× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Marraskuu 2018

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #48505 : Inna
Illuusida: Pohjanmaalla leikataan, en viiti tässä sen tarkemmin kertoa. Missä päin sulla? :)

Tubulaaristen rintojen korjausleikkaus julkisella 11/2018

166/59

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten - 2 viikkoa 1 päivä sitten #48506 : Illuusida
Pohjanmaalla myös! :) Mä veikkaan, että meillä on sama kirurgi. Toimii täällä päin kahdessa eri kaupungissa ja on näitä leikkauksia kuulemma aika hyvästi tehnytkin. Vähän tuli semmonen kutina ennenku ehdit ees vastaa missä päin ;)

Tubulaaristen rintojen korjausleikkaus julkisella 11/2018.
170/62
Viimeksi muokattu: 2 viikkoa 1 päivä sitten : Illuusida.

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #48507 : Inna
Kuulostaa tutulta, taitaa siis olla sama kirurgi :laugh: Hauska sattuma!

166/59
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Illuusida

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #48508 : Illuusida
On kyllä hauska sattuma ja pieni on kieltämättä maailma! :laugh:

170/62

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #48509 : Pion
Oih oon ihan kokonaan unohtanut käydä tsekkaamassa tätä keskustelua!

Merituuli mulle tulee siis pieneen A-kuppiin 400cc Motiva full implantit ja ne asennetaan lihaksen alle! :)

Mulla on tosiaan enää muutama päivä leikkaukseen, ja jännitys alkaa jo vähän näkyä haha

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #48513 : Janikalice
Tossa mun puh: 0409657474
Laittakaa mulle viesti ni teen ryhmän! Vaikka meille kolmelle sitten jos muita ei ilmesty!:laugh:

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #48515 : Illuusida
Laitoin viestiä! :)

170/62

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #48528 : Smilygirl79
Olen täällä lueskellut teidän kirjoituksia, mutta päädyin vasta nyt kirjoittelemaan, kun kävin eilen konsultaatiossa Janne Jyrängillä ja leikkausaika sovittiin 30.11. Nyt yön yli nukuttuani tuli mieleen asioita, jotka jäivät ihan kokonaan konsultaatiossa puhumatta esim. tuo profiili ja implantin sijoituspaikka. Molemmat oltiin sitä mieltä, että näin kookkaalle naiselle liian pienet rinnat näyttäisivät naurettavilta, joten päädyttiin Motivan ergonomix 500, mutta muut tiedot on nyt sitten ihan auki. En haluaisi turhaan lääkäriä häiritä viesteillä, mutta kivahan se olisi tietenkin saada ennen leikkuuta selvyys, että mikä hänen suunnitelmansa on. Toki luotan hänen ammattitaitoonsa, että tietää mitä tekee, mutta jäi jotenkin vaan kysymysmerkki. Taidan kohta puoliin näpytellä viestin. Onneksi leikkaukseen on vielä runsaasti aikaa niin ei sinällään ole kiire selvitellä asioita. Kokoon olen kyllä tyytyväinen enkä sitä halua lähteä enää muuttamaan :)

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
30.11.2018
Motiva Ergonomix 500ccc osittain yläosasta lihaksen alle
177/84
Lähtötilanne c-kuppi

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #48529 : Merituuli
Mä lähden tunnin päästä miehen kanssa ajamaan kohti helsinkiä.. leikkaus siinä yhden aikoihin. Semisti huono olo :sick: kun en oo vieläkään varma siitä implantista kun en oo sitä ees nähny et millanen kovuus yms...

Tulossa
11/2018 Motiva high profile pyöreä
300&340cc lihaskalvon alle

Mitat
170cm / 60kg
Lähtötilanne pieni b kuppi

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #48530 : Illuusida
Mielettömästi tsemppiä leikkaukseen Merituuli! ❤️
Hui hirveä miten jännittävää, näin vaan marraskuu tuli ja pikkuhiljaa porukkaa valuu kohti leikkuria! :D Mulla 6 päivää vielä, jännitys alkaa olla sen mukaista.

Smilygirl, sullehan on tulossa oikein hyvän kokoinen implantti :) ja tottakai saa ja pitääkin kysellä, jos on jäänyt jotkin asiat kaivelemaan. Kuitenkin kyseessä on sun rinnat joiden kanssa sä tuut elämään nii pistät näpytellen vain!

170/62

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #48531 : Smilygirl79
Laitoinkin heti tänne kirjoittelun jälkeen viestiä lääkärille ja hän vastasikin jo. Eli mahdollisia oli sekä ergonomix että pyöreä, päädyin ergonomixiin, koska lääkärin mukaan on luonnollisempi lopputulos. Hän myös sanoi, että minun kroppaani sopii ehdottomasti paremmin Full profiili, muuten rinnasta tulisi liian leveä. Yläosastaan osittain lihaksen alle kuulemma tulee myös luonnollisemman näköinen eikä iso veny ajan mittaan niin paljon, tähän siis päädyin myös. Kaikki näiltä osin kunnossa ja nyt vaan odotellaan :)

Tsemppii leikkaukseen meneville :)

30.11.2018
Motiva Ergonomix 500ccc osittain yläosasta lihaksen alle
177/84
Lähtötilanne c-kuppi

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #48532 : Erii
Hei kaikki! Minulla myös marraskuussa rintojen korjausleikkaus julkisella! Jännittää kyllä mutta luottavaisin mielin olen. Kiva lukea että muitakin samassa tilanteessa olevia. Suunnitelmissa Motiva 335cc pyöreänä. Alkujaan oli tarkoitus anatominen mutta kirurgi meinas että kumpi vain sopii niin päädyttiin kuitenkin pyöreään. Ja olen myös Pohjanmaalta ☺️

169/59

Sivu luotiin ajassa: 0.656 sekuntia