× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Leikkaukseen menijät 2019 alkuvuosi

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #48943 : Mailuo
Täälläkin alle kuukausi leikkaukseen! :) 25.1. Jyrängille menossa. Alkukuusta pitäisi tulla lasku ja ohjeet sähköpostiin ja sit vielä klinikalta soittavat. Vielä vähän epätodellinen olo että tää asia todella toteutetaan, varmaan sit iskee tajuntaan kun tililtä lähtee rahat :D

25.1.19 leikkaus suunnitteilla.
Anatominen, lihaksen alle, 415-450cc, Helsinki Clinic.
Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #48945 : Johahanna
Itellänikin niin epätodellinen olo vaikka ensviikolla olis mentävä leikattavaks. Toivottavasti muistan perjantaina herätä aamulla etten nuku pommiin kun menny unirytmi loman aikana ihan sekaisin. :laugh: Oon jo valmiiks ottanu kuvia nykyisistä rinnoistani ni voin sitte vertailla muutosta. :cheer: Mua on kyllä vaan alkanu mietityttämään että pitäiskö kuitenki kysyä kirurgilta jos sais sen 400cc kun ei tuossa 360cc ja tuon välillä hirveetä eroa ole. :dry:

Leikkaus 04.01.2019
Motiva Ergonomix Round 360cc lihaksen päälle, Jouni Pietilä
165cm/53kg
65B/70A imetetty x2

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #48947 : 3xMummo
Minulla leikkauspäivä 19 tammikuuta Cityklinikalla.
Pyöreät sebbinit 300cc näillä näkymin laitetaan lihaksen päälle paikallispuudutuksessa jota itse halusin.
Pituutta 159 painoa 57
Mutta oon jo mummoihminen teihin muihin verrattuna :)

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #48953 : Nagor85
Saitko milloin ajan? Mulle ei ole vieläkään ilmoitettu vapaita :/
No ensi viikolla karhupuiston ja helsinki clinicin konsut, eiköhän sit ala viim selvitä.
Oon tässä pohtinut että motiva demi/full ja mielellään ainakin se 450 :)

Motiva Ergonomix full 500cc
6.2 Siim Simmo

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #48955 : Annabellaa_
Oon menossa 26.2. Vaihdetaan Nagor 360cc > 560-620cc Finestillä!

Nagor 360cc 11/16 leikannut Kullamaa
Tulossa Nagor 560-620cc 2/19

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #48957 : AdrianaC
Minä myös olen kahden vaiheilla Jyränki vai Simmo. En ole konsultaatioon vielä uskaltanut, mutta sekin pian pitäisi saada tehdyksi :) motivaa olen miettunyt implantiksi kun kaverilla nagorit (muistaakseni) ja implantti rikki kohta leikkauksen jälkeen. Se kuori on Nagorissa kai jotenkin hauraampi. kun kaverini oli konsultaatiossa ollut kahden vaiheilla kummat valita mutta päätynyt sitten nagoreihin . ..

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #48959 : Kissanainen
Mulla on kans alustava leikkausaika varattuna 1.2 Helsinki Clinikille. Menen perjantaina konsultaatioon. taidan olla niitä harvoja täällä jotka haaveilevat pienemmistä implanteista :)

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #48987 : annij
Heippa, täällä myös yksi tammikuussa Finestille leikkaukseen menevä! Olen 170 cm /57 kilonen eukko ja omistan semi-lurpahtaneet, kahdesti imetetyt rinnat. Konsultaatiossa oli puhetta, että ottaisin 300 cc pyöreät nagorit ja kuulema kirurgi päättää leikatessa, että tuleeko lihaksen alle vai päälle. Tämä kuulosti vähän erikoiselta?? Vähän mietityttää, että tuleeko 300 cc "mandariinit kainalossa -efekti" ja jos otan 330 cc niin tuleeko jätti-isot... Tosiaan tavoitteena olisi sellaiset suhteellisen luonnolliset ja hillityt saada. Omista rinnoista en osaa kokoa sanoa, sillä käytän Changen 65 DD:tä, mutta rinnukset eivät todellisuudessa ole ollenkaan isot. Eli arvioisin, että ehkis 1,5 dl tavaraa per lurpake. Nyt alkaa jo jänskättämään - reilu viikko leikkaukseen! :)

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #48989 : Mailuo
En usko että 300 ja 330 ovat silmiinpistävän erilaisia koska kokoeroa on loppujen lopuksi vain pari ruokalusikallista. :) Mulla vielä 3 viikkoa leikkaukseen, jääkaapin ovessa on jo "tissikalenteri" mistä ruksin joka aamu päivän yli :D Ikinä ei ole tammikuu ennen tuntunut näin pitkältä..

164cm/80kg

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #48991 : Mömmö
11.1. Jyränki ja jännitys kasvaa joka päivä enemmän. Tuskin nukun edellisenä yönä sekunttiakaan.

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #48993 : Johahanna
Mulla leikkaus ylihuomenna perjantaina ja aamulla kymmeneltä pitäis olla Helsingissä odottamassa leikkausta. Voin sanoa että jo nyt on niin sekavat fiilikset tulevasta leikkauksesta että tuskin tulee nyt pariin yöhön nukuttua kunnolla. Oon jättäny kaiken vielä viimetinkaan että huominen menis nopeesti ku riittää päiväks tekemistä. :lol:

Leikkaus 04.01.2019
165cm/53kg
65B/70A imetetty x2

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #48995 : Mailuo
Miten muuten ootte varautuneet leikkauksen jälkeiseen toipumisaikaan, ootteko tehneet kotona jotain erityisjärjestelyitä tai varanneet ns helppoja ruokia tms valmiiksi? Mä en oo edes ajatellut et mitenkähän sitä selviää kun jotenkin oon niin pessimisti et epäilen et vielä ehtii käydä jotain miks koko homma sit peruuntuukin... :D

164cm/80kg

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #48997 : emmialinaaa
Hei! Minä oon menossa leikkaukseen 16.1 finestille kans. Mulla kans koko toiveena cc300 ja kirurgi tuumas että 300-330. Eikä itsellä hajua kumpi olisi parempi. Pelkään että ei tulisi liian isot. Minulle tulee kans nagorin pyöreät, joko päälle tai osittain alle.

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #49001 : Johahanna

Mailuo kirjoitti: Miten muuten ootte varautuneet leikkauksen jälkeiseen toipumisaikaan, ootteko tehneet kotona jotain erityisjärjestelyitä tai varanneet ns helppoja ruokia tms valmiiksi? Mä en oo edes ajatellut et mitenkähän sitä selviää kun jotenkin oon niin pessimisti et epäilen et vielä ehtii käydä jotain miks koko homma sit peruuntuukin... :D

Teen huomenna ruokaa valmiiks kaappiin seuraavaa päivää varten, pesen pyykit pois ja siivoan asunnon niin voi leikkauksen jälkeen hyvillä mielin tulla kotiin ku voi vaan levätä. :laugh:

Leikkaus 04.01.2019
165cm/53kg
65B/70A imetetty x2

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #49003 : Masukka

emmialinaaa kirjoitti: Hei! Minä oon menossa leikkaukseen 16.1 finestille kans. Mulla kans koko toiveena cc300 ja kirurgi tuumas että 300-330. Eikä itsellä hajua kumpi olisi parempi. Pelkään että ei tulisi liian isot. Minulle tulee kans nagorin pyöreät, joko päälle tai osittain alle.

Noissahan on eroa jopa huimat 2 rkl, että tuskin huomaat edes eroa... Isot tuskin tulee noilla kummallakaan, tosin riippuu tietty siitä mikä sun käsitys isosta on. :)

Tulossa 28.6.2019 @ Helsinki Clinic: Motiva Round, sovittu Demi 475 cc mutta vaihdan mitä luultavimmin Full 550 cc:hen (implantin leveys 13,5 cm), lihaksen päälle, nännien korjaus samalla.
Lähtökohta lievästi tubulaarinen 80-85A, ihan hiton leveät hartiat ja rintakehä!
173 cm/68 kg,...

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #49005 : selena

Mailuo kirjoitti: Miten muuten ootte varautuneet leikkauksen jälkeiseen toipumisaikaan, ootteko tehneet kotona jotain erityisjärjestelyitä tai varanneet ns helppoja ruokia tms valmiiksi? Mä en oo edes ajatellut et mitenkähän sitä selviää kun jotenkin oon niin pessimisti et epäilen et vielä ehtii käydä jotain miks koko homma sit peruuntuukin... :D

Mä tuun olemaan töistä pois varmaan sen kolme tai neljä viikkoa, riippuu toipumisesta, mut haluun ottaa varman päälle :) Oon värvänny miehen tuleviin kokkaushommiin ja kaupassa käynteihin, ja varotellut tulevasta :D Niin paljon auttaa kuin on tarve ja pystyy.. Mahtaako tietää mihin on ryhtynyt :D Ennen leikkausta koitan muistaa siirtää kaikki useesti käytettävät asiat tai esineet sopivalle korkeudelle ja helposti käytettäväksi, ettei tuu päivisin ongelmia ku mies töissä. + extra tyynyjä sänkyyn ja sohvalle! :D

Onko jotain tarpeellista mitä kannattais hommata nimenomaan ennen leikkausta? Apteekista nyt varmaan sitä arpilaastaria ja jotain voiteita, mut oonkohan unohtanut jonkun tärkeän? Kaikkeahan saa tietty leikkauksen jälkeenkin mutta jos olis joku extrahyvä juttu olla ennen jo.. :’D

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #49007 : Smilygirl79
Mä olin ainakin ihan toimintakykyinen heti leikkausta seuraavana päivänä. Kävin parin kilsan kävelylenkilläkin. Ite harmittelin eniten, etten ollut hankkinut toisia tukiliivejä leveämmällä resorilla. Ja tosiaan mies oli hakenut sushia, kun tultiin klinikalta kotiin. Syömättömyys aiheutti huonon olo, mutta korjaantui syömällä. Autoa ajoin kolmantena päivänä, vaikka se vähän vielä kivuliasta olikin.

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
30.11.2018
Motiva Ergonomix 500ccc osittain yläosasta lihaksen alle
177/84
Lähtötilanne c-kuppi, leikkauksen jälkeen G-H-kuppi

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #49011 : annij

Smilygirl79 kirjoitti: Mä olin ainakin ihan toimintakykyinen heti leikkausta seuraavana päivänä. Kävin parin kilsan kävelylenkilläkin. Ite harmittelin eniten, etten ollut hankkinut toisia tukiliivejä leveämmällä resorilla. Ja tosiaan mies oli hakenut sushia, kun tultiin klinikalta kotiin. Syömättömyys aiheutti huonon olo, mutta korjaantui syömällä. Autoa ajoin kolmantena päivänä, vaikka se vähän vielä kivuliasta olikin.

Mä haluisin myös ostaa toiset liivit etukäteen, mutta en yhtään tiedä minkä kokoset pitäis olla... Käykö tukiliiveiksi jotkut perus urheilurintsikat vai pitääkö olla jotkut erityisvärkit?

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #49013 : Smilygirl79
Periaatteessa varmaan kävis ihan urheiluliivit kin, kunhan ei oo liian tukevat ja mielellään ilman kuppeja. Yritin tilata Isavelan liivit, mutta toimitus kesti niin kauan, että tarve meni ohi. Shock Absorberin kävin ostaan kahden viikon kohdilla. Koko asia on edelleen vähän hukassa, vaikka normiliiveistä oikea koko onkin jo löytynyt. Noissa tukiliiveissähän useasti koko määräytyy rinnan alta otetun mitan mukaan eli helppo tilata jo hyvissä ajoin ennen leikkausta.

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
30.11.2018
Motiva Ergonomix 500ccc osittain yläosasta lihaksen alle
177/84
Lähtötilanne c-kuppi, leikkauksen jälkeen G-H-kuppi

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #49021 : Nagor85
Mailuo, mulla samana päivänä leikkaus :D motiva ergonomix full 500cc olis tulossa. Varmaan olisi hyvä tehdä jotain valmisteluja kun on pieniä lapsia, just ruokaa pakkaseen yms. Aion kyllä ottaa sen toipumisen niin rauhassa. Kolme viikkoa vielä :)

Motiva Ergonomix full 500cc
6.2 Siim Simmo

Sivu luotiin ajassa: 0.365 sekuntia