× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kenelle konsultaatioon?

Lisää
3 viikkoa 2 päivää sitten #48168 : syreeni
Mulla alkaa vihdoin olla mahdollisuus ottaa rinnat, joten haluaisin kuulla ehdotuksia hyvistä tekijöistä joilla kannattaa käydä konsultaatiossa.
Asko Salmesta oon täältä lukenut, että tekee kauniita rintoja, joten häntä ainakin oon ajatellut yhtenä vaihtoehtona. Ketä muita?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #48169 : Irene
Kaikki tuppaa suosittelemaan sitä kellä on käynyt:laugh:
Eli kyllä mäkin suosittelen Askoa, joka mun kirra, mutta on paljon muitakin hyviä.
Paljon riippuu myös toiveista ja mahdollisuuksista eli mikä on sun lähtökohta ja mikä tavoite? Eri kirroilla vähän eri tapoja toimia.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #48175 : syreeni
Kiitos, Irene. Olis kiva kuulla vielä sun kokemuksia Salmesta.

Mulla on lähtökohtana lähes nolla. Omaa kudosta on, mutta todella vähän. En oo varma oikeatsa kuppikoosta joten en pysty antamaan sitä referenssiksi, mutta puhutaan suunnilleen 65 B/C -tasosta. Oon ruumiinrakenteeltani hoikka, pituutta n. 166-167 ja painoa 56. Mulla on aika kapea rintakehä, mutta kuitenkin leveähköt hartiat. Oon nuori eikä mulla oo lapsia.
Tavoite on sopusuhtainen, rintakehän kivasti täyttävät mutta ei missään nimessä isot. Mieluiten enimmillään keskikokoiset, vaikutelma ehkä C-D luokkaa.

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #48176 : Onneli
Tässä kohden voin kommentoida vain konsultaation perusteella. Olen ollut tähän asti todella tyytyväinen Eiran sairaalaan/Minna Rautio. Kokenut ja hyvin realistisen kuvan antaa siitä mikä omalla kohdalla on mahdollista ja miltä lopputulos tulee näyttämään niillä lähtökohdilla joita on.

Heillä pidetään kaksi konsultaatiota ennen leikkausta. Konsultaatiot ovat maksullisia. Kummankin konsultaation pitää kirurgi itse. Tunnen todella tulleeni kohdatuksi siellä yksilönä, en sarjatuotannon jatkumona. Paikka on saanut muutoinkin hyvää palautetta välittävästä palvelusta. Kerron leikkauksen jälkeen (tammikuu) sitten tarkemmin lopputuloksesta.

Tärkeää että kirurgin ja asiakkaan näkemykset menevät yksiin, ja toisaalta, että kirurgi osaa sanoa jos jokin asiakkaan toive ei hänen kohdalla ehkä näyttäisikään hyvältä.

Alkujaan olin menossa Plastic surgery centerille/Jyri Hukki, mutta katseltuani hänen leikkaamiaan rintoja, niin omaan makuuni se leikkaustapa ei oikein miellyttänyt. Joku toinen saattaa pitääkin (nännit ylhäällä).

Lähtötilanne AA75. Toiveissa n. 350cc full lihaksen alle.
Eiran sairaala
166/54
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: syreeni

Lisää
3 viikkoa 10 tuntia sitten - 3 viikkoa 10 tuntia sitten #48187 : Irene
Syreeni, Askon käsialasta tykkäsin itse ja sen perässä häneen päädyinkin koska olin niin monet sopusuhtaiset ja luonnolliset hänen loihtimansa rinnat nähnyt. Valitsee implantit niin että istuu rintakehään ja osaa sanoa myös ei jos asiakkaan kuvitelmat ovat epärealistisia. Esim mä menin konsuun sellaiset n 200cc implantit mielessä mutta blokkas heti ja totesi että sillä saan vaan älyttömän kiitoradan (tälle on termi "mandariinit kainaloissa"...) ja mittojen mukaan mulle ei pienempiä kuin noi 325cc voinut laittaa.Isommat olisi mennyt jos olisin halunnut mutta säikyin jo totakin ;) Onneksi tiesi mitä tekee koska näillä tuli varsin luonnollinen, tosin melko pienehkö vaikutelma (b-kupiksi kaikki arvioi ja siltä nää näyttääkin, silkkareilla tosin liivit on sitten toinen juttu kun ei istu kuin luomut joten C75 yleensä käytössä).
Eli sun toiveet huomioiden käy ihmeessä ainakin konsussa!
Ps. Yleensä kaikki suosittelee tosiaan omaa kirurgiaan + kehenkään kirraan ei ole kaikki tyytyväisiä mutta tämä siis mun kokemukseni.

168/58-60
Viimeksi muokattu: 3 viikkoa 10 tuntia sitten : Irene.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: syreeni

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #48188 : syreeni

Onneli kirjoitti: Tässä kohden voin kommentoida vain konsultaation perusteella. Olen ollut tähän asti todella tyytyväinen Eiran sairaalaan/Minna Rautio. Kokenut ja hyvin realistisen kuvan antaa siitä mikä omalla kohdalla on mahdollista ja miltä lopputulos tulee näyttämään niillä lähtökohdilla joita on.

Heillä pidetään kaksi konsultaatiota ennen leikkausta. Konsultaatiot ovat maksullisia. Kummankin konsultaation pitää kirurgi itse. Tunnen todella tulleeni kohdatuksi siellä yksilönä, en sarjatuotannon jatkumona. Paikka on saanut muutoinkin hyvää palautetta välittävästä palvelusta. Kerron leikkauksen jälkeen (tammikuu) sitten tarkemmin lopputuloksesta.

Tärkeää että kirurgin ja asiakkaan näkemykset menevät yksiin, ja toisaalta, että kirurgi osaa sanoa jos jokin asiakkaan toive ei hänen kohdalla ehkä näyttäisikään hyvältä.

Alkujaan olin menossa Plastic surgery centerille/Jyri Hukki, mutta katseltuani hänen leikkaamiaan rintoja, niin omaan makuuni se leikkaustapa ei oikein miellyttänyt. Joku toinen saattaa pitääkin (nännit ylhäällä).

Kiitos kattavasta vastauksesta, Onneli. Hyvä palvelu on kyllä tärkeää, että tulee luottavainen olo kirurgista ja hänen toimintatavoistaan. Voisinkin laittaa hänet muistiinitselleni ja mahdollisesti käydä hänellä konsultaatiossa.

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #48189 : syreeni

Irene kirjoitti: Syreeni, Askon käsialasta tykkäsin itse ja sen perässä häneen päädyinkin koska olin niin monet sopusuhtaiset ja luonnolliset hänen loihtimansa rinnat nähnyt. Valitsee implantit niin että istuu rintakehään ja osaa sanoa myös ei jos asiakkaan kuvitelmat ovat epärealistisia. Esim mä menin konsuun sellaiset n 200cc implantit mielessä mutta blokkas heti ja totesi että sillä saan vaan älyttömän kiitoradan (tälle on termi "mandariinit kainaloissa"...) ja mittojen mukaan mulle ei pienempiä kuin noi 325cc voinut laittaa.Isommat olisi mennyt jos olisin halunnut mutta säikyin jo totakin ;) Onneksi tiesi mitä tekee koska näillä tuli varsin luonnollinen, tosin melko pienehkö vaikutelma (b-kupiksi kaikki arvioi ja siltä nää näyttääkin, silkkareilla tosin liivit on sitten toinen juttu kun ei istu kuin luomut joten C75 yleensä käytössä).
Eli sun toiveet huomioiden käy ihmeessä ainakin konsussa!
Ps. Yleensä kaikki suosittelee tosiaan omaa kirurgiaan + kehenkään kirraan ei ole kaikki tyytyväisiä mutta tämä siis mun kokemukseni.

Kiitos! Sun viestis vahvisti että häntä käyn ainakin konsultoimassa. Onko siellä konsultaatiossa siis mahdollista sitten nähdä jotain "portfoliota" leikkaamistaan rinnoista?
Ja joo, mua just pelottaa se hirveä kiitorata kun mulla on jo luonnostaan tilaa rintojen välissä :D mut ehkä sopivankokoisilla implanteilla se on vältettävissä tai ainakin minimoitavissa.

Kiitos vielä molemmille vastauksista, auttoivat huomattavasti.

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten - 2 viikkoa 6 päivää sitten #48192 : Irene
Kiva jos on apua :)

Mulla on leikkauksesta jo vuosia enkä edes muista näinkö kuvia. Mutta mulla oli siinä mielessä vankempi etukäteisnäkemys, että olen ammattini puolesta nähnyt livenä monia rintoja, sekä luomuja että implantteja (terveydenhuoltoalalla) ja tätä kautta päätynyt Askoon. Ja tietenkin olen nähnyt paljon niitä vähemmän optimaalisiakin lopputuloksia ja oli myös lista mielessä kelle en mene eri syistä. (edelleen, toki jokaiselle kirralle sattuu myös vähemmän onnistuneita caseja eikä kukaan miellytä kaikkia).
Noihin kirurgien "portfolioihin" kun tietenkin valitaan ne onnistuneimmat...

Itselläkin lähtökohta oli susirumat täysin tyhjät imetetyt teepussit joten oikea implantin valinta on keskeistä. Jos olisin ne 200cc:t vaatinut niin mulla olisi nyt pallerot kainaloissa ja julmettu kiitorata välissä.. Mut vakuutti sen, miten näkökulmansa perusteli mittojen mukaan, ja kun olin niin näppäriä lopputuloksia nähnyt niin en kokenut tarvetta toiselle konsulle. Eikä ole kaduttanut.
Kunhan vaan muistaa että ne sovitusimplantit pitää joko kieltää tai ymmärtää että ne näkymät ei vastaa todellisuutta;) Siis kun sovitusimplantti on siinä ihon päällä, se näyttää reilusti isommalta kuin mitä ne tulee siellä kudosten sisällä tulee olemaan.
Asko laittaa yleensä implantit osittain lihaksen alle, joten jos ehdottomasti haluaa päälle niin en tiedä onnistuuko.

Käy ihmeessä konsussa ja kerro miten kävi :)

168/58-60
Viimeksi muokattu: 2 viikkoa 6 päivää sitten : Irene.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Onneli

Sivu luotiin ajassa: 0.503 sekuntia