× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Leikkaukseen menijät 2019 alkuvuosi

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #50573 : Kissanainen
Ongelma nännien paikoilla on osiksi sinun oma anatomia, ennen leikkausta nähtävässä kuvassakin ne on eri paikoilla. Yleensä kirurgit saavat niitä hiukan korjattua implanttien sijoittelulla. Odottaisin nyt reippaasti sen puoli vuotta kun rinnat ovat täysin asettuneet että miltä silloin näyttää☺️ Tässä tapauksessa näyttää että implantit olisivat vain korostaneet tuota nännien eroavaisuutta. Mutta tosiaan liian aikaista sanoa mitään kuuden viikon jälkeen, kun toipuminen on täysin kesken.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tinttinen007

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #50607 : Selina
Hei,
Täällä yksi kesäkuun alussa finestille leikkaukseen menijä. Toivottavasti viikot kuluisivat nopeasti.

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #50609 : darrel
Täälläkin olisi yksi toukokuun lopussa leikkaukseen menijä :) Olen seuraillut keskusteluja tiiviisti viimeiset 4 kuukautta ja näiden perusteella valinnut sekä klinikan, kirurgin että implanttimallin ja koon. Kävin muutama viikko sitten Finestillä konsultaatiossa, jossa mittailin Nagorin anatomisia implantteja koossa 350 cc. Kirurgi kuitenkin suositteli kuvieni ja mittojeni perusteella Nagorin pyöreää implanttia koossa 330 cc, ja luotan kyllä hänen ammattitaitoonsa. Ostin alkuviikolla junamatkat Helsinkiin ja eilen maksoin leikkausmaksun, joten kaikki on nyt viimein lyöty lukkoon ja pitkäaikaisesta haaveesta tulee totta! Pikkuhiljaa alkaakin jo jännittämään tuleva leikkaus--ja tietysti se lopputulos! :) Toipumiseen olen varannut kesäloman 4 viikkoa, ja toivonkin kovasti että toipuminen olisi nopeaa ja pääsisin ulkoiluttamaan uutta rintavarustusta jo heinäkuun helteillä :') Itsellänikin jo yli 10 vuotta takana tisseistä haaveilua, mutta terveysriskit ovat aiemmin jarruttaneet niiden hankkimista. Nyt kuitenkin muiden positiivisia kokemuksia lueskelleena (täältä ja realselfistä), uskon että riskit ovat kuitenkin marginaalisia ja se on vain pakko uskaltaa. Ajattelin itsekin päivitellä myöhemmin leikkauskokemustani kuvien kera :)

Sporttinen 65kg/175 cm, pieni B-kuppi. Ei imetyksiä. Suunniteltu leikkaus: Finest 5/2019 Jyri Kullamaa. Nagor pyöreä 330cc, osoittain lihaksen alle sijoitettuna.

Lisää
1 viikko 7 tuntia sitten #50637 : sonjailo
Minä päivänä sun leikkaus on?

-164/88
-Leikkaus tulossa 7.6 Finest/Pille Kirjanen
-Lähtökohta 80A, alkuperänen suunnitelma pyöreä nagor 360, mieli muuttunut 500:aan.

Lisää
1 viikko 7 tuntia sitten #50639 : sonjailo

sonjailo kirjoitti: Minä päivänä sun leikkaus on?

Ja siis Selinalle tuo mun kysymys :silly:

-164/88
-Lähtökohta 80A, alkuperänen suunnitelma pyöreä nagor 360, mieli muuttunut 500:aan.

Lisää
1 viikko 7 tuntia sitten #50641 : Selina
3.6 todennäköisesti, koska sonjailo sulla?

Lisää
1 viikko 6 tuntia sitten #50643 : sonjailo

Selina kirjoitti: 3.6 todennäköisesti, koska sonjailo sulla?

7.6 :) .

-164/88

Lisää
6 päivää 13 tuntia sitten #50663 : Boobless
Hupsista. Minulla piti olla leikkaus elokuussa. Siirtyikin tämän viikon perjantaille! Oon tosi innoissani. Tavallaan kiva, että odotus jäi lyhyeksi. En kerkeä kauheasti stressaamaan. :D

Lisää
5 päivää 9 tuntia sitten #50673 : Mariajen
Oho, tulipas nopeasti eteen. :D Minne olet menossa? Ja mitä toivot lopputuloksesta ja mitkä ovat lähtökohtasi?

B-kuppi
160/53kg
Rintakehän leveys 78cm ja hartioita löytyy

Suunnitteilla 355cc/375cc Motiva Ergonomix
Osittain lihaksen alle
5/2019 Helsinki Clinic

Lisää
5 päivää 4 tuntia sitten #50675 : Boobless
Helsini clinicille niinkuin näköjään sinäkin :) Milloin sinä menet? Oon 75A. 300cc motiva ergonomixit olisi tulossa lihaksen päälle. Minne sinulla sijoitetaan ne? Jännää. En malta odottaa!

Lisää
3 päivää 8 tuntia sitten #50701 : Boobless
Leikkaus ohi ja ihan mieletön fiilis vaikka rinnat näen vasta huomenna! Todella mahtava henkilökunta ja ainakin toistaseksi kivut siedettävät. Pian pääsenkin jo kotiin :)

Sivu luotiin ajassa: 0.384 sekuntia