× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Marraskuu 2018

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48239 : Merituuli
Heips!

Oon koko ajan odotellut että josko meille marraskuisille tulisi oma keskustelu, mutta päätin sitten tehdä itse :)

Eli muita marraskuussa leikkaukseen meneviä? Itsellä leikkauspäivä 2.11 Helsinki Clinicillä. Alkaa jo pikkuhiljaa jännittämään :laugh:

Tulossa
Helsinki Clinic / Janne Jyränki
11/2018 Motiva high profile pyöreä
300&340cc lihaskalvon alle

Mitat
170cm / 60kg
Lähtötilanne pieni b kuppi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #48240 : Merituuli
Olin siis itse konsussa heinäkuussa ja varasin leikkausajan vasta marraskuulle, koska pidän silloin talviloman.

Alunperinhän en tiennyt implanteista niin paljoa (rinnat kuitenkin oon halunnu jo 8 vuotta eli ei mikään äkkipikainen päätös) eli konsultaatiossa olin aika tietämätön kaikesta. Siksi melkein kaikki on vaihtunut siitä mitä alunperin sovittiin Jannen kanssa.
Alunperin piti laittaa Motivan low profile 300 ja 340cc osittain lihaksen alle, mutta pläräsin näitä keskusteluita muutaman kuukauden ja tajusin millaset leveät ja littanat pannukakut tulisin saamaan joten äkkiä vaihto high profileen ja lihaskalvon alle. Käyn kuitenkin salillakin 3 krt viikossa ja en todellakaan halua että en pysty rintalihaksia siellä käyttämään tai jos pystyy niin en halua sitä ikävää muljahtelua. Itselle tärkeämpää on, että rinnat tuntuvat luonnollisemmalta ja liikkuvat luonnollisemmin. En halua että ovat kuin liimattuna rintakehään :blink:
Tietysti rajojen näkyminen mietityttää, mutta mulla on aika paksu nahka rintakehässä ja Jannenkin mielestä voi hyvin laittaa lihaskalvon alle.

Ja erikokoiset implantit tulevat koska mulla on epäsymmetriaa jota yritetään näillä sitten tasoittaa :)

Tulossa

Mitat
170cm / 60kg

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #48383 : Pion
Täällä myös marraskuussa leikattava!

Itselläni on leikkaus 8.11. ja tosi paljon jännitystä ilmassa, vaikka konsultaation jälkeen onkin tosi levolliset fiilikset leikkauksesta.

Itselläni tulee motivan 400cc implantit lihaksen alle, ja hieman jännittää tuosta leikkauksesta toipuminen sillä sain leikkausta varten ainoastaan 6 päivää vapaata töistä, ja sen jälkeen on tarkoitus selvitä normaalisti töissä. :laugh: Onneksi en mitään kovin raskasta työtä tee, eli eiköhän palautuminen suju myös ihan ok :silly:

Itselläni kävi hieman myös mokaa implanttien valinnan kanssa, sillä unohdin kysyä kokonaan implanttien profiilin. Tiesin siis että minulle laitetaan Motivan 400cc implantit, joista keskustelimme kirurgin kanssa, mutta en ennen ollut nähnyt motivan taulukkoa, ja vasta jälkeenpäin ymmärsin että Mini Demi ja Full vaikuttavat dramaattisesti lopputulokseen, joten nyt tänään aamulla laitoin heti leikkaavalle kirurgille viestiä ja kyselyä asiasta.

Toivon että olimme molemmat samalla aaltopituudella siitä, että tarkoitus on saada myös ryhtiä, eikä aivan pannukakkusia.. Tosin minulla on maailman ihanin kirurgi, joten uskon että olemme molemmat ymmärtäneet haluamani lopputuloksen..

Huh mitä säätöä, ei ikinä pitäisi mennä konsultaatioon aivan hermostuksissaan. :S

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #48407 : mimigamine
Täällä kans yksi leikkaukseen menijä. Finestille oon menossa Kullamaan leikattavaksi marraskuun toisella viikolla!

Mulla lähtökohtana on A-kuppi molemmissa, ikää 23 ja sieltä teini-iästä asti haaveillu kun ei ikinä sitten rinnat enempää kasvaneet. Mulla tä on itsetunnon päälle ottanut vuosia ja nyt innolla odotan kun vihdoin pystyn toteuttamaan ja ajatus on kypsynyt tarpeeksi mielessä..
Mulle on tulossa 300/330cc Nagor-implantti näihin. Konsultaatiossa kävin kuukausi sitten ja ja mitähän muuta kertoisin..

170/63 - Lähtötilanne A-kuppi
Nagor 300-330cc
Leikkaus VK 47 Fin-Est

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #48417 : Merituuli
No ei kyllä kuulosta kivalta mennä töihin jo noin pian :/ mut onneks ei oo raskasta! Laitetaanko sulle siis kokonaan lihaksen alle? :)
Joo mäki oon nyt miettiny et en oikee ymmärrä ku multa vaan kysyttiin että haluanko low vai high profilen, mut sitten onki motivassa tää minit ja fullit eli meinaako ne sitten samaa.. ääh.
Mä oon kyllä niin paljon häirinny Jannea sähköposti viesteillä etten kyllä laita hänelle nää mitään! :laugh:
Mikä sulla on lähtökohta? :)

Tulossa

Mitat
170cm / 60kg

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten - 1 kuukausi 3 viikkoa sitten #48418 : Merituuli
Ylempi viesti oli siis Pionille tarkoitettu :)

Tulossa

Mitat
170cm / 60kg
Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 3 viikkoa sitten : Merituuli. Syy: Selvennys

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #48419 : Merituuli
Sulla on mimigamine siis aika sama lähtötilanne ja samankokoiset implantit tulossa kun mulle :) tuleeko lihaksen alle vai päälle vai miten?

Tulossa

Mitat
170cm / 60kg

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten - 1 kuukausi 2 viikkoa sitten #48462 : Illuusida
Onpas tämä marraskuisten ketju kovin hiljainen! No, pitkään sivusta seuranneena liityn mukaan keskusteluun :)

Ps. Miten voikaan olla, että ollaan kaikki näin samankokoisia, nauratti hirveesti :laugh:

Tubulaaristen rintojen korjausleikkaus julkisella 11/2018.
170/62
Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 2 viikkoa sitten : Illuusida.

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #48463 : Merituuli
Illusiida, joo ihmettelin samaa! Eikö niitä rintoja oo kukaan ottamassa marraskuussa? :D vai onko se vaa siitä et koskaan kukaan ei kirjota mun ketjuun jos jonnekki alotan keskustelun ;)
Joo tosi hassua et ollaan niin samoissa mitoissa :D
Mitä sulle on tulossa?

Tulossa

Mitat
170cm / 60kg

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #48464 : Merituuli
Mulla onki nyt kova stressi kun leikkaus ensi viikon perjantaina ja en tiedä pitäiskö sittenkin nostaa kokoa 20cc:llä, tiedän se ei oo kuin ruokalusikallinen mut pelkään kuitenki liian isoja, mulla kuitenkin tulee lihaskalvon alle nii kokoa ei lähde kuten lihaksen alle laitettaessa... ehkä tääki ilta menee kuvia plärätessä.. mutta Jyrängille ku laitoin parit kuvat mieluisista rinnoista niin sanoi et näyttävät vähän isommilta kuin mitä mulle on tulossa eli ehkä uskallan.. mies on vaan niin vastaan koska pelkää että tulee liian isot, on muutenkin ollut niin vastaan tässä asiassa :/

Tulossa

Mitat
170cm / 60kg

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #48477 : Illuusida
Ilmeisesti tää ei sit joo oo hirveän suosittu kuukausi tai jotain, mullakin tuntuu olevan aina ryhmien kanssa siinä mielessä huono tuuri, että hirveästi haluaisi keskustella aiheesta, mutta nytkin meillä on tosi pieni porukka koossa, höh. :dry:
Mulle tulossa 330cc mentorin anatominen implantti. Kokoon en voinut itse vaikuttaa, kun leikkaus on julkisella ja implantti valittiin mittojen ja ruumiinrakenteen mukaan. En toki valita yhtään! Sulla toki on leikkaus ennen mua, mulla on vasta kuus päivää sun jälkeen, ääks!
Hei toi 20cc on nii todella pieni määrä, että ei sillä ainakaan mitään näkyvää tai miestä haittaavaa tulosta voi millään saada aikaiseksi! ;)

170/62

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #48480 : xx_ida
Illuusida, mitä kautta pääsit julkiselle leikkaukseen ja miten paha tubulaarisuus sulla on kyseessä? Olisko mitenkään mahdollista saada kuvaa sun lähtötilanteesta? Jos täällä pystyy laittamaan vaikka yksityisviestillä, en tiedä? :) Itsekin tubu ja kaikki siihen liittyvä kiinnostaa. Kiitti!

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #48485 : Merituuli
Joo oon vieläkin vähän kiikun kaakun, joillaki nähny kauheita tykkejä ku ollu 360cc lihaskalvon alla mut se kyllä riippuu niin paljon ruumiinrakenteestä miltä ne näyttää, mullaki aika leveet hartiat nii eiköhä ne iha passaa ku toiseen kuitenkin tulossa pienempi implantti:) ja joo mies ei tosiaan tykkää. Se ku sais päättää niin mulle ei tulis ollenkaan implantteja, tai jos nii max 270cc, huoh..
mutta eiköhä toi 330 oo ihan sopiva sitten sulle Illuusida, tuleeko lihaksen alle?

Tulossa

Mitat
170cm / 60kg

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #48489 : Illuusida
Voi ei, jotenkin tosi surku jos mies on niin asiaa vastaan! Vaikka en usko, että pistää lopputulosta siltikään ollenkaan pahakseen ;) Kyllä munkin mies aluksi vähän napisi, mutta kun ymmärsi miten tärkeää tämä kaikki on MULLE ITSELLE, niin hyväksyi asian ja nyt tsemppaa ja on tukena. Mulla itsellä ei ole leveät hartiat, oon itseasiassa aika siro yläkropaltani, joten uskon, että lopputulos on ihan hyvä. Mun implantit on suunniteltu lihaksen päälle laitettaviksi, ainakin näillä näkymin. Vähän jänskättää kyllä anatominen + lihaksen päälle, mutta kirurgi perusteli mulle sen verran hyvin näkemyksensä asiasta, että mennään silti ihan luottavaisin mielin. Onhan se implantti lihaksen päällä "isomman näköinen", mut lähinnä mietin terveydellistä puolta. Toisaalta, monella on implantit ongelmitta lihaksen päälläkin. Eikö jännittäminen oo vain terveellistä :)

Xx_ida: Yritin laittaa sulle yv viestiä, mutta täällä ei näemmä pysty...? Ainakaan tälleen kännykällä. :) Mutta hoitoon hakeuduin ihan tk-lääkärin kautta ja tää mun taival on alkanut helmikuussa ja oon yllättynyt, että tulee vielä tän vuoden puolella päätökseenkin! Mun tubulaarisuus ei oo pahimmasta päästä, mutta psykososiaalinen haitta suuri.

170/62

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #48491 : Janikalice
Minulla leikkaus 29.11 Turussa Mansurowilla. Tehdään benelli kohotus ja 340cc mentor anatomiset implantit. Jännittää ja samalla odotan kovasti!

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #48492 : Inna
Illuusida: Mulla myös tubulaariset ja marraskuun loppupuolella leikkaus julkisella. Mulle laitetaan luultavasti 290cc mentorin anatominen. Ja samoin, kun sulla tubulaarisuus ei pahimmasta päästä, mutta psykososiaalinen haitta on suuri.
Malttamattomana jo oottelen leikkausta, tästä oon niin pitkään haaveillu! :)

Tubulaaristen rintojen korjausleikkaus julkisella 11/2018

166/59

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #48493 : Janikalice
Olisko porukka halunnut luoda whatsup ryhmää ni siellä vois paremmin jakaa kokemuksia ja kysymyksiä? :))

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #48497 : Inna
Mukana, jos whatsapp ryhmä tehdään! :)

Tubulaaristen rintojen korjausleikkaus julkisella 11/2018

166/59

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #48503 : Tappi
Heipsun
Täällä kans yks marraskuun puolessa välissä leikkaukseen menijä. Finestille menossa ja ilmeisesti nagorin pyöreät 300cc lihaksen alle tulossa.

Mitat
170/60
A tai AA

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #48504 : Illuusida
Oi aivan mahtavaa, että löytyi myös täysin samassa tilanteessa oleva! :) Missä päin Suomea sulla on leikkaus?

Ja niin, myös mä oon mukana jos ryhmää perustellaan :)

170/62

Sivu luotiin ajassa: 0.398 sekuntia