× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Leikkaukseen menijät 2019 alkuvuosi

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #49669 : Mailuo
Mä taas tulkitsin ohjeet niin että jos teipit ei ärsytä ihoa niin jatkuvasti vaan teipit päällä, suihkussakin. Ne suojaa tuoretta haavaa mm. shampoo ja saippuakosketukselta. Ilmakylpy teipit päällä: että teipit kuivahtaa eikä jää muhimaan kosteana rintapoimuun kun laittaa liivit päälle. Teippihän hengittää joten iho ei tarvitse erikseen taukoa teipeistä (ellei tosiaan esiinny sit allergista ärsytystä). Teippien vaihdon yhteydessä sit myös alueen puhdistaminen ja desinfiointi, kuivaus ja uudet teipit kuivalle, puhtaalle iholle. Tällä metodilla oon haavoja parannellut ja aika hyvältä näyttää, nyt 3 viikkoa leikkauksesta. Pääasia varmaan kuitenkin että pitää haavat kuivana ja puhtaana :)

25.01.2019 Helsinki Clinic / Janne Jyränki.
Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #49671 : selena
Okei.. No sitä itsekin pelkäsin, mitä haavat tykkää jos pääsee kosketuksiin shampoon kanssa. Eilisen suihkun suoritin nyt vaan veden kanssa kylläkin.. Ekassa kontrollissa sanottiin minull, ettei itse tarvitse desinfioida haavoja, mutta en usko että siitä haittaa olisi jos itse ainakin silloin tällöin sitä tekisi.

Mutta kiitos sinullekin selkeestä vastauksesta! Ei näihin sitä tiettyä oikeaa tapaa tietystikään ole ja niin kuin sanoit, pääasia että haavat pysyy puhtaana ja kuivana. Täytyy löytää itselleen varmaankin se paras mahdollinen tapa tähän hommaan.

• 01/02/2019, Helsinki Clinic
• 163 cm, 54kg
• lähtötilanne melkein nolla
( AA ? )
• Motiva ergonomix full 425cc, lihaksen päällä, lihaskalvon alla

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten - 1 kuukausi 1 viikko sitten #49675 : selena
Heippa!

Lupasin tulla kirjoittamaan voinnistani enemmän kun kaksi viikkoa täynnä.
Eilen tosiaan tuli tuo kaksi viikkoa täyteen ja torstaina vaihdoin ensi kertaa itse teipit. Haavat näyttivät silmääni ihan hyviltä, vaikka olivat ihan eri paria keskenään, toinen näytti ainakin puolet pidemmältä :D

Koitin viime yönä nukkua ensimmäistä kertjaa kyljelläni, ei tullut mitään, ei tuntunut yhtään luonnolliselta vielä tässä vaiheessa. Olen niin loppu selällään nukkumiseen, koko kroppa aivan jumissa. Eikä vielä uskalla tehdä mitään kunnollisia venytyksiä. Kivut muuten ovat vähentyneet kivasti. Lääkkeitä en ole ottanut nyt ollenkaan muutamaan päivään. Vaikka kipuja ei ole, en ole uskaltanut käyttää paljoa käsivoimia. Liikkuvuus on kyllä hyvä eikä tee pahaa taikka paljoa kiristä. Tässä vaiheessa itse välttäisin vielä nostelua ja kantamista, mutta tuntemuksethan ovat erilaisia.
Muutamia erilaisia tukiliivejä olen kokeillut näiden klinikalta saatujen lisäksi, mutta en olen vain raaskinut ostaa, kun lopullista kokoaan ei vielä tiedä. Pelkään myös ostavani vääränlaiset, jos uudet eivät tukisikaan tarpeeksi tai ostan liian tiukat.
Ulkonäöllisesti huomaan kuinka suurin turvotus rinnoista on lähtenyt ja kokoajan alkaa tulla muotoa enemmän esiin! Olen niin tyytyväinen tähän kokoon, onneksi ei tullut laitettua pienempää, olisin muuten katunut. Edestä päin kun katson olisin voinut kuvitella ottavani vielä suuremmat, mutta en anna tuollaisille ajatuksille vielä valtaa vaan koitan malttaa nyt rauhassa että nään lopullisen tuloksen.
Suurimmaksi osaksi kun luen omia kirjoituksiani huomaan, että enemmänhän tässä on tullut valiteltua kuin puhuttua positiivista :D
Kaikesta huolimatta olen niin onnellinen että uskalsin ja vihdoin lähdin tähän. En ole vielä päässyt nauttimaan näistä kunnolla taikka nähnyt minkälainen lopputulos tulee täysin olemaan, mutta olen kyllä niin tyytyväinen nyt jo! Vihdoin on rinnat! En ole edes laskenut kuinka monta kertaa on jo onnenkyyneleet tulleet, varsinkin kun sovittanut jotain vanhoja paitoja mitkä vihdoin istuvat.

Olisi kiva kuulla missä vaiheessa teillä muilla toipuminen on?
Tsemppiä hurjasti kaikille tulevaan leikkaukseen!

• 163 cm, 54kg
( AA ? )
Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 1 viikko sitten : selena.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mailuo, Mirmutin

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #49677 : selena
Olen huono kirjoittamaan lyhyesti :D Vähän jatkoa vielä...

Onneksi olin lukenut tätä palstaa ja muitakin sivuja paljon ennen leikkausta, olisin muuten ollut todella monesta asiasta huolissani jatkuvasti. Yksi esimerkki on rintojen eriparisuus. Oikea on pyöreämpi ja isompi ja se menee enemmän sivulle kuin vasen, omaan silmään parempi rinta. Vasempi näyttää taas siltä että sihen olisi erehdyksissä laitettu anatominen implantti ja se on pienempi :D Onneksi tiedän että rinnat voivat toipua eri tahtiin ja kaikki tuo taitaa olla ihan normaalia. Vaikka lähtötilanteeni oli mitätön niin erotin aina rintaliivit päällä että oikea rintani on hiukan isompi. Joten täydellistä paria näistä ei varmaan tule mutta toivon eron pienenevän edes hieman, tai että olisivat nyt samaa muotoa ainakin. Tuntoa ei ole kummassakaan rintojen alaosassa, eikä täydellisesti nänneissäkään, oikea jopa aristaa hieman. Tässäkin täytyy vaan malttaa odottaa, toivon tunnon palaavan täydellisesti. Ylös noustessa ja joissain tietyissä liikkeissä rinnat ''rutisee'' vielä, mikä tuntuu ilkeältä, mutta eiköhän kohta sekin jo lopu.

Täysin luonnollista lopputulosta en ollut hakemassa ja tiesin etten sitä voinut täysin saadakaan. Liivit ja bikinit päällä varmasti näkyy kauas että ovat silikonit, mutta hyvin helppo nämä on piilottaa jos haluaa. Ei normaalit vaatteet päällä arvaisi monikaan. Odotan vain että nämä pehmenisivät ja liikkuisivat!

Kaipaan urheilua. Raikasta ilmaa ja pientä hikoilua. Kumma juttu kun ennen leikkausta ei ollut suuria haluja päästä urheilemaan, mutta tietysti nyt kun on kielletty tuntuisi että voisi juosta maratonin.

• 163 cm, 54kg
( AA ? )
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: satukos, Mirmutin

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #49679 : Mirmutin
Kiitos Selena ja voimia toipumiseen! :)

Minä kävin tosiaan eilen klinikalla vielä sovittamassa noita minulle kaavailtuja implantteja 390+430cc eikä olleet todellakaan liian isot (niinkuin pelkäsin) olin myös miettinyt low profilen implantteja, mutta konsultti sanoi että ehdottomasti tuo high profile kun on rinnalla leveyttä ettei jää pannukakuksi...

Kertoi myös että leikkaukseen varataan muutamia kokoja näiden kaavailtujen lisäksi, jotta voimme kirurgin kanssa h-hetkeä ennen mahdollisesti vielä vaihtaa ettei jää siitä ainakaan sitten kiinni.

Toivoin aamun ensimmäistä aikaa ja se oli nyt minulle sitte varattu eli 8.3 klo 9.00 ollaan sitten jännän äärellä :)

Kaiken kaikkiaan oli todella hyvä käynti, joskin sai hieman miettimään vielä tuota kokoa, koska olen lukenut että nuo sovitusimplantit näyttävät todellisuutta suuremmilta eivätkä ole siis vertailukelposia lopputuloksen kanssa... MUTTA kun omaan silmään näyttivät todella sopusuhtaisilta eivätkä lainkaan isoilta, niin onko lopputulos sitten tuosta vielä pienempi...

Seuraavat koot Sebbinillä olisivat sitten 430+470 (rintani siis eri kokoiset)... toisessa konsultaatiossa minulle suositeltiin 400-450cc välille implantteja ja että tuo 450cc on yleensä melkolailla maksimi mitä ensikertalaisille laitetaan...

mutta tässä nyt pähkäilen siis 390+430cc tai 430+470cc välillä vielä tovin :)

Leikkaus 8.3.2019 Cityklinikka/Riikka Veltheim
Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
80B 2x imetetyt

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten - 1 kuukausi 1 viikko sitten #49681 : selena
Kiitos!

On kyllä kiva kun pääsee toisen kerran menemään ja sovittamaan implantteja! Itse kävin konsultaatiossa elokuussa ja leikkaus helmikuussa niin kyllä siinä helposti unohtaa miltä ne sovitusimplantit siellä näytti.
Itse muistan myös kun ''varoiteltiin'' noista sovitusimplanteista. Ja nyt itse leikkauksen jälkeen täytyy sanoa, kyllä ne vähän huijaa. Tai en nyt tiedä onko sana ''huijaa'' oikea, mutta en keksi parempaa. Itse kokeilin konsultaatiossa kokoa 400cc ja muistan kun vain naurahtelin ja lyttäsin koon melkein heti. Ne näyttivät niin valtavilta ja ulottuivat hyvin pitkälle, jolloin ajatttelinkin että niin isoja en halua koska olisivat kokoajan tiellä. Päädyttiin kokoon 375.
Loppujen lopuksi minulle nyt laitettiin 425, isompi mitä edes konsultaatiossa kokeilin, ja eivät nämä omasta mielestäni tule todellakaan niin pitkälle kuin kokeilemani 400cc sovitusimplantti eivätkä muutenkaan näytä samalta. Ja siis tottakai, onhan se eri implantti ihon ja topin välissä kuin tuolla ihon alla. Sovitusimplantit ovat mielestäni hyvin suuntaa antavia, eivätkä anna täydellistä kuvaa lopputuloksesta, mutta onhan niistä apua, osaa vähän katsoa mihin suuntaan lähtisi kun kokoja valitsee. Jos pelko on että rinnat jäisivät liian pieniksi, ottaisin sen maximin mitä voi laittaa. Kaikilla toki erilaiset pelot ja toiveet, kunhan kertoo kirurgille todella todella tarkkaan mitä haluaa lopputulokselta ja mitä ei halua, osaa ne tehdä päätöksen sen mukaan. Ja sekin, jos valitsee maximikoon ei tarkoita automaattisesti sitä että niistä tulisi valtavat.

Tsemppiä koon valintaan! Pieniä eroja noissa vaan on, saat varmasti mieleisesi rinnat!

• 163 cm, 54kg
( AA ? )
Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 1 viikko sitten : selena.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mirmutin

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #49683 : Mailuo
Itselläni on nyt 3 viikkoa leikkauksesta, ja olen edelleen tyytyväinen tulokseen. Odotan kyllä aika paljon "drop & fluff" ilmiötä, mielestäni nämä ei vielä kauheasti ole laskeutuneet, mutta vaikka jäisivät tällaisiksi niin olen silti tyytyväinen :D Minulla on nännien tunto ennallaan, ehkä vähän tavallista aremmat vielä. Myös muu rinnan alue kyllä tuntee kevyenkin kosketuksen. Vaikka nämä tuburintojen nännit jää vähän isoiksi ja "lepotilassa" rinnan muoto on profiilista vähän vielä hassu, en aio lähteä erikseen enää korjauttamaan nännejä. Enemmän kärsin aiemmin rintojen muodosta kuin nänneistä - nyt kun saatiin rintojen muoto korjattua, myös nännit asettuvat kroppaan entistä paremmin.

En ole uskaltanut paljoa kosketella tai puristella rintoja vielä koska pelkään että teen vielä jotain tuhoja tässä vaiheessa jos esim. Kokeilisin puristaa rintoja yhteen push up liiveillä tai muuta vastaavaa. Ihailen vaan kaukaa :D Rinnat ovat melko symmetriset ja tuntuvat paranevan aika tasaisesti, en ole huomannut isoja koko- tai muotoeroja. Lähtökohta oli kyllä myös melko symmetrinen, joskin tosiaan olematon.

Suurimmat kivut on minulla kyljissä, rintojen sivussa, ja luulen että se johtuu ennemmin rasvaimusta kuin implanteista. Rintojen alaosa on kipeämpi kuin yläosa, koska sieltä minulta puuttui oma kudos lähes kokonaan ja kudokset on joutuneet venymään eniten. Voimakkaat kipulääkkeet lopetin 1. Viikon jälkeen, 2. Viikolla söin buranaa tuntojen mukaan ja tällä 3. Viikolla olen tainnut ottaa 2 tai 3 särkylääkettä, eli koko ajan vähemmän tarvitsee niitäkään enää. Raskaita nostoja en uskalla tehdä vielä, mutta esim. 4kg painavia kissojamme olen jo nostellut. Kyljellään nukkuminen ei vielä tunnu kovin luontevalta, mutta sellaisessa puolittaisessa, vähän kuin elvytykessä käytettävässä kylkiasennossa on ihan hyvä olla. Koko ajan kuitenkin olo normalisoituu ja huomaa että voi tehdä enemmän, esim nojata hieman käsiin. Odotin että toipuminen olisi hitaampaa ja kivuliaampaa, etenkin kun minulle laitettiin lihaksen alle ja siitä liikkuu tämä sitkeä kauhukertomus että kivut on hirveät ja toipuminen hidasta. En sitten tiedä kuinka paljon nopeammin olisin mahtanut toipua lihaksen päälle laitettujen kanssa, luulen kuitenkin että oli leikkaus millainen hyvänsä, 2-3 viikkoa on aika normaali toipumisaika jo ihan haavojen ja kudosten parantumisessa. Mielestäni olen toipunut aika nopeasti ja kivut ei missään vaiheessa ole olleet sietämättömät (kun muistaa ottaa alkuun säännöllisesti kipulääkkeet :D). Ensimmäinen viikko oli rankin, sen jälkeen olo koheni huomattavasti. Eli ainakin omalta osalta voin myös kumota tämän myytin. Pelkän kipupelon takia ei kannata tyrmätä lihaksen alle laitettavaa vaihtoehtoa, jos lääkäri sitä suosittelee. :)

Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #49685 : Mailuo
Sitten vielä oma tarina koosta ja sovittamisesta.

Kävin kahdella eri klinikalla konsultaatiossa.
1. klinikka suositteli minulle 320-370cc.
2. Klinikka suositteli 370-450cc.

Päädyin valitsemaan 2 klinikan (ihan muista syistä kuin näistä kokosuosituksista johtuen )

Kävin 2 kertaa sovituksessa: ensin kokeilin 350cc ja 450cc kokoja, joista 450 tuntui tuolloin aika massiiviselta ja olin varma etten ota yli 400 kokoisia. Toisaalta 350 näytti yllättävän pieneltä. Sovituksien välissä oli noin 3kk ja sinä aikana kypsyttelin ajatusta isommasta implantista, koska siinä olisi leveyden takia parempi istuvuus omaan kroppaani.
Toisessa sovituksessa kokeilin uudelleen 350 ja 450, ja lisäksi 550 malleja. Tällä kertaa 450 näytti parhaalta. Koska implanttien kokotaulukot eivät mene täysin sovituskappaleiden mukaisesti, lähimpänä tuota kokoa oli Sebbinin 420 tai 470cc implantit. Näiden kahden välillä jäin pohtimaan, ja lopullinen päätös tehtiin itse asiassa vasta leikkauspäivänä. Sanoin että jos vaan isompi saadaan mahtumaan, laitetaan se. Ja ainakin omalle kohdalle pitää myös paikkansa että tuon isompaa ei olisi voitu edes laittaa.

Summa summarum, näin päädyttiin siihen että minulla on 470cc implantit. Ja hassuinta on, että esim. työpaidassa eroa entiseen ulkomuotoon ei ole juuri havaittavissa, vaikka luulisi että lähes 5dl täytettä muuttaisi radikaalisti ulkonäköä. (Ja kyllä se ilman vaatteita tarkasteltaessa muuttikin ;) ) Ero tulee siitä että ennen ulkomuoto tuli (puolityhjistä) super bombshell push up liiveistä, nyt muoto on omaa rintaa ilman toppauksia. Ja se on ihan mahtavaa! Eräs työkaveri joka tiesi leikkauksesta, sanoikin että ei noi ainakaan näytä mitenkään isoilta tai feikeiltä. Vastasin että niinpä, kun tarkoitus oli lähteä korjaamaan muotoa, ei hakea isoja tykkejä. Ja että ennen se mitä näkyi oli pelkkää pumpulitoppausta, nyt on vihdoin ihan "aitoa" tavaraa :D

164cm/80kg

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #49687 : Mirmutin
Odotan kyllä jo innolla omaa leikkaustani kun luen teidän kertomuksia, minäkin tahtoisin olla jo toipumisvaiheessa ;)

Eipä tuossa ole isoa kokoeroa ja jotenkin järki sanoo että ottaisin tuon isomman koon 430+470, mutta juuri tuotakin mietin että pakkohan tuollaisen määrän on jossain näkyä, enkä toisaalta tahtoisi että pomppaavat ensimmäisinä katsojan silmiin... itse olen käyttänyt ennen vain kevyesti topattuja B kupin liivejä eli muutos tulisi varmaankin näkymään...

Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
80B 2x imetetyt

Lisää
1 kuukausi 5 päivää sitten #49693 : Kissanainen
Itse kävin juuri implanttien vaihdossa pienempään, kun minulla oli viisi vuotta sitten laitetut Mentorin anatomiset korkea profiiliset 375cc ja koin ne ehdottomasti liian suuriksi. Omaa rintaa oli ehkä B-kupin verran ja se täytyykin muistaa että nolla tilanteesta noin 400 implantti ei välttämättä näytä niin suurelta kuin taas vastaavasti B-kupin lähtötilanteesta. Itse halusin alunperin luonnollista lopputulosta ja sitä en kyllä saanut noilla 375 implanteilla vaan omasta mielestä ehdottomasti liian suuret. Vaihdettiin implantti 280 matalempi profiiliseen, enkä koe todellakaan että olisi mikään lässähtänyt pannukakku :D Pikemminkin nyt on se luonnollinen rinta. Leveys muuttui ainoastaan 0.5cm.

Että kyllä tollainen lähemmäs 500cc implantti näkyy muillekin kuin itsellesi. Tosin eri merkkien implantit ei aivan ole vertailukelpoisia ton cc määrän mukaan :)

Lisää
1 kuukausi 5 päivää sitten #49697 : Smilygirl79
Mä taas yllätyin kuinka kukaan ei oo huomannu mitään muutosta vaikka itsellä oli jo c-kuppi ja siihen laitettiin noi 500set. Olen kyllä kookas nainen mutta.. Olishan se ollut kiva, että muutos näkyisi myös vaatteet päällä. Mies on kyllä hyvinkin tyytyväinen näkemäänsä alusvaatteisillani.

Tässäkin nähtävissä, että jokainen kokee koon vähän eri tavalla.

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
30.11.2018
Motiva Ergonomix 500ccc osittain yläosasta lihaksen alle
177/84
Lähtötilanne c-kuppi, leikkauksen jälkeen G-H-kuppi

Lisää
1 kuukausi 5 päivää sitten #49699 : Mirmutin
Onko sulla Kissanainen mikä rinnanympärys?

Minäkin olen miettinyt kuitenkin nyt noita matalan profiilin implantteja (mitä alunalkaenkin oli fiilis) vaikka tuon konsultin mielipide oli korkea profiili... Myös tuo pienempi koko tuntuu enemmän omalta... Nähtäväksi jää mitä kirurgi on sitten mieltä...

Tämmöisiä mietteitä tänään ;)

Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
80B 2x imetetyt

Lisää
1 kuukausi 5 päivää sitten #49701 : Jenna89
Mitkä Kissanainen sun mitat on? Itse oon pieni ja hoikka (46 kg / 161 cm), mutta imetys on venyttänyt rintapussit kuulemma siten, etten saa niin pieniä kuin toivoisin. Toiveissa olisi siis mahdollisimman luonnolliset rinnat ja lähtökohta riippa B. Mulle olisi tulossa 340cc 11cm leveydellä ja korkealla profiililla. Tällöin siis leikkauksen voisi tehdä ilman rintapussin pienennystä.

Miten päädyit ekalla kerralla tuohon korkeaprofiiliseen 375cc? Pitikö sulla pienentää venynyttä rintapussia kun vaihdoit pienempään implanttiin? Yritän miettiä koenkohan nuo minulle ehdotetut liian suuriksi. Toinen vaihtoehto olisi suostua rintapussin pienentämiseen, jolloin voisi laittaa pienemmän implantin. Mutta en haluaisi pakollista enempää arpia...

Haaveissa luonnollisen näköiset rinnat Suomessa. Lähtötilanne 2*imetetty 65/70B.

Lisää
1 kuukausi 5 päivää sitten #49703 : ribeiro
Oon menossa Jyrängille maaliskuun alussa.. Kävin hänellä konsussa ja kerroin, että mulla on toiveena mahdollisimman luonnollinen ja sopusuhtainen lopputulos omaan kroppaan nähden. En oo yhtä tietoinen implanteista kun täällä teistä moni muu, ja siksi ihmettelenkin, kun täällä Jyrängillä leikkauksessa olleet puhuvat anatomisista, joita mulle ei ollenkaan edes ehdotettu..? Mulle jäi mieleen vaan höpinät jostain full implantista ja toisesta joka oli vähän litteempi ja luonnollisemman näköinen..

Jäin miettimään paljon implantin kokoa, jota mulle suunniteltiin. Oon 174cm -60kg ja lähtötilanne 75A. Kirurgi sano, että hän laittais mulle maksimissaan 400cc. Totesin, että ei maksimikokoa joten päädyttiin 350cc tai jopa 380cc. Ei ne implantit sovituksessa näyttänyt niin isoilta, kun kotiin tullessa rupesin miettimään, että hemmetti sehän on iso koko..

Nyt tätä palstaa lukiessani huomasin täällä puhuttavan ''kiitoradasta'' ja ''mandariinit kainaloissa'' efektistä, joten johtuukohan tää Jyrängin suunnittelema koko mulle siitä, että kun oon aika harteikas ja rintani on aika ulkoneva, niin että saataisiin tarpeeksi täytettä..? Koska luotan ammattilaiseen ja kuitenkin musta tuntui, että hän hyvin ymmärsi mun toiveet kun sanoin, että en halua mitään tyrkkyjä.. mutta jotenkin tuo suunniteltu koko todellakin ajatuksena tuntuu isolta kun lähtökohtana ei ole mitään ja haluan edelleen näyttää pienikokoiselta ja mahtua pieniin vaatteisiin..

Lisää
1 kuukausi 5 päivää sitten #49705 : Vimpula
Itsellä myös leikkaus 2vkon päästä. Vaihdetaan nykyiset 365cc implantit 755cc.

Itselle tuli ainakin ihan selvä kiitorata 365cc implanteilla kun olen melko harteikas vaikkakin lyhyt. 157cm/55kg

Toki omalla kohdallani haluan uusintaleikkaukselta huomattavasti näyttävämpää lopputulosta ja siksi noinkin iso implantti.

Loppupeleissä se 50cc ero implanteissa on hyvin pieni. Implantin leveydellä on paljolti merkitystä varsinkin kun on leveä rintakehä.

2012 Allergan Natrelle 365cc High profile
2019 B-lite 755cc Extra High profile

157cm/56kg

Lisää
1 kuukausi 5 päivää sitten #49709 : Mailuo
Ribeiro, mullekin Jyränki suositteli isompaa kokoa juuri sen implantin leveyden ja rintakehän leveyden takia. Ne kun täsmää niin lopputulos on nimenomaan kroppaan nähden sopusuhtainen.
Kirurgi ehdottaa aina hänen mielestään kullekin asiakkaalle parasta implanttimallia ja leikkaustapaa, jos yhden lääkärin mielipide mietityttää niin kannattaa käydä muuallakin konsultaatiossa ja vertailla mitä muut suosittelee tai mitä itse toivot. Ja sit tietty rohkeasti kysyä anatomisen ja pyöreän eroista, ja projektioista (low, moderate, full..) miksi sinulle suositellaan juuri mallia X. :) Täällä palstalla kun hetken pyörii ja googlailee eri implanttimalleja niin alkaa ne koot hahmottumaan. :)

Ja linkkivinkkinä instagramissa ja ihan nettisivuinakin sellainen kuin
Edenknowsimplants. Hän postaa paljon tietoa ja kuvia erilaisista implanteista ja elämästä implanttien kanssa.

164cm/80kg

Lisää
1 kuukausi 4 päivää sitten #49711 : Kissanainen
Mirmutin: Mä käytän liiveissä 65 ympärystä, mut en nyt oo ihan sata varma mikä mun rinnanympärys on :D Oon tällanen 170cm ja about 65kg. Konsultti on yleensä sairaanhoitaja, itsekin sitä hommaa tehnyt, niin ehkä en sen sanaan niin hirveästi luottais, kun taas kirurgin ;) Eikä nää matalampi profiiliset mitkään lässähtäneet oo :D

Jenna89: Ekalla kerralla päädyin tuohon kokoon ihan kirurgin suosituksesta, itse en ollut vielä siinä vaiheessa hirveen perillä näistä asioista, nyt olen työskennellytkin muutamalla plastiikkakirurgisella klinikalla ja itsekin tietää vähän asioista, niin halusin pienemmän implantin ja katsoin matalampi profiilisen mallin, jossa ei sitten taas muut mitat muuttuneet paljon.
Puhut siis varmaan kohotuksesta tuolla rintapussin pienentämisellä? Mulle ei tarvinnut tehdä kohotusta vaikka implantti pieneni desillä, iho aika napakkaa ja ei mitään venymis arpia. Mulle tehtiin uusi tasku vaan implantille, kun vanhaan taskuun ei pienempää implantti voi laittaa, varsinkaan anatomista, kun se vain pyörisi siellä.

Paljon implantin valintaan vaikuttaa sun oman rinnan leveys, ja oman rinnan rakenne vaikuttaa osalta myös tähän kiitorata asiaan.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Jenna89, Mirmutin

Lisää
1 kuukausi 4 päivää sitten #49713 : Mirmutin
Kissanainen, oon muutaman sentin sua lyhyempi, sama paino, mutta oon harteikas, rinnanympärys 88 mittanauhalla mitattuna, 80cm liivejä käytän (ennen lapsia ~60 kiloisena käytin 75B) ja alan myös kallistumaan tuohon matalaprofiilisempaan...
Matalassa implantin leveys 12,8-13,3cm kun taas tuo korkeampi on leveydeltään 11,4-11,7cm. Oma rinnan leveys ~13,5cm (mies mittasi työntömitalla hah hah :) )

Ja juu ensisijaisesti luotankin kirurgiin, itseni lisäksi ;)

Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
80B 2x imetetyt

Lisää
1 kuukausi 4 päivää sitten #49715 : Kissanainen
Mirmutin ainakin tuossa matalampi profiilisessa on tuo leveys parempi omaan rintaan nähden kuin tuossa korkeammassa☺️

Lisää
1 kuukausi 4 päivää sitten #49717 : Masukka
ribeiro: Ei kannata liikaa tuijottaa implantin koon numeroita, kun se riippuu niin paljon kropan muodosta ja lähtökohdasta, miltä mikäkin koko näyttää. Minusta 380-400 cc ei kuulosta ollenkaan isolta, jos hartioita löytyy. Nimimerkillä todella leveäharteinen! Kun menin konsultaatioon, en edes esittänyt Jannelle mitään ehdotelmia, miltä haluisin tissieni näyttävän, ja hän ehdotti suoraan vaihtoehdoiksi 475:ta ja 550:tä! Eikä ne ollu mulla mitenkään jättimäisen näköisiä, käytän nytkin samaa kaliiberia olevia toppauksia.

Ja mitä tulee noihin anatomisiin/pyöreisiin, niin uskon että hyvä kirurgi näkee kyllä, millaiset implantit kellekin sopis parhaiten. Ja entäpä treenaatko rintalihaksia? Koska jos treenaa, niin silloin anatomiset ei luultavasti ole paras mahdollinen idea, koska ne saattaa pyörähtää väärään asentoon. Ei mullekaan ehdotettu anatomisia, luultavimmin just tuosta syystä, koska todellakin teen semmosta treeniä jossa implantti vois pyörähtää.

Tulossa 28.6.2019 @ Helsinki Clinic: Motiva Round, sovittu Demi 475 cc mutta vaihdan mitä luultavimmin Full 550 cc:hen (implantin leveys 13,5 cm), lihaksen päälle, nännien korjaus samalla.
Lähtökohta lievästi tubulaarinen 80-85A, ihan hiton leveät hartiat ja rintakehä!
173 cm/68 kg

Sivu luotiin ajassa: 0.496 sekuntia