× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Syyt leikkaukseen menolle

Lisää
3 viikkoa 2 päivää sitten #48640 : miak
Olisin kiinnostunut miten te olette päätyneet ottamaan silikoni-implantit. Itse olen pähkäillyt asian kanssa jo pari kymmentä vuotta, nyt viimeisen puoli vuotta olen säästänyt rahaa operaatioon ja tarkoitus olisi ensi keväänä toteuttaa haave. Mutta mieli vaihtelee edes takaisin, onko se sitten kuitenkaan sen arvoista?? Onko järkeä laittaa kauhea summa "turhuuteen" vai onko se sitten kuitenkaan niin turhaa?? Itsellä ei ole rinnat oikein ikinä kasvaneet, raskausaikana ja imetyksen ajan rinnat olivat n. pieni c-kuppi, mutta nyt kun lapset on tehty ja takana myös n 20 kg:n painonpudotus, rinnoista on jäljellä vain tyhjät hernepussit kokoa a-b kuppi. Ikää minulla lähes 40 vuotta, joten välillä tulee myös mietittyä, että onko implanttien laitossa "enää tässä iässä" mitään järkeä?

Mutta mikä/mitkä oli siis se ratkaiseva asia, miksi olette leikkaukseen lopulta päätyneet? Ja ne ketkä ovat jo leikkauksessa käyneet ja aikaa jo kulunut, oliko se sen arvoista? Vastasiko omat tuntemukset ja odotukset ennen leikkausta todellisuutta?
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Susanne

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #48641 : Emmssh
Itse olen haaveillut rinnoista jo teini-ikäisestä saakka, kun ei ne koskaan kasvaneet. Olen aina ollut pienikokoinen enkä oikein ole saanut millään tavoin painoa nousemaan niin olen sitten todennut, että ei ne rinnatkaan varmasti kasva. Nyt olen kohta 30v ja kävin rintojen suurennuksessa 6viikkoa sitten. En voisi tyytyväisempi olla! :) Olen jo nyt saanut lisää itsevarmuutta ja tunnen itseni naiseksi, kun ennen tuntui, että peilistä katsoo takaisin joku pikkupoika...
Itse mietin asiaa myös vuosia ja päädyin jo jossain kohtaa siihen, että olen tyytyväinen rintoihini sellaisina, kuin ne ovat. Nyt kuitenkin viimeisen vuoden aikana olen päättänyt, että teen asioita oman hyvinvointini eteen ja siinä kohtaa aloin miettimään rintojen suurennusta uusiksi. Ajattelin, että hitto soikoon jos olen aina rinnoista haaveillut niin miksi en niitä sitten itselleni hankkisi. Paras päätös.

Mielestäni jo se, että olet asiaa parikymmentä vuotta miettinyt kertoo sen, että asia vaivaa sinua ainakin jollain tasolla. Elämässä moni asia voi olla muiden ihmisten mielestä "turhuutta", mutta tärkeintä kuitenkin on, että olet itse tyytyväinen elämääsi ja itseesi. Mielestäni missään kohtaa elämää ei pitäisi miettiä, että "no mutta eikai tämän ikäisenä enää"... Sitäpaitsi, rahaa tulee ja menee, mutta jos saat rahalla ostettua jotain, mikä tekee sinut tyytyväisemmäksi niin miksi et tekisi sitä? ;)

10.10.2018 / Mansurow
Mentor anatominen 260cc
CPG 323, high profile
Lihaksen alle
156/45
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Susanne, miak, Luffe

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #48645 : piketsu
mun tilanne myös se että tissit ei ikinä kasvanut, ikävä ostaa liivejä ku ei pienimmätkää kupit täyttyny ilman järjettömiä toppauksia. sain ekan lapsen 17 vuotiaana, tissit meni heti viel pilalle kaikenlisäksi. sen jäljeen tullut 2 lasta lisää, en ole edes raskaana saanu nauttia isommista tisseist ku ei ne kasvanu silloinkaan. nyt 32 vuotiaana, pian 15 vuotta ollut pienillä rumilla pusseilla mitä en ole kehdannu miehellenikää näyttää, lapsiluku ehdottomasti täynnä, ajattelin että nyt on aika hoitaa asia.

siis näin pitkä aika kestänyt enkä hetkeekää ole asiaan pystyny sopeutuu, ei tunnu yhtää naiselliselta kokeilla liivejä ja vaatteetkaa ei näyttäny hyvältä päällä.. sanoin miehelle jo keskimmäisen lapsen jälkeen 10v sitten että haluan tän tehdä, se ei ollu sitten yhtään mukana. no on sillä ollu aikaa soputua ajatukseen. latelin sille listan siitä kuinka hyvää se tekis monella tapaa, myös meidän parisuhteelle ja seksielämälle ku meen ottaa silkkarit niin kyllä sen mieli lopulta muuttui 100%.

no tammikuus hoidin asian, lähtotilanne tosiaan se tyhjä pikkupussi, sanoin et täyttö riittää,ei tarvi kasvattaa kokoa. lopputulos mahd.luonnollinen. laitettii sebbinit 370 lihaksen päälle. ja oon ollu niin onnellinen ja iloinen ku sen tein. mieski jopa tykkää ja on huomannu että se lista piti paikkansa, kaikki on muuttunu ja toteutunu. teki tosi hyvää omalle mielelle ja meidän seksielämälle ku nyt ne voi näyttää ihan vapaasti ilman estoja

ja aloittaja, sä et ole mua paljonkaan vanhempi, älä yhtään ajattele että tässä iässä, 40 ei ole ikä eikä mikään. sulla on hyvässä lykys viel paljon elämää jäljellä ja sitä ei ole kiva viettää niin ettei ole tyytyväinen itseensä ja vartaloonsa :) toki pitäää muistaa et riskit on olemassa, mut ne on vähässä verrattuna niihin kellä asia menee hyvin. siitä voi tulla hyvin onnelliseksi. hankala on se kun ei kukaan tiedä etukäteen kuinka asiat tulee sujumaan.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Miki, Susanne, miak, Iilimiili

Sivu luotiin ajassa: 0.177 sekuntia