× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Rintojen kovuus

Lisää
2 kuukautta 2 päivää sitten #48335 : Elsa1234
Kuinka kovat/ kiinteät silikonirinnat teillä on ja kuinka paljon aikaa leikkauksesta? Minulla leikkaus tehty 4/17 ja tuntuu että rinnat ovat todella kiinteät, ehkä jopa vähän häiritsevän.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Vaahtera

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 9 tuntia sitten #48350 : piketsu
Mun ovat olleet tosi pehmeät ja mukautuvat ekojen viikkojen jälkeen,tietysti ovat myös sopivasti kiiinteät samalla.. Oon kyllä huomannu et merkkien välillä on todella isot erot siinä asias. Itsellä sebbinit lihaksen päällä kokonaan.. Tammikuussa laitettu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kokonainen1

Lisää
1 kuukausi 4 viikkoa sitten #48374 : Kokonainen1
Mulla myös Sebbinit mutta anatomiset ja osittain lihaksen alla. Mulla myös häiritsevää tuo kovuus. Ja olen alkanut miettiä vaihtoa pehmeämpiin.. Onko sulla pyöreät vai anatomiset?

Suunnitteilla 12/1017
Sebbin anatominen full profile 370cc osittain lihaksen alle

Omat mitat 163cm 63kg
B kuppi

Lisää
1 kuukausi 4 viikkoa sitten #48377 : Mihu
Leikkauksesta vajaa 6 viikkoa nyt. Mulla tehty ankkurikohotus + Nagorin pyöreät lihakse päälle. Itsellä oli jo rintaa ja omaa kudosta niin paljon omasta takaa niin on kyllä todella pehmoiset. Itse olisin halunnut jopa vähän kovemman / feikimmän tuntuiset, mutta kun tosiaan tota omaa kudosta niin paljon niin eipä paljon olisi varmaan mahdollistakaan :lol:

Nagor Impleo HR 390cc lihaksen päälle + mastopexia
Virossa 9/18
Lähtökohta noin 75E
tyhjähköt roikkuvat rinnat
169cm/69kg

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #48384 : piketsu
mulla on myös anatomiset mut sellaiset ilman sitä kaulaa.. mulla ei ollut omaa kudost yhtään, pelkkä nahka. silti ovat pehmeät.

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #48387 : Sapphire
Täällä Nagorit lihaksen päällä, leikkauksesta kohta 4kk eli hiukan varmasti muovautuminen vielä keskenkin. Oma rinta oli pieni ja kiinteä, rasvaa ei hirveästi rintakehällä ole ollut koskaan eli pehmusteet omasta takaa aika vähäiset. Pehmeyteen olen kuitenkin tyytyväinen. Ei ole mitkään kovat kumipallot mutta ei ne nyt kyllä luomuiltakaan tunnu. Korkeintaan sellaisilta imetysrinnoilta joihin maito pakkautunut. Mies sanoi että yllättyi miten luonnollisen tuntuiset niistä lopulta tuli. Että kyllä ne silikoniksi tunnistaisi vaikkei tietäisi, mutta ei mitenkään negatiivisella tavalla. Ihan mielellään se on näitä kyllä puristellut :D Ja sen mielipide nyt tuntuman osalta oikeastaan ainoa onkin millä on väliä kun ei näitä muut koplaa kuitenkaan. Toki en kyllä tykkäisi jos olisi ihan kivikovat, tietenkään.

6/2018 Nagor Impleo 460 hr lihaksen päälle, Jan Troost
166cm / 69kg
Lähtökohta kiinteä 70A/B

Sivu luotiin ajassa: 0.183 sekuntia