× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Vaihto suurempiin?

Lisää
3 viikkoa 3 päivää sitten #48426 : sorsamonsteri
Hei! Kaipailisin apua ja vinkkejä kelle mennä konsultaatioon jne tämän asian suhteen. Tarkoitus olisi vaihtaa implantit suurempiin. Tällä hetkellä 290cc.
Onko kellään kokemusta suurempiin vaihdosta, että paljonko kokoa sai yhdellä leikkauksella lisää? Haluan oikeesti suuremmat rinnat. Eipä haittaisi jos ei kauheasti väliäkään jäisi rintojen väliin.
Ja niin, tuo 290cc laitettiin nolla tilanteeseen pari vuotta sitten.
Apua naiset!! :P

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 viikkoa 2 tuntia sitten #48451 : Vaahtera
Mulla vaihdettiin 275cc Mentorit 460cc Nagorin Impleoihin 2,5 kk sitten.Jälkitarkastuksessa sanottiin et jos ois isommat laittanu niin ois voinu iho nousta keskeltä ja rinnat ns.yksi rinta.Nää ei oo mun kropassa mitenkään isot, kuvia oon laitellu elokuisiin ja kuvat ketjuun.Mitä kokoa oot miettiny?

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sorsamonsteri

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #48452 : sorsamonsteri

Vaahtera kirjoitti: Mulla vaihdettiin 275cc Mentorit 460cc Nagorin Impleoihin 2,5 kk sitten.Jälkitarkastuksessa sanottiin et jos ois isommat laittanu niin ois voinu iho nousta keskeltä ja rinnat ns.yksi rinta.Nää ei oo mun kropassa mitenkään isot, kuvia oon laitellu elokuisiin ja kuvat ketjuun.Mitä kokoa oot miettiny?

Haluaisin oikeesti isot rinnat. Push up efekti ilman liivejä, eli sais olla omaa rintaa leveemmät. En oo miettinyt kokoa kun en ole vielä konsultaatioon mennyt kun mietinnässä vielä. + rahoitus !
Oon sinänsä aika pieni, 152cm pituutta ja vyötärön ympäryskin on jotain 63cm. Kyllä muotoja löytyy mutta isommat implantit tilalle haluaisin.

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #48459 : Vaahtera
Sä tarvit varmaan useamman leikkauksen, koska mullakin tulee nyt jo yli oman kropan sivuista ja 520 ous ollu seuraava koko enkä tiedä oisko edes mahtunu ja oon sua isompi, rintojen alta n.72cm.Nytkin meinattiin laittaa 420 mut en suostunut.Isommat oisin itekin halunnu, en tosin paljoa koska en halua olla pelkkää tisdiä.Sä oot niin pieni että varmasti pyöreällä n.500cc saisit varmaan aika näyttävät rinnat.

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Sivu luotiin ajassa: 0.422 sekuntia