× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Sebbin

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #48687 : 3xMummo
Moikka
Onks kenellä kokemuksia sebbin implanteista. Sebbin LS 50 mallia minulle lääkäri suositteli ,kun niillä kai saisi vähän myös tukea näihin .Leikkaus tulossa 19.1.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #48689 : sa.ko
Minulle laitettiin juuri toissa päivänä Sebbin anatomiset SF (full) 370cc.
Toki vielä en ole leikkauksesta läheskään toipunut ja rinnat ovat vielä kovasti turvoksissa.
Halusin anatomiset, jotta olisivat luonnollisen näköisemmät. Kirurgi suositteli Full-mallia, koska se kohotti enemmän alaosaa. Kahden imetyksen jälkeen tuntui olevan vain tyhjät & roikkuvat nahkapussit jäljellä.

Lihaskalvon alle Sebbin anat. SF 370cc
12/2018 KC-Clinic, kirurgi: H. Kupi
Lähtötilanne 65/70 B/pieni C
166cm/60kg
Kaksi lasta imettänyt
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: 3xMummo

Lisää
5 päivää 15 tuntia sitten #48729 : 3xMummo
Minulla 300cc, pyöreä. Oon kans imettänyt 3 , mutta yli 20 vuotta sitten . Taidan olla vähän vanhempi leikattava kun 50 jo lähenee .
Miten sinun leikkaus sujui ? Oletko kipee ?

Lisää
5 päivää 12 tuntia sitten #48731 : Taskunöyhtä
Mulla taitaa olla just noi LS 50 malliset Sebbinit. Oon ollu tosi tyytyväinen, ei valittamista :)

170/58, laihtuessa lässähtäneet eripariset b-kupit
Leikkaus 8.7.2017 Cityklinikka/Riikka Veltheim, Sebbin moderate pyöreä 390/vas ja 360/oik
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: 3xMummo

Lisää
5 päivää 3 tuntia sitten #48733 : 3xMummo
Kiva kuulla . Oot näköjään käynyt myös Cityklinkalla niinkuin minä olen menossa .
Mulle tehdään paikallispuudutuksessa kun leikkauksesta herääminen on niin vaikeeta ja viimeksi oksensin vielä vuorokauden leikkauksen jälkeen niin en uskalla riskeerata .
Mikä koko sulle laitettiin ?

Lisää
5 päivää 24 minuuttia sitten #48735 : Taskunöyhtä

3xMummo kirjoitti: Kiva kuulla . Oot näköjään käynyt myös Cityklinkalla niinkuin minä olen menossa .
Mulle tehdään paikallispuudutuksessa kun leikkauksesta herääminen on niin vaikeeta ja viimeksi oksensin vielä vuorokauden leikkauksen jälkeen niin en uskalla riskeerata .
Mikä koko sulle laitettiin ?

Mulle laitettiin 360 ja 390cc lihaksen alle. Lihaksen alle laitettaessa pelkkä puudutus ei oo vaihtoehto niin tehtiin nukutuksessa. Muuten olisin varmaan valinnut puudutuksen kun pelkäsin anestesiaa aika paljon. Mutta turhaan pelkäsin kun kaikki meni tosi hyvin, eikä tullu mitään pahoinvointia eikä kipujakaan juurikaan ollut :)

170/58, laihtuessa lässähtäneet eripariset b-kupit
Leikkaus 8.7.2017 Cityklinikka/Riikka Veltheim, Sebbin moderate pyöreä 390/vas ja 360/oik

Sivu luotiin ajassa: 0.227 sekuntia