× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Rinnan profiili kirurgin päätettävissä?

Lisää
1 viikko 5 tuntia sitten #48333 : Miimuli
Hei, kävin konsultaatiossa jossa kerrottiin että minun ei tarvitse miettiä implantin profiilia (high, moderate yms) itse koska kuulemma kirurgi päättää sen ennen leikkausta! Samoin onko implantti pyöreä vai anatominen.

Onko tämä yleinen käytäntö?

Kävin siis sairaanhoitajan konsussa ja kirurgin näen vasta juuri ennen leikkausta.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 päivää 7 tuntia sitten #48365 : Merituuli
No ei todellakaan ole normaalia :o en ole koskaan kuullu et kirurgi olisi toisen puolesta päättänyt. Tottakai kirurgi sanoo mielipiteensä ja varmasti suosittelee sellaista implanttia, profiilia ja kokoa minkä itse parhaaksi näkee, mutta loppupeleissä sinä päätät. Tietysti jos kirurgi ei johonkin tiettyyn kokoon tms suostu on se eri asia mutta hän sen tietää parhaiten esim maksimikoon jonka voi laittaa, ja varmasti joidenkin kohdalla tehdään kompromisseja.

Tulossa
Helsinki Clinic / Janne Jyränki
11/2018 Motiva high profile pyöreä
300&340cc lihaskalvon alle

Mitat
170cm / 60kg
Lähtötilanne pienehkö b kuppi

Lisää
3 päivää 17 tuntia sitten #48368 : Miimuli
Eli siis oletteko jo konsussa miettineer sairaanhoitajan kanssa tulevan implantin profiilia?

Lisää
2 päivää 11 tuntia sitten #48394 : Kukkuu
Tottakai jo konsultaatiossa, sillä asiakas päättää profiilin ja kirurgin kanssa käydään sitten keskustelu koosta!

B-lite 685cc + mastopexia 08/2018.

Lisää
1 päivä 19 tuntia sitten #48405 : Vaahtera
Minä oon ainaki itse päättäny että hr ja koko maximi mitä mahtuu.Älä vaan anna kirurgin tehdä päätöksiä puolestasi, jos se ei sitten miellytäkkään!!!Tottakai kirurgia kannattaa kunnella, eikä ne ihan mihin vaan toiveisiin lähdekään, mutta sun kroppa!

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Sivu luotiin ajassa: 0.369 sekuntia