× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Janne Jyränki kuvia

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #48649 : Jetta
Moikka!

Suunnitteilla olisi leikkaus keväällä Janne Jyrängillä. Olisiko kellään vähän päivitettyjä kuvia hänen leikkaamistaan rinnoista? Ennen ja jälkeen kuvia ehkä myös?
Aika huonosti löytyy keskusteluista, kun kuvat jo poistettu :(

Lähtötilanne selkeä tubulaarinen kehityshäiriö 80A.

Tulossa 22.2.2019 Motiva Ergonomix Full 450cc, lisärintarauhasten rasvaimu kainaloista sekä benelli.
Helsinki Clinic/Janne Jyränki

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #48651 : Smilygirl79
Olen huomenna menossa hänelle leikattavaksi. Voin laittaa kuvia, kunhan ovat hieman parantuneet.

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
30.11.2018
Motiva Ergonomix 500ccc osittain yläosasta lihaksen alle
177/84
Lähtötilanne c-kuppi, leikkauksen jälkeen G-H-kuppi

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #48655 : ehkäjoskus
Mä oon menossa 14.12 Jyrängin leikattavaksi ja voin mahdollisesti myös myöhemmin laittaa tänne kuvat hetkeksi :)

170 cm / 66 kg.
Ennen leikkausta käytössä koko 75B > jälkeen 70G/65H.
Lievää tubulaarisuutta, ei imetyksiä.
Laitettu Motiva Ergonomix FULL 425cc osittain lihaksen alle, Helsinki Clinic 12/18.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48659 : Jetta
Jes hei kiitos molemmille!! Zemppiä leikkauksiin!

Tulossa 22.2.2019 Motiva Ergonomix Full 450cc, lisärintarauhasten rasvaimu kainaloista sekä benelli.

Lisää
1 kuukausi 4 viikkoa sitten #48863 : Nagor85
Hei olisi myös kiva nähdä kuvia kun harkitsen jyränkiä ja motivaa :)
Miten pian pääsitte leikkaukseen? Oletteko olleet tyytyväisiä?

Motiva Ergonomix full 500cc
6.2 Siim Simmo

Lisää
1 kuukausi 4 viikkoa sitten #48867 : Smilygirl79
Otan perjantaina uudet kuvat, kun tulee kolme viikkoa täyteen. Olen tosi tyytyväinen lopputulokseen, toki on vielä toipuminen pahasti kesken. Olisin päässyt kolmessa viikossa konsultaatiosta leikkaukseen, mutta jouduin omien menojen takia siirtämään vielä viikolla. Nopeasti kuitenkin.

30.11.2018
177/84

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #48889 : Smilygirl79
Tässä on nyt sitten minun muutoskuvat, 3vko leikkauksesta. Jotenkin kuvassa lopputulos näyttää pienemmältä kuin mitä todellisuudessa ovat. Omasta ja miehen mielestä oikein hyvän kokoiset ja muotoiset.

30.11.2018
177/84

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mailuo

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #48901 : Mailuo

Smilygirl79 kirjoitti: Tässä on nyt sitten minun muutoskuvat, 3vko leikkauksesta. Jotenkin kuvassa lopputulos näyttää pienemmältä kuin mitä todellisuudessa ovat. Omasta ja miehen mielestä oikein hyvän kokoiset ja muotoiset.

Todella hyvännäköiset ja vasta 3vk leikkauksesta! Wau :) Jotenkin ajattelin et 500cc on varmaan aika iso mutta hyvin sopusuhtaiselta näyttää mun mielestä!
Mulla on leikkaukseen vielä kuukausi, mutta voin myös laittaa sit kuvat tänne kun on ajankohtaista.

25.01.2019 Helsinki Clinic / Janne Jyränki.
Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Smilygirl79

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #48903 : Jetta

Smilygirl79 kirjoitti: Tässä on nyt sitten minun muutoskuvat, 3vko leikkauksesta. Jotenkin kuvassa lopputulos näyttää pienemmältä kuin mitä todellisuudessa ovat. Omasta ja miehen mielestä oikein hyvän kokoiset ja muotoiset.

Vau! Mulle Janne ehdotti myös 500cc, ajattelin, että ne ois ihan jäätävän suuret, mutta sulla näyttää kyllä tosi sopusuhtasilta eikä yhtään övereiltä!
Tosi hyvin onnistunu tulos !!

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Smilygirl79

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #48905 : Annu
Moi, kiva nähdä Jannen työn tuloksia. Itse olin eilen ja nyt on niiiiin turviksissa että huh! Kuvia vaikka myöhemmin :)

164cm/50kg Motiva ergonomix full 400cc osittain lihaksen alle

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #48907 : Smilygirl79
Juu, pelkäsin kans että tulee silmiin pistävän isot, mut nähtävästi ei, kun miespuoleiset työkaverit ei edes oo huomannut mitään. Yleensä kyllä häikäilemättä kertovat mielipiteensä. Sovituskoot ei kyllä kerro totuutta eli kannattaa ottaa ainakin kokoa isommat.

30.11.2018
177/84

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #48915 : Jetta

Smilygirl79 kirjoitti: Juu, pelkäsin kans että tulee silmiin pistävän isot, mut nähtävästi ei, kun miespuoleiset työkaverit ei edes oo huomannut mitään. Yleensä kyllä häikäilemättä kertovat mielipiteensä. Sovituskoot ei kyllä kerro totuutta eli kannattaa ottaa ainakin kokoa isommat.

Haha :D
Mä vähän hypistelin niitä 500cc ja 450cc implantteja siellä konsultaatiossa, mut päätettiin sit, että meen vielä tammikuun puolessa välissä testailemaan niitä ja sit päätetään se lopullinen koko.
Vähän just jännittää se, että mitä jos siinä ”sovituksessa” näyttääkin kauheen isolta ja sit ei uskalla ottaa sitä isompaa kokoa :D
Toisaalta oon nyt lukenu niin paljon siitä, että yleensä vaan kaduttaa ettei ottanu sitä isompaa, joten kyllä uskoisin päätyväni siihen. Oon vielä aika ”skrode” hartioista joten ehkä on parempi luottaa Jannen näkemykseen, eikä pelätä liian isoja :D

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten - 1 kuukausi 3 viikkoa sitten #48921 : Mailuo
@Jetta

Mä kokeilin ekassa sovituksessa elokuussa 350 ja 450cc kokoja ja se 450 tuntui aika isolta silloin, mut sitä J suositteli kovasti koska sopisi parhaiten leveyden puolesta mulle. Alle 400 jäisi tod näk liian kapeaksi ja pieneksi mum rintakehään ja hartioihin nähden. Nyt joulukuussa kävin uudestaan sovittelemassa, 350 tuntuikin nyt pieneltä, 450 oikein hyvältä ja 500 aivan liian isolta ja raskaalta :D eli täälläkin varmaan kallistutaan sinne isompaan sit kun aika koittaa.. Mua vaan huolestuttaa kun en haluaisi vaivoiksi mitään niska ja selkäkipuja sit liian isoista rinnoista myöskään. :/

Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg
Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 3 viikkoa sitten : Mailuo.

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #48923 : Jetta

Mailuo kirjoitti: @Jetta

Mä kokeilin ekassa sovituksessa elokuussa 350 ja 450cc kokoja ja se 450 tuntui aika isolta silloin, mut sitä J suositteli kovasti koska sopisi parhaiten leveyden puolesta mulle. Alle 400 jäisi tod näk liian kapeaksi ja pieneksi mum rintakehään ja hartioihin nähden. Nyt joulukuussa kävin uudestaan sovittelemassa, 350 tuntuikin nyt pieneltä, 450 oikein hyvältä ja 500 aivan liian isolta ja raskaalta :D eli täälläkin varmaan kallistutaan sinne isompaan sit kun aika koittaa.. Mua vaan huolestuttaa kun en haluaisi vaivoiksi mitään niska ja selkäkipuja sit liian isoista rinnoista myöskään. :/

Ton takia onkin aika kiva, et Janne pyytää aina (ilmeisesti) tulemaan vielä toisen kerran! On kuitenkin iso sijoitus tää leikkaus, niin on hyvä olla varma siitä koosta ja sijoitustavasta jne!
Mulle kans sanoi suoraan, että alle 400cc ei kannata mennä mun rintakehän leveyden takia!
Oon kyllä niin tyytyväinen, että valitsin just Helsinki Clinicin ja Jyrängin kirurgiks! Monissa paikoissa ois varmaan tarjottu ihan ”liian pieniä” kokoja omaan kroppaan nähden, mitä nyt on lukenut eri klinikoista...

Joo totta :/ Ite kans kärsin jo valmiiks migreeneistä, nii en kaipais niitä lisää sitten implanttien takia...
Mut uskon, että meillä kuitenkin sen verran maltilliset koot, ettei ehkä sitä vaaraa oo pidemmän päälle!

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #49109 : Mailuo
Joo tykkään kyllä Jyrängin toimintatavasta, ei mikään "myyntimies" joka puhuu pyörryksiin, vaan kertoi hyvin perustein sen oman arvionsa ja faktat. Katsotaan nyt kunhan selviän leikkauksesta (johon on enää kaksi viikkoa, iiiik!) että jatkuuko hehkutus :D Mutta ainakin näin konsultaatioiden ja leikkausta alustavien kokemusten perusteella klinikan asiakaspalvelussa ei ole moitittavaa. :)

Mietin, että jos joka tapauksessa tulee n. 0,8-1kg lisää painolastia etumukseen impalnttien myötä niin pakko on henkisesti varautua ainakin aluksi jonkinmoisiin niskakipuihin ja jumituksiin, mutta toivottavasti nyt ei mitään kroonista migreeniä seuraa uuden painolastin myötä :D

164cm/80kg

Sivu luotiin ajassa: 0.291 sekuntia