× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Leikkaukseen menijät 2019 alkuvuosi

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #49023 : Mailuo
@nagor85 kumpaan päädyit, Jyränkiin vai Simmoon? :) Mulla ei ole vielä tarkkaa tietoa päivän aikataulusta, aamulle toivoin leikkausta mutta muuten en tiedä mitään :D Ensi viikolla pitäis vissiin tulla lasku ja potilasohjeet sähköpostiin ja 14.1. on vielä puhelinaika hoitajalle. Sit se on menoa! Jos oot Helsinki Clinicillä niin ehkä törmätään :D

25.1.19 leikkaus suunnitteilla.
Anatominen, lihaksen alle, 415-450cc, Helsinki Clinic.
Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #49025 : Nagor85
Miltä smilygirl tuo koko tuntuu? Olen noin saman pituinen ja mulle olis tulossa myös 500cc. Onko sulla mikä profiili? Olisi huippua nähdä kuva edes pikaisesti:)

Motiva Ergonomix full 500cc
6.2 Siim Simmo

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #49027 : Nagor85
Samaan paikkaan oon nyt tulossa, tuli niin hyvä fiilis konsultaatiosta :)
Mun pitäs tulla klinikalle klo 12.30, jännäää! Siellä ehkä törmätään :D

6.2 Siim Simmo
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mailuo

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #49029 : Mailuo
Hihii mahtavaa! :D Jos nyt oon siinä aamun ekana niin oon varmaan hyvässä pöllyssä siinä vaiheessa kun tuut mut toivottavasti tormätään X)

164cm/80kg

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #49031 : Nagor85
:DD

6.2 Siim Simmo

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #49033 : Smilygirl79
Itse oon kokoon oikein tyytyväinen. Leikkauksesta nyt 5 viikkoa ja alkaa oleen hyvin pehmenneet ja laskeutuneet. Liivit tällä hetkellä kokoa 70H. Eivät kuitenkaan vaatteet päällä näytä omia entisiä c-kupin rintoja isommilta. Kuvassa rinnat 4 vko. Yritän parhaillaan saada vähän kiloja pois niin näyttäis vielä paremmilta. Mies on ainakin erittäin tyytyväinen näihin. :silly:

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
30.11.2018
Motiva Ergonomix 500ccc osittain yläosasta lihaksen alle
177/84
Lähtötilanne c-kuppi, leikkauksen jälkeen G-H-kuppi

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mailuo, Masukka, Haaveilijaja, AdrianaC

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #49035 : Johahanna
Leikkauksesta selvitty ja kotiin päästy lepäämään. En oo vielä kerenny uusia tissejäni edes ihastelemaan ku oon ollu ihan tokkurassa lääkkeistä. :laugh: Clinic Esteticistä jäi niin hyvä mieli että kyllä tulee seuraavatkin projektit hoidettua sitä kautta! ;) Nyt jos tämän yön vielä ottais rennosti ennenku lapset saapuu huomenna kotiin. :)

Leikkaus 04.01.2019
Motiva Ergonomix Round 360cc lihaksen päälle, Jouni Pietilä
165cm/53kg
65B/70A imetetty x2
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mailuo

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #49039 : Suvinen-85
Itselläni kahdesti imetetyt 80A ja 75AA tubulaariset rinnat, joissa suuret nännit ja rinnan alaosa puuttuu käytännössä kokonaan. Olen hoikka 168/58. Leikkausajankohta 25.2.2019, Heikki Kupi / KC Klinic.

Näillä näkymin laitetaan anatomiset Sebbin-implantit lihaksen päälle sekä operoidaan ja hieman siirretään keskemmälle nännejä. Ensi viikolla katsotaan vielä tulevien implanttien lopullinen koko (noin pari kuppikokoa isommat rinnat tavoitteena) ja kysyn muutamia asioita viel implanttien sijoitustavasta ja leikkauksesta puudutuksessa.

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #49041 : Haaveilijaja
Upeat!!

Lisää
4 päivää 9 tuntia sitten #49141 : Janniiina
Onko kukaan menossa finestille 8.2?

Lisää
3 päivää 13 tuntia sitten #49147 : Mömmö
Ei tämä toipumisen alku niin karmivaa ja kivuliasta ole onneksi :) Johtunee myös loistavasta leikkaushenksusta!
Eilen oli leikkaus ja tänään jo aamusta lähdettiin laivalla hakeen virosta autoa. Hytti piti ottaa ettei tuolla ruuhkassa ole tökittävänä tai pahimmillaan lattialla istuen :dry:

Turvotusta on reippaasti, etenkin maha kauhee pallo! Kipuihin auttaa noi lääkkeet hyvin ja mies auttaa pukemisissa, ovissa, kantamisissa jne. Nukkuminen helppoa kun en ole mahallaannukkuja muutenkaan.

Tosin varmasti helpottaa se että halusin todella puenet implantit. Laitettiin 265 ja siihen happy koska tavote oli että voin käyttää vielä vanhoja rintsikoita jotka ei ikinäoikein istunut mun rinnan mallille.

Lisää
2 päivää 10 tuntia sitten #49157 : emmialinaaa
Kääk keskiviikkona leikkaus.. tänään vielä yksityövuoro ja sitten alkaa vapaat. Huomenna alkaa jo amusta jo varmaan jännittän enemmän.. mites siellä muut? Nopeasti meni aika 2,5 kk kun odotti. Mulle siis tulossa nagorin 300 ja olen kova treenaamaan joten tulee lihaksen pääle luultavasti. Pituus 169 ja paino n. 61.

Lisää
2 päivää 9 tuntia sitten #49159 : Mailuo

emmialinaaa kirjoitti: Kääk keskiviikkona leikkaus.. tänään vielä yksityövuoro ja sitten alkaa vapaat. Huomenna alkaa jo amusta jo varmaan jännittän enemmän.. mites siellä muut? Nopeasti meni aika 2,5 kk kun odotti. Mulle siis tulossa nagorin 300 ja olen kova treenaamaan joten tulee lihaksen pääle luultavasti. Pituus 169 ja paino n. 61.

Minne menet leikkaukseen? :)
Mulla alle 2 viikkoa, perjantaina tuli lasku ja potilasohjeet, huomenna pitäisi vielä puhelinaika olla klinikalle ja sit vaan päiviä laskemaan.. tai on niitä jo laskettu nytkin :D Mielialat vaihtelee malttamattomasta sellaiseen "voi luoja mitä hulluutta, pitäisikö sittenkin perua koko juttu.." Mut onneks niitä hetkiä on hyvin harvassa, enemmän vaan ootan et pääsis jo!

164cm/80kg

Lisää
2 päivää 9 tuntia sitten #49161 : emmialinaaa
Minä meen finestille 16.1 ois leikkaus ja kullamaa leikkaa! Mulakin välilä semmone et ööö haluanko mää oikeesti, sit välillä oon nTaas aivan liekeissä että joko pääsee

Lisää
2 päivää 8 tuntia sitten #49165 : Kissanainen
Itse menen 1.2 Helsinki Clinikille vaihdattamaan pienemmät implantit. Jännittää eniten tuo nukutus, sillä viimeksi implantit laitettiin puudutuksessa. Toki pelottaa myös se millaiset pienemmistä implanteista tulee.. suunnitelmissa mentor CPG 322 375cc -> mentor CPG 321 315cc :side:

Lisää
1 päivä 1 tunti sitten #49203 : Mailuo
yle.fi/uutiset/3-10595538

Linkin takaa löytyy YLEn 14.1. julkaistu juttu Allerganin karheapintaisten implanttien todetusta syöpäriskistä, ja niiden käytön lopetuksesta Suomessa, mm. Heikki Kupia haastateltu juttuun. Mitä mieltä palstalaiset olette, järkyttikö tämä mielenrauhaanne, herättikö epäilyksiä ja kysymyksiä, vai oletteko rauhallisin mielin menossa suunniteltuihin leikkauksiin?
Minua jäi kiinnostamaan että onko kyse vain Allerganin karheapintaisista, vai voisiko sama ilmiö olla mahdollisesti kaikissa karheapintaisissa implanteissa. Tuo uutinen tuosta kohonneesta riskistä saada BIA-ALCL lymfooma ei ole uutta tietoa, mutta että tietty tunnettu valmistaja ja merkki on nimetty näin selvästi, on sen sijaan mielenkiintoista. Mikä juuri heidän implantissaan lisää riskiä?
Mielestäni on hyvä että uutta tutkimustietoa tulee koko ajan ja sitä ei "pimitetä" vaikka tulokset ei aina olisi ihan toivotunlaisia. Riskit on hyvä tiedostaa. Aion kyllä silti ensi viikolla suunnata leikkaukseen. :D

164cm/80kg

Lisää
1 päivä 25 minuuttia sitten #49205 : Kissanainen
Allerganin implantit ovat makrokarhennettuja implantteja ja esim mentorin karhea on vähemmän karhea kuin tuo Allerganin Natrelle.
Itse olen menossa ensi kuun alussa vaihdattamaan mentorit pienempiin Mentoreihin. ikävä kyllä kaikki anatomiset implantit ovat joillain tapaa karhennettuja, ainoastaan pyöreitä saa täysin sileitä. Riski on kuitenkin hyvin pieni, vaikka riski toki on olemassa.

Lisää
17 tuntia 13 minuuttia sitten #49207 : HMEH
Tutustuin itse FDAn sivuihin jossa on enemmän tietoa asiasta. Siellä oli sanottu, että karhennettu pinta oli yhteydessä lymfooman syntyyn.

Osaako joku sanoa miten Nagorin karhennettu ja sileä pinta eroaa jutussa olleesta Allerganista. Pitäisikö ottaa sileällä pinnalla minimoidakseen riskit? Pyöreät on tulossa, joten mitä muita riskejä (kuin edellämainittu ja pyörähtäminen) on verraten karhennettussa ja sileässä?

Lisää
10 tuntia 26 minuuttia sitten - 10 tuntia 23 minuuttia sitten #49213 : AdrianaC
Itselläni myös varattu konsultaatio Helsinki clinicille parin viikon päähän. Jännittää miten kaikki sujuu.
Viimeksi muokattu: 10 tuntia 23 minuuttia sitten : AdrianaC. Syy: kirjoitusvirhe

Lisää
10 tuntia 11 minuuttia sitten #49215 : 3xMummo
Mulla on semmoinen käsitys ( voin olla väärässä ) että jos on pyöreät implantit niin se pyörähtäminen ei haittaa niinkuin anatomisessa.
Mulle tulee sebbinit ja olen kyllä luottavainen . Ainahan riskejä on olemassa , onhan minun äitillä ollut rintasyöpä ja silti just mammografiassa lääkäri sanoi että en oo kovinkaan suuressa vaarassa vaikka implantit tuleekin .

Sivu luotiin ajassa: 0.355 sekuntia