× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Erot konsultaatioissa

• Annu
  • Annu hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Joulukuussa operaatioon?
Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten - 2 kuukautta 1 viikko sitten #48253 : Annu
Miten ootte ratkaisseet asian, jos ootte saanu useamman erilaisen implanttikoko- ja laittotapa ehdotuksen?
Mulla tuli ongelmaks, kun toinen konsultaatio eri paikassa antoi ihan eri vaihtoehdot....!

Firma 1: Nagor pyöreä osittain lihaksen alle 300-330cc.

Firma 2: B-lite implantti kokonaan lihaksen alle 300cc + kohotus, tai,
Lihaksen päälle 420-460cc.

Kahden imetetyn lapsen äiti, lähtötilanne 70-75B
164cm 50kg leikkaus 12/2018

Lähtötilanne ~b75/pieni c70 kaksi lasta imetetty
164cm 50kg
ehdotettu osittain
1.lihaksen alle nagor pyöreä 300-330cc
2.Kohotus ja anatominen mentor lihaksen alle 390-440cc
3.Motiva 355-400cc osittain lihaksen alle

Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 1 viikko sitten : Annu. Syy: Lauseen korjaus..

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 3 päivää sitten - 2 kuukautta 3 päivää sitten #48324 : Summerbabe
Hei,

Kävin kahdessa konsultaatiossa ja Siluetissa tarjottiin Mentor 275, enimmillään 300, lihaksen alle pisaranmuotoisena, vaikkakin tähdennettiin sitä että pyöreänkin voi tietysti laittaa. Hyvä ja ammattimainen konsultaatio, mutta minulla oli vastaanotolla jo tunne siitä, että olisin tuohon kokoon varmasti pettynyt. Tein hieman lisää tutkimusta aiheesta ja varmistuin siitä, että haluan isommat implantit. Siluetin lääkäri oli kuitenkin sitä mieltä, ettei lähtisi tekemään isompaa kuin 300. Häntä kiinnosti tietää kun näki varmaan ilmeestäni tyytymättömyyteni, että onko koko mielestäni liian pieni. Sanoin suoraan että on. Ei ole todellakaan mitään pahaa sanottavaa Siluetista ja sain heiltä loistavaa palvelua muuten, ainoastaan vain näkemysero implanttien koon suhteen :)

Päätin sitten mennä Plastic Surgery Centeriin Jyri Hukin konsultaatioon, koska luin hänestä niin paljon hyviä kokemuksia. Meillä klikkasi heti ja hän ymmärsi mitä haluan. En siis mitään övereitä mutta huomattavan muutoksen kuitenkin. Sain kokeilla sovitusimplantteja, mitä ei tehty Siluetissa. Tietysti sovitusimplantit eivät vastaa lopputulosta, mutta oli kiva kuitenkin päästä niitä kokeilemaan. Sovitin kokoa mikä vastaisi Nagor Impleo 330 ja tämä tuntui huomattavan isolta ja kokeilin vielä sovitusimplanttia joka vastasi kokoa 360 ja tämä tuntui jo kohtuuttoman isolta. Päätimme laittaa pyöreän Nagor Impleo 330 lihaksen päälle konsultaatiovaiheessa. Tein vielä lisää tutkimustyötä ja olin sitä mieltä, että haluan sittenkin isomman koon 360 kun se oli maksimi jonka minulle voi laittaa ainakin tässä vaiheessa. Ajattelin nimittäin, että sovitusimplantti ei vastaa oikeaa kokoa ja todellisuudessa kudoksen alla näyttää pienemmältä. Puhelimitse varmistin vielä kaksi kertaa ennen leikkausta, että koko muutettaisiin olemaan 360. Tämä sopi lääkärille ja hän oli jo konsultaatiossa tarkistanut että kudokseni on sopivan napakka jotta implantti on mahdollista ja näyttää hyvältä lihaksen päällä.

Leikkausaika oli syyskuussa ja olen enemmän kuin tyytyväinen! Olisin todennäköisesti käynyt suurennuttamassa koon 330 implantit koska ne olisivat jääneet makuuni liian pieniksi. Tämähän on tietenkin makuasia mistä tykkää ja nyt Nagor 360 on maltillisen näköinen paidan alla mutta alasti - vau mitkä tykit! Jälkitarkastus ja asiakaspalvelu kaiken kaikkiaan oli loistavaa ja seuraava tarkastus onkin sitten joulukuussa :) Sain koon minkä halusin ja tässä todellakin kannatti luottaa omaan tuntemukseen!

Satu
Mitat 161cm, 52kg, aikaisempi koko 70A/B, kaksi kertaa imetetyt -> tavoitteena D-kuppi, jää nähtäväksi kun saan käyttää tavallisia liivejä :)
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 3 päivää sitten : Summerbabe. Syy: Muokattu: laitettu pyöreä implantti lihaksen päälle, lopulta kokoa 360
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Annu

• Annu
  • Annu hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Joulukuussa operaatioon?
Lisää
2 kuukautta 2 päivää sitten #48329 : Annu
Kuulostaa hyvälle tuo kertomasi ja hyvä kun pidit pääsi. Mä luulen että otan puheeksi että haluan isommat (sen 360 ainakin), koska vaikka nyt oon hoikka, niin jospa muutaman kilon lihoan niin... ;)

Lähtötilanne ~b75/pieni c70 kaksi lasta imetetty
164cm 50kg
ehdotettu osittain
1.lihaksen alle nagor pyöreä 300-330cc
2.Kohotus ja anatominen mentor lihaksen alle 390-440cc
3.Motiva 355-400cc osittain lihaksen alle

Lisää
2 kuukautta 2 päivää sitten #48334 : Irene
Summerbabe: Olen ihmetellyt jo aika pitkään, että miksi Siluetissa jokseenkin kaikille (joillekin vähemmän, joillekin harvoille pikkuisen yli 300) joista olen kuullut, tarjotaan juurikin se 250-300cc Mentorin anatominen.
Varsinkin kun samat kirurgit voivat tarjota eri paikassa muitakin vaihtoehtoja.

1) Koko vs toiveet. Eihän implantit ole mitään one size suit all-juttu. Anatomia määrää toki kokohaarukan mahdollisuudet, esim itsellä pienin mahdollinen oli tämä reilu 300, suurin olisi ollut jotain 500++ (melko iso rintakehä + reilusti tilaa rinnoissa imetysten myötä...). Vaikka kirurgilla olisi selkeä oma näkemyksensä, millaisia rintoja haluaa tehdä, niin kyllähän ne rinnat kuitenkin tulee sille naiselle itselleen eikä kirralle joten toiveita koosta pitäisi tiettyyn rajaan asti kuunnella. Korostan tiettyyn rajaan, kyllä kirran täytyy myös osata sanoa ei jos potilaan toiveet ovat epärealistiset- kuten itselläni kun lähdin hakemaan jotain 200+ koon implantteja, onneksi kirra osasi sanoa että sillä olisi tullut ihan hassut pallerot liian kauas toisistaan.. Mutta jos olisin halunnut isoa kokoa ja lähtenyt pyytämään sen lähemmäs/noin 500cc niin silloin olisin kyllä pettynyt tällä nykyisellä hyvin maltillisella implantilla.

2) Implantin merkki ja malli vs toiveet. Implanttien ominaisuuksissa on niin paljon eroa, että on kurjaa jos kaikille tarjotaan samaa mallia ja merkkiä. Esim just Mentor, sen anatomiset on mun makuun ihan liian jäykät ja kiinteät, mutta on kirroja jotka lähtökohtaisesti laittaa vain niitä. Joillekin tuntumalla ei ole niin suurta merkitystä, mutta jos on, niin Mentorin anatomiset ei ole se juttu. Ainakin pitäisi saada kokeilla niitä ja pehmeämpiä implantteja käteen jotta tietää mitä on tulossa. Mentorin pyöreitä taas en ymmärrä yhtään: jos pyöreät halutaan jotta tuntuma olisi parempi, niin miksi ottaa Mentor jonka kuori on paksu joten implantti taipuvainen ryppyilemään?
Eli olisi hyvä jos olisi tarjolla erilaisia vaihtoehtoja, taas kerran, kun yksi ei sovi kaikille.

Eli sanoisin että kannattaa mielellään käydä enemmän kuin yhdessä konsussa, varsinkin jos yhtään jää mietityttämään!

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
2 kuukautta 1 päivä sitten #48341 : Summerbabe
Olen samaa mieltä, useammassa konsultaatiossa todellakin kannattaa käydä koska niissä on selkeä ero mitä suositaan :) Hukki todensi myös, että tosiaan sama implantti ei tietenkään näytä samalta itsellä kuin toisella kuvissa, sama pätee vaatteisiin ja mihin tahansa, mennään siis oman kehon ja vaiston varassa toimiiko valittu koko toivotusti. Luotan täysin kirurgin päätökseen stopata ylisuuret implantit sopusuhtaisuuden nimissä, mutta mielestäni liian pientenkin tarjoaminen on hassua etenkin silloin jos asiakas haluaa huomattavan muutoksen eikä pieniä lisäpalleroita :D Naulan kantaan: implantit tulevat asiakkaalle eikä lääkärille tai sen mukaan mikä hänen ajatuksissaan näyttää hyvältä, vaan asiakkaan tulee elää implanttien kanssa toivon mukaan useampi vuosi tyytyväisenä. Ainakaan en toivo että ihan heti pitäisi mennä uusimaan ja nyt koon puolesta ei ainakaan tunnu siltä!

Sivu luotiin ajassa: 0.186 sekuntia