× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Clinic Estetic

Lisää
6 päivää 31 minuuttia sitten #48727 : Johahanna
Hei, onkohan täällä kukaan käynyt Esteticillä leikkauksessa? Minulle on aika varattuna rintojen suurennokseen heille ja kovan leikkauspelon vuoksi olen lohduttautunut ajatuksella että olen kuitenkin leikkauksen ajan nukutettuna. Nyt kuitenkin luin eilen facebookissa yhtä kauneuskirurgiaan liittyvän ryhmän postausta ja siellä kommenteissa luki että leikkaushintaan ei kuuluisikaan nukutusta, vaan leikkaus tehtäisiin puudutuksella. Kuinka teillä muilla on ollut? Joudunko tosiaan nyt kaivamaan lisää rahaa jotta saan leikkauksen nukutuksessa vai sisältyykö tuo nukutus leikkauksen hintaan? Ps. Olen heille jo asiasta laittanut viestiä mutta vielä en ole saanut vastausta joten ajattelin täältäkin asiasta kysyä. :)

Leikkaus 04.01.2019
Suunnitteilla Motiva Ergonomix Demi 360cc lihaksen alle, Jouni Pietilä
165cm/53kg
65B/70A imetetty x2

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 päivää 22 tuntia sitten #48737 : newbie
Terve! Kävin marraskuussa leikkauksessa Jounilla, ja tosiaan oli paikallispuudutteella. Mutta, sain lääkkeet iv:sti ja nukuin melkein koko toimenpiteen aikana. Heräsin jossain vaiheessa, kun Jouni oli laittamassa silikonit paikalleen, mutta sitten assistentti laittoi lisää lääkettä kanyylliin, ja nukahdin uudelleen. En siis kovin paljon muista leikkauksesta.
Käsittääkseni kyllä nukutus maksaa enemmän heillä - siks alkuperäinen hinta taitaa olla edullisempi kuin muissa paikoissa. Nukutukseen tarvitaan enemmän henkilökunta, enemmän lääkkeitä yms.

Itse just valitsin tämän kliniikan mm siksi, että eivät nukuta. Nukuttamiseen liittyy aina omat riskinsä.

Lopputulokseen muuten olen tyytyväinen, vaikka tuli mutkia matkalle. Siitä saat laittaa yksitysviestiä jos haluat keskustella enemmän

Lisää
3 päivää 16 tuntia sitten #48745 : Johahanna

newbie kirjoitti: Terve! Kävin marraskuussa leikkauksessa Jounilla, ja tosiaan oli paikallispuudutteella. Mutta, sain lääkkeet iv:sti ja nukuin melkein koko toimenpiteen aikana. Heräsin jossain vaiheessa, kun Jouni oli laittamassa silikonit paikalleen, mutta sitten assistentti laittoi lisää lääkettä kanyylliin, ja nukahdin uudelleen. En siis kovin paljon muista leikkauksesta.
Käsittääkseni kyllä nukutus maksaa enemmän heillä - siks alkuperäinen hinta taitaa olla edullisempi kuin muissa paikoissa. Nukutukseen tarvitaan enemmän henkilökunta, enemmän lääkkeitä yms.

Itse just valitsin tämän kliniikan mm siksi, että eivät nukuta. Nukuttamiseen liittyy aina omat riskinsä.

Lopputulokseen muuten olen tyytyväinen, vaikka tuli mutkia matkalle. Siitä saat laittaa yksitysviestiä jos haluat keskustella enemmän

Kävinkin lukemassa noista nukuttamisen riskeistä joten ehkä tuo paikallispuudutus on parempi juttu. Mielelläni myös kuulisin noista mutkista mitä matkanvarrella on tullut jotta osaan olla varautunut kaikkeen. :)

Leikkaus 04.01.2019
Suunnitteilla Motiva Ergonomix Demi 360cc lihaksen alle, Jouni Pietilä
165cm/53kg
65B/70A imetetty x2

Lisää
2 päivää 17 tuntia sitten - 2 päivää 17 tuntia sitten #48757 : newbie
Noh siis, leikkauksen jälkeen tuli verenvuoto yhteen tissiin joka avattiin seuraavana päivänä uudestaan. Se oli jälkikäteen ajateltuna liian aikaista koska sen jälkeen tuli ISO verenvuoto. Avattiin taas 2 viikkoa leikkauksen jälkeen ja nyt menee parempaan suuntaan ja tissi näyttää paremmalta.
Vasen tissi on ollut jo hyvänäköinen heti.
Mulle siis laitettiin 360cc lihasten päälle.

Jouni on taitava kirurgi, joka on tehnyt kaikkensa sen eteen että saattiin sen vuoto ja sen seurauksena epämuotoisuus korjatettuna.

Nuo jutut ovat aina vain yksilöllisiä, eli vaikka mulle kävi näin, ei tarkoita että sulle käy näin
Nää on vaan ne komplikaatiot, jotka ovat aina mahdollisia
Viimeksi muokattu: 2 päivää 17 tuntia sitten : newbie.

Sivu luotiin ajassa: 0.163 sekuntia