× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Leikkaukseen menijät 2019 alkuvuosi

Lisää
4 päivää 12 tuntia sitten #50381 : Mizuhe
Hei, minulla oli leikkaus viime torstaina ja odotin kans isompia kipuja. Se vaan on niin paljon ihmisestä kiinni keneen sattuu mikäkin ja kuinka paljon, jos vaan saisin jo kädet nostaa yms. voisin jo palata töihin, missään vaiheessa ei ole ollut niin kovaa kipua että ois tarvinnu itkua tihrustaa tai valittaa että sattuu.

Tänään kävin ekassa jälkitarkastuksessa ja kaikki oli todella hyvin ja kirurgi oli todella tyytyväinen tulokseen niinkuin minäkin, vähän huoletti todella tummat mustelmat mutta nekin kuulemma ihan normaaleja tässä vaiheessa :)

Toiset tukiliivit tarttis jostain saada ku nää rupee jo haiskahtaa ku ei saa kunnolla käydä suihkussa ettei teipit kastu, pyyhkeellä vaan kainaloita koittanu hinkata.

Suunnitteilla mentor 360cc lihaksen alle + mastopexia
Toteutunut mentor 440cc anatominen lihaksen alle + mastopexia

35v. 3 imetystä, lähtötilanne: pieni b-kuppi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 päivää 12 tuntia sitten - 4 päivää 12 tuntia sitten #50385 : Dúath
häh. Ei mua ainakaan ole kielletty kastelemasta teippejä :D käsketty vaan kuivaamaan hyvin mutta varovaisesti. Tietty oon suihkus vältellyt alueen saippuoimista mut muuten kyllä peseytynyt normaalisti

muoks.

Ja tosta käsien nostostakaan sanottu mitään :huh:
Kysyin kyllä että pitääks varoo tms. Sanoivat että omien tuntemusten mukaan voi olla. Eli siis saa olla ihan normaalisti jos siltä tuntuu :huh:

360cc (lähtötilanne 70C)
Osittain lihaksen alla.
12.4.2019 Helsinki clinic
Viimeksi muokattu: 4 päivää 12 tuntia sitten : Dúath.

Lisää
4 päivää 11 tuntia sitten #50387 : professori
Mut leikattiin myös perjantaina. Rintoihin implantit ja sit sen lisäks viel abdominoplastia, eli mul on myös erittäin kireä tukiliivi vyötäröllä.
Mulla rinnoissa ei juurikaan kipua, pieniä pistoksia välillä mutta kutittaa kyllä, varsinkin kun suihkuun saan mennä kuulemma vasta ompeleiden poiston jälkeen, eli torstaina...

Rintaimplantit & abdominoplastia 12/4/2019
B-lite 390 cc, toiseen rintaan kohotus, lihaksen alla
Cityklinikka Riikka Veltheim

Lisää
4 päivää 11 tuntia sitten #50391 : H_3
Onpa kivaa kuulla myös rohkaisevia esimerkkejä kivuttomasta toipumisesta. Kiitos! Itse yritän varautua henkisesti pahimpaan ja toivoa parasta.

Lisää
4 päivää 9 tuntia sitten #50393 : Neppis77
Hellou! Täällä pari viikkoa täyteen operaatiosta. Eka ip/ilta oli aivan järkkyä, en pystynyt sormea liikauttamaan oli niin karmeet kivut. Ekan yön jälkeen olo oli ihan hyvä ja särkylääkkeet tuntui turhalta jo muutaman pvän jälkeen. Lopetin ne viikon jälkeen kokonaan.

Turvotusta oli rinnoissa ja mahassa järkysti viikon verran. Nyt on paljon tasottunut. Mustelmia ei oo ollu enkä tiedä voiko niitä vielä tulla.

Ajatukset rinnoista vaihtelee. Halusin luonnolliset mutta kuitenkin vähän kokoa :lol: :silly: Välillä ne näyttää mun silmiin isoilta. Mut. Kun otan kuvan, ne näyttää pieniltä :) onko mitään käryä paljon tästä vielä pienenee/tasottuu koko?

41v 171cm 64-67kg/ Sporttinen hoikka
Kerran imettänyt, ennen imetystä pienet A/B, imetyksen jälkeen tyhjähköt pussit.

Sebbin anatominen 320cc
KC Clinic / Kupi
Huhtikuu 2019

Lisää
3 päivää 23 tuntia sitten #50399 : Iilimiili
Mulla myös ajatukset rinnoista hyvin ristiriitaiset.
Näyttävät liian isoilta ja luonnottomilta.
Etenkin kun ikää on reippaasti yli 40v.
Mutta sitten rauhoittelen itseäni että pari viikkoa vasta mennyt.
Kyllä nämät tästä pehmenee, laskeutuu ja pienenee.
Tarvitsee vain malttaa odottaa.:blink:

174cm, 72kg, harteikas.
Loppuun imetetty AA 85
Mentor anatomiset 440cc+mastopexia
Estetiikka Mansurow

Lisää
3 päivää 20 tuntia sitten #50401 : Mirmutin
Minulle sanottiin että suihkussa saa käydä heti leikkauksen jälkeen ja teipit pitää vain kuivata kunnolla ja vaikka föönillä kuivata lopuksi. Kävinkin jo 3. päivänä pesytymässä ja mies pesi selän ja rinnat karhealla sienellä ja ah kun auttoi ihon kutinaan ;)

Itse olen ollut tyytyväinen tukiliiveihin, ainoastaan kainalosta vähän tiukat, mutta ostin myös ihan normaalit urheiluliivit, joita olen käyttänyt kun tukiliivit pesussa.

Mutta kyllä on odottavan aika pitkä... vaatteet päällä rinnat näyttävät hyviltä, mutta alasti ovat liian pallot ja toivoisin jo näiden laskeutumista :)

Leikkaus 8.3.2019 Cityklinikka/Riikka Veltheim
Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt

Lisää
3 päivää 14 tuntia sitten #50403 : 3xMummo
Mulla tulee tällä viikolla 3 kuukautta leikkauksesta . Toivuin nopeasti ja arvet jäi nätisti tuonne poimuun.
Toivoin c kuppia ja d tuli mut johtuu siitä että pyöreä LS on sen mallinen.
Vinkkinä että ostin ekaks ihan Lidlistä ne kaikkein tukevimmat sporttiliivitvmut aika nopeasti vaihdoin sit oikeisiin liiveihin .
Tämmöisiin pyöreisiin ei Henkka maukalta löytynyt sopivia todellakaan mut lindexillä oli tosi miellyttävät kaarituettomat liivit joita kävin sit jo ostamassa useammat .
Implantit on laskeutunut hyvin ja on pehmeät , tuntuu niinku tämmöiset tissit olis ollut aina .
Enempi kun on päällä ni ei tiedä mitään mut kyllä nuo mekot ja paidat istuu päälle nyt tosi kivasti .
Tsemppiä vaan kaikille toipujille ja iso suositus niille jotka vielä miettii leikkaukseen menoa .

Lisää
2 päivää 55 minuuttia sitten - 2 päivää 47 minuuttia sitten #50415 : miak
Eilen tuli kolme viikkoa leikkauksesta. Täällä toipuminen etenee, mutta etanavauhtia... Sitä on vaan niin malttamaton ja odottaa vain että pääsisi kiinni taas normaaliin elämään. Mutta nyt on vain kestettävä ja odotettava.

Mies jatkuvasti kyselee koska saa koskea :laugh: . Olen kyllä antanut kevyesti koskea/paijailla, mutta vielä ei tietysti saa puristella eikä kyllä noita oikein pystykkään puristelemaan, ovat vielä melkoisen kovat vaikkakin varsinkin yläosasta turvotus helpottanut eivätkä ole enää niin pinkeät.

Otin myös eilen taas muutaman kuvan rinnoista ja 3vkon ikäisistä haavoista. Huomasin myös, että näyttävät TOSI erilaisilta riippuen kuvakulmasta. Peilin kautta otetettuna suoraan edestäpäin näyttävät paaaljon pienemmiltä kuin suoraan puhelimen etukameralla otetuissa. Myös sillä näyttää olevan yllättävän suuri merkitys, että millä korkeudella kamera on... Maha alkaa olla aika turvoksissa, kun lähes päivittäinen urheilu on vaihtunut sohvalla naposteluun :pinch: . Olen toki tehnyt pieniä kävelylenkkejä, mutta kävelystä aiheutuva tärinä alkaa jossain kohtaa aina tuntumaan rinnoissa niin epämukavalta, että hirveän pitkiä lenkkejä en ole vielä uskaltanut tehdä. Mutta pikkuhiljaa olen yrittänyt lisätä sekä vauhtia että matkaa lenkkeihin.

Motiva ergonomix full 400 osittain lihasten alla, Health Clinic, Siim Simmo 27.3.2019

177cm/75kg
Lähtökohta imetyksien ja laihtumisen jälkeen täysin tyhjät A-B kuppi

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Viimeksi muokattu: 2 päivää 47 minuuttia sitten : miak.

Lisää
13 tuntia 56 minuuttia sitten #50429 : H_3
Leikkaus takana, kaikki meni hyvin ja kokonaisuudessaan kyllä paremmin kuin olin uskaltanut ajatella. Klo 12 menin ja 17 olin jo kotimatkalla. Ei pahoinvointia, eikä voi sanoa kyllä kipuakaan olevan. Lähinnä sellainen olo kuin olisi ollut ympärysmitalta naftit liivit päällä, eli painon/kiristyksen tunne rintalastalla rintojen alla.

Hoitaja sanoi, että usein kivuttomuus heti leikkauksen jälkeen indikoi myös suht kivutonta toipumisaikaa. Toivotaan näin.

Hirmuisesti jännittää kyllä huominen ja rintojen näkeminen sidosten poistamisen jälkeen!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: 3xMummo

Sivu luotiin ajassa: 0.335 sekuntia