× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Leikkaukseen menijät 2019 alkuvuosi

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49607 : Mailuo
Mun taktiikka on että sit kunhan nää on jotenkin asettuneet, menen ensimmäistä kertaa elämässäni ihan alusasuliikkeeseen palveltavaksi. :D Ammattilainen osaa varmasti katsoa ja auttaa oikean koon ja mallin löytymisessä.

25.01.2019 Helsinki Clinic / Janne Jyränki.
Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49609 : Mailuo
Savontyttö mulla oli sama huoli, sen 2 kuukautta kun odotin leikkausta niin koko ajan kuulostelin et voi ei onki kurkku vähän karheana tai jomottaako poskessa nyt mitä jos viisauden hampaat rupeaa temppuilemaan jne.. :D Onneksi selvisin terveenä leikkaukseen asti, tsemppiä sullekin! Huonolle tuurille ei tietty voi mitään jos sairaus iskee ja leikkausta joudutaan lykkäämään, etenkin kun lomat ja kaikki järjestetty niin harmittaisihan se. Mut varmasti kaikki menee hyvin :)

25.01.2019 Helsinki Clinic / Janne Jyränki.
Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49611 : selena
Okei Kissanainen! Sitä venynyttä ihoa juuri mietin, hieno homma :)!

Mulla sitä kuuluisaa rutinaa on myös! Varsinkin kun nousen sängystä tai sohvalta ylös.. Vaikkei tee kipeää niin silti ilkeän tuntuista! Mutta tosiaan normaalia se.

Tilasin tänään H&M netistä urheiluliivit jotka tais olla ihan ”proteesi” - nimellä siellä.. Toivottavasti ajaa asiaansa! Minäkin oon päättänyt että heti kun aikaa mennyt astelen suoraan liivikauppaan ja annan asiantuntijan auttaa! :D

Tsemppiä odotukseen Savontyttö, ei kauaa enään!

• 01/02/2019, Helsinki Clinic
• 163 cm, 54kg
• lähtötilanne melkein nolla
( AA ? )
• Motiva ergonomix full 425cc, lihaksen päällä, lihaskalvon alla

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49613 : Mirmutin
Maksoin juuri varausmaksun eli leikkaus on nyt sitten varmistettu. Vähän olen miettinyt tuota sairastumisen mahdollisuutta myös, mutta kovasti on tällä hetkellä iskemässä jokin tauti päälle, niin ehkä se on hyväkin asia vielä tässä kohtaa että ehtii sairastaa tämän pois alta kun leikkaukseen aikaa tasan kuukausi :)

Leikkaus 8.3.2019 Cityklinikka/Riikka Veltheim
Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49615 : Jetta
Mä odotan kanssa sitä, että saan astella alusvaateliikkeeseen :laugh: Ei sellasta oo tullu tehtyy ikinä ennen, näillä kehityshäiriöisillä pikkutisseillä.
Enää 14 päivää leikkaukseen, kohta voi jo sanoa, että ens viikolla!! :cheer:

Lähtötilanne selkeä tubulaarinen kehityshäiriö 80A.

22.2.2019 Motiva Ergonomix Full 450cc, lisärintarauhasten rasvaimu kainaloista sekä benelli.
Helsinki Clinic/Janne Jyränki

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49625 : Mirmutin
Nyt on ajatukset kääntyneet jo tulevaan toipumisaikaan. Mies ilmoitti nyt pitävänsä lomaa leikkauspäivän lisäksi 2 viikkoa ja vielä seuraavan maanantain eli 18 päivää, mietityttää vain että riittääköhän... meillä 1 ja 4 vuotiaat lapset...

Vuosi sitten minulta poistettii sappirakko ja olin viikon täysin toimintakyvytön ja miehen varassa, nytkin asennoidun tähän, mutta toisaalta toivon ettei ihan kaikkia kesälomapäiviä tarvitsisi miehen pitää maaliskuussa :) kesälläkin olisi kiva lomailla yhdessä ;)

Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49627 : selena
Ihana kuulla että miehesi saanut lomaa, edes tuonkin verran! Varmasti super apu, kun kyyseessä just noi kaks ekaa viikkoa.. Perjantaina minulle tulee täyteen kaks viikkoa leikkauksesta ja tässä kohtaa jo voin sanoa että olo on helpottanut todella paljon! Syön yhden tai kaksi buranaa päivässä, en edes aina sitä. Mitä tulee taas nostamiseen ja käsien käyttöön niin vielä en itse omalla kohdallani osaisi kuvitella että pystyisin tai uskaltaisin nostelemaan/kantamaan lapsia tai raskaampia tavaroita. Onneksi kaikki on todella yksilöllistä ja kannattaa varmaankin toimia varovasti juuri omien tuntemuksien mukaan, toki myös kirurgien ohjeiden mukaan.
Onko sulla lähipiirissä muita ihmisiä, jotka vois päästä luoksenne kun mies menee töihin takaisin?

Toivotaan sulle helppoa ja mahdollisimman kivutonta toipumisaikaa, niin ei tarttis miehen pitää kaikkia kesälomapäiviä sit vielä maaliskuussa :)

• 163 cm, 54kg
( AA ? )

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49629 : Jetta
@mirmutin Kyllä luulis riittävän, kun fyysisesti raskaaseen työhön saa sen 2 viikon sairasloman!
Mua kyllä myös vähän hirvittää mennä raskaaseen duuniin heti kahen viikon jälkeen, mutta se kuulemma riittää, niin täytyy luottaa siihen! :D
Kiva ku sun mies on ottanut kunnolla lomaa auttaakseen <3

Lähtötilanne selkeä tubulaarinen kehityshäiriö 80A.

22.2.2019 Motiva Ergonomix Full 450cc, lisärintarauhasten rasvaimu kainaloista sekä benelli.
Helsinki Clinic/Janne Jyränki

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49631 : Mirmutin
Selena, jos muistat niin voitko infoilla toipumisesta vielä vaikka viikonloppuna kun tuo 2 viikkoa mennyt? :)

Jetta kiitos rohkaisusta! Täytyy vaan muistaa sitten ettei ala turhaa rehkimään liian aikaisin :)

Onneks sentään tota esikoista ei tarvi enää nostella, mutta kuopus on sen 11kg niin hip hei x) sentään kävelee jo, mutta kiva just aamukankeena nostaa poitsu pois pinniksestä :(

Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49633 : miak
Nyt olisi leikkausaika varattu. 27.3. olisi tarkoitus suunnata veitsen alle. Toisaalta sinne tuntuu olevan vielä pitkä aika, mutta toisaalta ennen sitä on niin monta menoa ja paljon ohjelmaa, että luulen, että aika menee nopeasti. Kirurgiksi minulle tulee Simmo.

Toisessa konsultaatiossa minulle ehdotettiin myös samaa implanttikokoa ja asennustapaa, että sillä sitten mennään eli lihaksen alle motiva 400. Toinen kirurgi oli tosin sitä mieltä, että koska implatti tulee lihaksen alle, niin ei ole järkevää laittaa kalliimpaa ergonomixiä vaan "tavallinen" round. Oliko jollain tuo ergonomix lihaksen alla tai jollekin muulle sanottu, ettei kannata sitä lihaksen alle laittaa?

Motiva ergonomix full 400 osittain lihasten alla, Health Clinic, Siim Simmo 27.3.2019

177cm/75kg
Lähtökohta imetyksien ja laihtumisen jälkeen täysin tyhjät A-B kuppi

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49635 : Smilygirl79
Mulla on Ergonomix osittain lihaksen alla. Mulle ei kirurgi oikeastaan antanut edes vaihtoehtoa ja hyvä niin. Olen lopputulokseen hyvinkin tyytyväinen. Koko olis saanut olla ehkä vielä vähän isompi,mutta toisaalta nyttenkin on jo riittävän hankala löytää oikean kokoisia liivejä, että ehkä tää on senkin puolesta ihan hyvä näin.

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
30.11.2018
Motiva Ergonomix 500ccc osittain yläosasta lihaksen alle
177/84
Lähtötilanne c-kuppi, leikkauksen jälkeen G-H-kuppi
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: miak

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49637 : selena
@Mirmutin tulen viikonloppuna kertomaan lisää!

Omalla kohdalla on kyllä hienoa huomata jokaisessa päivässäkin jo ero, joka päivä parempi :) Eilen oli ensimmäinen päivä täysin ilman särkylääkkeitä ja päätin olla ottamatta yöksikään mitään. Jos panacodin olen yöksi ottanut, olen saanut nukuttua melkein koko yön, sen verran väsyttävä lääke. Eron öissä huomaa heti kun ei ota sitä. Heräilen parin tunnin välein ja unenlaatu todella huono. Ei se juurikaan kivusta johdu, vaan selällään nukkumisesta. Perjantaina sais alkaa kokeilemaan kyljellään nukkumista, saa nähdä. Mitenkä teillä muilla joilla leikkauksesta on jo aikaa enemmän on luonnistunut kyljellään nukkuminen?

Vieläkin näen ja tunnen kropassani turvotusta mutta on se pikkuhiljaa jo laskemassa.. Kyllä ne suurimmat lähtee varmasti vasta silloin kun pääsee taas kunnolla liikkumaan eikä vietä päiviä sohvalla :D

Huomenna saan ottaa teipit pois arvilta ja ensimmäistä kertaa itse vaihtaa ne. Toivottavasti ihoni kestäisi vielä teippaamista, haluan hoitaa arpiani mahdollisimman hyvin jotta lopputulos olisi siisti ja arvetkin mahd. huomaamattomat.

@miak , mulla on ergonomix lihaskalvon alla, ei kylläkään kokonaan lihaksen alla. Päälle laitto ei kuulemma ollut vaihtoehto koska yläkroppa rasvaton ja lähtötilanne nolla, ja kun en myöskään treenaa rintaani/yläkroppaa aktiivisesti. En oo kuullut tommosesta etteikö ergonomixiä lihaksen alle laitettaisi. Lihaksen alle laitettaessa implantista sanotaan ''häviävän'' pienen määrän verran, niin jos tuo round olisi sen takia parempi kun lihaksen alle laitetaan? Kun eikö ergonomix noista oo lähin kun puhuttais luonnollisimmasta lopputuloksesta.. En tosiaan tiedä, aika untuvikko oon näissä asioissa, tuommoisia pohdintoja vaan :D

• 163 cm, 54kg
( AA ? )

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49639 : satukos
Moikka,

Nyt kotona leipäilemässä, kun leikkaus oli tosiaan 11.2.2019.

Kivut yllättivät mut kyllä kokonaan! Saman tien kun sain silmät auki heräämössä nukutuksen jälkeen, niin itkin seuraavat 30min kipua ennen kuin pääsin takaisin omaan huoneeseen. Sain kyllä jo heräämössä suonen kautta kipulääkettä, ja huoneessa vielä kaksi ruiskua lisää suoneen, jonka jälkeen alkoi helpottaa ja nukahdin uudestaan.

Eilen ja tänään kivut olleet ihan siedettävät kun on nappaillut särkylääkkeitä aina tasaisin väliajoin.

Erittäin hyvä kokemus tuo Kotka Tervisemaja -sairaala Finestin kautta! Älyttömän hienot ja hygieeniset tilat ja hoitajien ansiosta koko leikkaus ja sen jälkeinen olo oli paljon miellyttävämpi, mitä olin kuvitellut. Kirurgi Jyri Kullamaa oli myös todella mukava ja hauskan oloinen kaveri ja otti huomioon toiveeni lopputuloksesta.

Sain juuri sellaiset implantit kuin halusin ja olen jo nyt kaiken tän turvotuksen lomassa enemmän kuin tyytyväinen! Pohdin silikoneja todella kauan ennen kuin uskalsin leikkaukseen lähteä: noin. 4-5 vuotta mietiskelin ja oli kyllä oikea ratkaisu! Laitan tuonne kuvaketjuun sairaalassa napatun kuvan.

Leikkaus suunnitteilla 11.2.2019 Finestin kautta
360cc / 390cc pyöreä Nagor mahd. lihaskalvon alle tai lihaksen alle.

mitat: 173cm / 64kg

Laitettu 11.2.2019 lihaksen alle Nagorin pyöreä ja korkea (IMP-HR) 390cc implantti. Kirurgina Jyri Kullamaa

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49649 : Mirmutin
Olen menossa ylihuomenna perjantaina toiseen konsultaatioon Helsinkiin, jossa sovitellaan nuo kirurgin kanssa kaavaillut implantit vielä, jotta varmistun koosta.

Tuntuu jotenkin isolta päätökseltä tuon koon lukkoonlyöminen :) mulla kuitenkin leveät hartiat ja rinnanympärys 88cm, ettei vaan jäisi pieneksi... toisaalta taas tahdon esim. työelämässä pystyä vielä ns. piilottamaan "tytöt" :)

No ei se auta kuin toivoa että konsultaation jälkeen on luottavainen fiilis ;)

Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49651 : 3xMummo
Tuo Riikka on todella taitava joten luota siihen että saat sitä mitä tilaat !

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49653 : Kissanainen
Mirmutin: Ei kannata sokeasti luottaa kokoon. Eri valmistajien implantit voivat erota hyvinkin paljon toisistaan vaikka koko olisikin esimerkiksi 390cc. Itse vaihdatin juuri implantit 375cc --> 280cc, näissä implanteissa ei leveys muuttunut kuin 0,5cm. Lähinnä pelattiin projektiolla, joka taisi olla yli sentin matalampi. Eli vaikka implantti minulla pieneni lähes desin, niin implantin leveys on lähes sama, muutos on lähinnä siinä että implantti on matalampi, eikä niin korkea kuin tuo aiempi, näyttää huomattavasti luonnollisemmalta ja pienemmältä. Koin aikaisemman implantin aivan liian suureksi.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iilimiili, Mirmutin

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49655 : Mirmutin
Minulla korjataan samalla eriparisuutta eli hieman erikokoiset implantit tulossa, mutta itsekin kun olen noihin kokoihin perehtynyt niin tuolla Sebbinillä implantin leveys matalalla profiililla 12,8-13,3cm (390-430cc) ja korkealla profiililla 11,4-11,7cm (395-435cc) eli tilavuus ei juuri muutu...

Oman rintani halkaisija n.13,5cm eli tuo matalaprofiilisempi tod.näk. parempi :)

Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49657 : selena
Hei taas! Ummikko täällä..

Minulla olisi tänään siis päivä kun saan itse vaihtaa ensimmäisen kerran nuo teipit. Ohjeita näihin haavojen/arpien hoitoon on vaikka mitä, mutta itse koitan noudattaa oman kirurgini antamia, mutta mutta.. Olen vaihtamassa ne tuossa illalla ennen suihkuun menoa, niin laitanko uudet tilalle ennen suihkua vai jälkeen?? Onko suositeltavaa kastella noita haavoja ilman teippiä? Ohjeissani mainitaan että ''ilmakylpy on suositeltavaa'' , meinaa siis varmaan sitä että ei olisi hetkeen teippejä lainkaan?

Millä tavalla te olette hoitaneet haavoja/arpianne?

• 163 cm, 54kg
( AA ? )

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49659 : Smilygirl79
Kuivana se teippi lähtee helpommin irti. Eli ennen suihkua pois, haavoihin kunnon suihkutus ja sitten myös kunnon kuivatus ennen uusien teippien laittoa. Ilmakylpy suositeltavaa. Laitat vaikka just ennen nukkumaanmenoa uudet teipit.

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
30.11.2018
Motiva Ergonomix 500ccc osittain yläosasta lihaksen alle
177/84
Lähtötilanne c-kuppi, leikkauksen jälkeen G-H-kuppi

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49661 : selena
Selvä! Olisin suorittanut tuon ilmakylvyn varmaankin ennen suihkua ja teipeillä suihkuun.. Kiitos selkeästä vastauksesta :)

• 163 cm, 54kg
( AA ? )

Sivu luotiin ajassa: 0.502 sekuntia