhjät nahkahärpäkkeet. Leikkaukseen olisi tarkoitus mennä maaliskuun lopulla.

Motiva ergonomix full 400 osittain lihasten alla, Health Clinic, Siim Simmo 27.3.2019

177cm/75kg
Lähtökohta imetyksien ja laihtumisen jälkeen täysin tyhjät A-B kuppi

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49539 : Haaveilijaja
Nonii täällä odotellaan tallinnassa.
The healt clinickillä.
Myöhässä vähän aloitus ajankohta. Jännittää kovasti , väsyttää ja nälättää . Mutta niiiiin innoissaan!!!!! Jihuuuu

25v, 168cm, 61kg
Nagor pyöreä implantti 360, lihaksen päälle

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49541 : Mailuo
Tsemppiä leikkaukseen Haaveilijaja! Varmasti kaikki menee hienosti. :)

Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49543 : Haaveilijaja
Kiitos! Täällä kaikki hyvin . San syötyä ja nyt oottelen kipu lääkettä . Fiilis mahtava. Haava kohtiin vihloo mutta en maltamofottaa että näkis kunnolla rinnat .

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49545 : Mirmutin
Hienoa että kaikki mennyt hyvin! Tsemppiä toipumiseen!

Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49549 : Mailuo
Miak, pelkkien kipujen (tai sen pelon) takia ei kannata tyrmätä lihaksen alle laittamista. Itselläni laitettiin lihaksen alle 2 viikkoa sitten ja ensimmäiset 3-4 päivää olivat kivuliaimmat, niin kuin kaikissa leikkauksissa. Säännöllisesti kun otti kipulääkkeet niin olo ei kuitenkaan ollut mikään kauhea eikä kipu ollut kovaa, enemmän sellaista jomotusta. Liikkuminen on toki kankeaa aluksi mutta näin pari viikkoa leikkauksesta on jo sellainen olo että voisi normaalisti puuhastella - se onkin sitten eri asia kannattaako vielä rasittaa itseään hirveästi.

En myöskään (ainakaan toistaiseksi ) tunne implanttia tai rintalihaksissa muutosta, mutta toki leikkauksesta on niin lyhyt aika että mitään lopullistahan näistä ei voi vielä sanoa. Aluksi mietitytti että tunteeko sen sitten kun lihasta on muokattu ja aukaistu ja implantti siellä välissä, mutta huomasin että itselläni kyse on enemmän ajatustasolla haastavasta ja hieman etovasta mielikuvasta kuin oikeasti fyysisistä tuntemuksista.
Ja toki jos kova treeni tms kuuluu tiiviisti elämääsi niin sit kannattaa punnita vaihtoehtoja siltäkin kantilta, ja myöskin se että haluatko luonnollisemman lopputuloksen vai kelpaako "feikimpi" tulos. Kirurgille vaan kerrot mahdollisimman laajasti toiveistasi ulkonäön, "toimivuuden" ja tuntuman suhteen jne ja myös niistä peloista ja epäilyksistä niin varmasti löytyy oikea ratkaisu. :)

164cm/80kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: miak

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49551 : selena
Täällä nyt viisi päivää leikkauksesta! Tänään ensimmäinen päivä ilman kipulääkkeitä, tähän asti.. saa nähdä tarviiko illemalla ottaa.
Aikamoinen yllätys nuo kivut, vaikka niitä osasin odottaa! ++ tämä valtava turvotus ympäri kroppaa. Jopa varpaat turvoksissa! Saa mieli tehdä valtavasti töitä ettei itkua kokoajan olisi vääntämässä :D
Suurin ja inhottavin kipu on rintojen alapuolella, varmaankin haavoissa semmoinen kiristys. Vähän väliä tarvii availla näitä liivejä kun tuntuu että nää painaa suoraan haavoihin.. Huomenna ensimmäinen jälkitarkastus edessä niin sieltä voi onneks kysyä neuvoa liiveihin jahka sais jo ostaa jotkut toiset tilalle :)

Hirmusesti tsemppiä kaikille leikkaukseen meneville! Tulkaa kirjoittelemaan voinneistanne kun kykenette :) Kun positiivisesti koittaa ajatella ja lukee muiden tarinoita toipumisesta niin saa vähän mielenrauhaa itsekin!

• 01/02/2019, Helsinki Clinic
• 163 cm, 54kg
• lähtötilanne melkein nolla
( AA ? )
• Motiva ergonomix full 425cc, lihaksen päällä, lihaskalvon alla

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49553 : Mailuo
Selena, tällä palstalla huomaa hyvin miten yksilöllistä toipuminen on :D Itselläni oli tosiaan ekat 4 päivää aika kivuliaat, mutta missään vaiheessa olo ei ollut sietämätön. Turvotus oli pahinta yläkropassa mutta sekin tasoittui viikon sisään. Klinikalta saadut tukiliivit taas on minulla superhyvät, ei paina haavoja ja koko on just sopiva :)

Lähtötilanteeseesi nähden kropalla on varmasti myös sopeutumista implantteihin, kuvauksesi perusteella hoikkaan ja rinnattomaan lähtökohtaan varmasti tuo 425cc on iso muutos. Miltä koko tuntuu kropassa näin ensimmäisten päivien jälkeen? :)

164cm/80kg

Sivu luotiin ajassa: 0.429 sekuntia