× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Leikkaukseen menijät 2019 alkuvuosi

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #49217 : HMEH
Onko huomenna 16.1. kukaan menossa leikkaukseen Kotka klinikalle Tallinnaan? Mulla lähtö klo 10.30.

Suunnitteilla Nagor impleo 330/360cc. Kahdesti imetetyt, tällä hetkellä koko 65B.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #49225 : emmialinaaa
Minä oon menossa! Just junaann hyppäsin ja hotellissa hki ens yö:) eikö sulle tullu uusia lippuja? kun se 10.30 laiva telakassa, eli 09.00 lähtö, ainakin näin mua infottiin. Suunnitteilla nagor 300cc/330cc

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #49227 : Nagor85
Meetkö minkä firman kautta haaveilijaja?

Motiva Ergonomix full 500cc
6.2 Siim Simmo

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #49233 : HMEH
Emmialinaaa: mulle ei ole tullut mitään tietoa ja netistä ei löydy mitään infoo tuosta. Minkä kautta meet?

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #49237 : emmialinaaa
Finestin kautta, ja mä sain tällasen koska alunperin piti lähtee 10.30. Hoitaja laitto ett tallink star on telakassa joten tammikuussa aikautaulut muuttuvat, silloin liikennöi eckerö line ja lähtö 09.00.

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #49243 : AdrianaC
Nagor85, eikö sun pitänyt mennä Helsinki clinicille? Miksi vaihdoit? Et sitten otakaan nagoria nimimerkistä huolimatta?:) olen kyllä itekkin kallistunut Motivaan :)

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #49245 : Nagor85
Hinnan takia ja haluan myös viettää yön sairaalassa :) sekä ajallisesti parempi helmikuun alussa. Joo en halua yhtään karheaa, vaikkei se nagor nyt niin aggressiivisesti karhennettu olekaan. Mihin adriana olet menossa?

Motiva Ergonomix full 500cc
6.2 Siim Simmo

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #49247 : AdrianaC
Simmo ja Jyränki on vaihtoehdot tällähetkellä. En ole osannut vielä päättää mitään. 1. konsultaatio on varattu 2vkon päähän. En ole ajatellut niinkään hintaa, kun olen niin kauan säästänyt tähän että jotain "vara-rahastoa" on kertynyt vähän myös :)

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #49253 : satukos
Kamala jännitys meneillään!!

Mulle oli Finestin kautta varattuna leikkaus vuoden 2017 marraskuulle, mutta päätin miettiä asiaa vielä hetken ja nyt on leikkaus varattuna 11.2.2019! Onko kukaan samaan aikaan menossa? Otatteko saattajaa mukaan?

Suunnitteilla 360cc tai 390cc Nagorin pyöreä implantti. Konsultaatiossa sanoivat Hkissä, että olisi mahdollisuus ehkä päättää; tuleeko implantti lihaksen vai lihaskalvon alle... Kumpihan olisi järkevämpi? Kirurgihan sen viimekädessä päättää ja Jyri Kullamaalle tarkoitus mennä.

Leikkaus suunnitteilla 11.2.2019 Finestin kautta
360cc / 390cc pyöreä Nagor mahd. lihaskalvon alle tai lihaksen alle.

mitat: 173cm / 64kg

Laitettu 11.2.2019 lihaksen alle Nagorin pyöreä ja korkea (IMP-HR) 390cc implantti. Kirurgina Jyri Kullamaa

Lisää
4 viikkoa 2 päivää sitten #49347 : Kissanainen
Vähän jo jännittää, leikkaus Helsinki Clinicillä viikon päästä perjantaina :D Kyseessä vielä toinen leikkaukseni ja nyt laitetaan pienemmät implantit, en ole vielä päättänyt vamaksi kokoa, kahden vaiheilla olen :dry:

Lisää
4 viikkoa 1 päivä sitten #49351 : Mastopexia
Helmikuussa edessä kohotus ja rasvansiirto. Olen hoikka ja liikunnallinen. Yksi raskaus ja imetys takana. Mielenkiintoista nähdä kuinka kipeä leikkauksen jälkeen on ja minkälainen lopputulos on.

Lisää
4 viikkoa 1 päivä sitten #49355 : Roikkuvat
Kävin itse tammikuun alussa jaan Troostilla laatukirurgian kautta, minulla mentor Hp 450cc, tosin tässä nyt olen jo useamminkin leikannut kun viimeksi ne pienennettiin ja nyt suurennettiin, erittäin tyytyväinen olen tällä hetkellä tosin tulevaisuus voi olla muuta kun tietysti lähtötilanne on ollut aiemmin suurempi. Jää nähtäväksi mitä tulevaisuudessa.Ennen liikuin paljon nyt taas en että saa nähdä. Mutta sikäli olen onnellinen että tälläinen mahdollisuus on olemassa.

Lisää
4 viikkoa 1 päivä sitten #49357 : Roikkuvat
Minulla myös oli hinta syynä tuolla erotuksella saa jo paljon muuta ja Virossakin hyvät kirurgit. Saa yöpyä ja ruuat kaikki, itse olin laatukirurgian kautta mutta ei kai sen väliä mitä kautta menee kun paikka ja kirurgi hyviä.
Vitsi että Suomessa on kallista, ei kuulu rintoihin mutta kysyn nyt kuitenkin haluaisin kokeilla kasvoihin mesolankoja tai jotain onko kenelläkään kokemusta näistä? Kuulemma piristävät ilmettä..

Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #49371 : Mailuo
Kahden tunnin päästä leikkaus, tuonne tammikuun lleikkaus-lankaan kävinkin jo purkamassa tuntoja asiasta... Palaan kertoilemaan kunhan operaatio on takana päin. :)

25.01.2019 Helsinki Clinic / Janne Jyränki.
Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Lisää
3 viikkoa 2 päivää sitten #49431 : Uusiminä2019
Heippa! Täällä olisi yksi tammikuussa implantit laittanut. Minulle laitettiin nagorin pyöreät, päälle. Ja koko oli 300cc, sillä toiveena oli ns. Luonnollisen kokoiset :) joka päivä rinnat näyttää vain paremmalta ja paremmalta, eikä kipujakaan ole ollut.

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: miak, Masukka, 3xMummo

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #49433 : selena

Uusiminä2019 kirjoitti: Heippa! Täällä olisi yksi tammikuussa implantit laittanut. Minulle laitettiin nagorin pyöreät, päälle. Ja koko oli 300cc, sillä toiveena oli ns. Luonnollisen kokoiset :) joka päivä rinnat näyttää vain paremmalta ja paremmalta, eikä kipujakaan ole ollut.

Näyttääpä hyvältä! Hieno homma ettei oo kipuja ollut :) Mikä lähtötilanne sulla oli tai mimmoset mitat?

• 01/02/2019, Helsinki Clinic
• 163 cm, 54kg
• lähtötilanne melkein nolla
( AA ? )
• Motiva ergonomix full 425cc, lihaksen päällä, lihaskalvon alla

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #49437 : Uusiminä2019
Lähtökohta oli ihan kamala, urheilun ja laihdutuksen myötä menetin tissit kokonaan, joten koko oli 70 A, tosi pieni b.

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #49441 : Haaveilijaja
Finestin :) ! Enää alle viikkp leikkaukseen , iiiiiiiiik!

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #49469 : Kissanainen
No niin tänään oli leikkaus Helsinki Clinikilla, vaihdettiin implantit pienempiin. Vaikea vielä sanoa lopputulosta kun valkoiset tukiteipit huomiseen. Kipua ei juurikaan ole eikä pahoinvointia :)

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #49471 : Haaveilijaja
Finestin kautta tarkoitat :) ?
Meen :)

Sivu luotiin ajassa: 0.387 sekuntia