× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Joulukuu 2018

Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten #48895 : ninski

Annu kirjoitti: Tunnin kuluttua kotiin, ihanaa palvelua Helsinki clinicalla. Suosittelen.
Paineen tunnetta, ei muuta tällä hetkellä .

Mulla oli leikkauksen jälkeen myös vaan paineen tunnetta, mutta selkeesti kyse oli vaan klinikan paremmista lääkkeistä :laugh: kivut alkoivat vasta myöhään illalla.

Jälkitarkastus olisi tänään. Jännä nähdä miltä haavat näyttää kun teipit vaihdetaan. Turvotus on laskenut jo ja rinnatkin hiukan pehmentyneet. Kävin ostamassa Triumphilta liivit, jossa 3,5cm pehmeä resori. Nämä sairaalanliivit ahdistaa.

154cm / 46kg / kiinteä B-kuppi, ei imetyksiä.
Motiva Ergonomix Demi 360/340cc osittain lihaksen alle
Helsinki Clinic 12/18

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten #48897 : Petra87
Heipa tytsyt jotka ootte käyneet finestin kautta leikkauksessa, ootteko saanut sieltä puhelua pari päivää leikkauksen jälkeen? Minulle ei ole tullut mitään puhelua ja maanantaina oli leikkaus:blink:

Nagor Impleo HR 390cc
Osittain alle + kohotus
Leikkaus 17.12.2018
FinEst Pille Kirjanen
Lähtökohta. Tubulaariset, eri pari rinnat, B kuppi.

Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten #48899 : niiba
Petra87
Juuri ne liivien alaosat painaa ikävästi kylkiluihin ja arpiin.. Vaikka ovat löysimmillä hakasilla, niin liian kireältä tuntuu edelleen :laugh: Pitää varmaankin mennä ostamaan kokoa isommat.

Mulle soitettiin tänään (eli pari pv leikkauksesta)! Kannattaa nyt ite ottaa sinne yhteyttä, jos eivät ole soittaneet. Vähän ihmeellistä kyllä :huh:

Omaa tilannepäivittelyä lyhyesti: Kivut ovat yllätävän nopeasti jo helpottaneet ja pystyn tekemään jo arkipäiväisiä juttuja aika normaalisti. Eniten tuntuu kun yrittää mennä makaamaan tai nousta sängystä. Kyljellään olen jo nukkunut, mutta aika nopeasti siitä herää ja vaihtaa asentoa takas selälleen. Rinnat nyt pehmenneet hieman yläosasta ja arpia kutittaa :pinch:
Mulla laskettiin rintapoimuja ja toisessa rinnassa sen huomaa vielä ikävästi. Toivottavasti tasaantuvat!
Lisäksi mahan alueella ihoa painaessa lotisee :lol:

Nagor Impleo HR 300cc
Finest Jyri Kullamaa
Puoliksi lihaksen alle + rintapoimun lasku

Lähtökohta A-kuppi
160cm 50kg

• Annu
  • Annu hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Joulukuussa operaatioon?
Lisää
3 kuukautta 1 päivä sitten #48909 : Annu
Vuorokausi leikkauksesta ja kyllä, tänään aamulla oli huomattavasti isommat kivut. Rinnat myös enemmän turvonneet kuin eilen. Toinen rinta enemmän turvoksissa, ei valtavasti. Kauhistuttaa vaan että jääkö se isommaksi yms.... näitä tämmösiä ajatuksia en uskonut saavani, luulin että olin jo lukenut muiden turvotuksista ja muista riittävästi ja tiesin että rinnat reagoivat eritavoin ja laskeutuminen , turvotus ja muu voi olla rinnoissa erilaista. Mutta silti, näköjään nyt kun nää on tässä rintakehällä niin kummasti tulee kaikenlaisia ajatuksia :unsure:

164cm/50kg Motiva ergonomix full 400cc osittain lihaksen alle

Lisää
3 kuukautta 1 päivä sitten #48911 : niiba
Annu
Mulla sama! Oon iha hädässä kaikesta koko ajan, mut hyvältä tää paranemis prosessi näyttää. Oon nyt aina suihkun jälkeen rasvaillut rintoja (en arpien päältä tai liian läheltä) ettei tulisi venymis arpia. Rasvailin myös ennen leikkausta niin todennäköisesti ei nyt tuu mitään, ainakaan ei näy vielä :huh:
Nännit oli ihan valtavat leikkauksen jälkeen, mutta nyt kun kudos vähän pehmentynyt niin nännitkin pienentyneet ja kylmässä pystyy jo hieman supistumaan jee! Omistan siis aika isot nännipihat, niin pelkäsin että ne tästä vielä laajenee :laugh:

Nagor Impleo HR 300cc
Finest Jyri Kullamaa

Lähtökohta A-kuppi
160cm 50kg

• Annu
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
3 kuukautta 1 päivä sitten #48913 : Annu
Niiba, sama kohtalo nänneissä.... mutta eniten oon kavannut kadonneita rintoja, raskauksien aikaan olivat hyvänkokoiset :laugh:
Mä en oo käyny vielä suihkussa, vois vaikka mennä.. Burana 800 on toistaseks riittäny pitämään kivut siedettävinä.
Odotan niin paljon normi arkea ja vaatteita ja ja ja ja kaikkea ♡

Lisää
3 kuukautta 1 päivä sitten #48917 : ninski
Miltäs teidän haavat näyttää/tuntuu?
Eilen oli jälkitarkastus ja kaiken pitäisi olla ok. Mainitsin kuitenkin pienestä patista, joka tuntuu toisen haavan reunassa. Lääkäri oli sitä mieltä, että kyse olisi tikkien solmu ja se poistettiin samalla käynnillä. Nyt sitten huomasin, että patti tuntuu kyllä edelleen ja pelkään nytten kaikkea seroomasta lähtien :unsure: Tiedän, että haava voi olla koholla jne, mutta missään muualla ei vastaavaa tunnu.

Helsinki Clinic 12/18

Lisää
3 kuukautta 1 päivä sitten - 3 kuukautta 1 päivä sitten #48919 : ehkäjoskus

ninski kirjoitti: Miltäs teidän haavat näyttää/tuntuu?
Eilen oli jälkitarkastus ja kaiken pitäisi olla ok. Mainitsin kuitenkin pienestä patista, joka tuntuu toisen haavan reunassa. Lääkäri oli sitä mieltä, että kyse olisi tikkien solmu ja se poistettiin samalla käynnillä. Nyt sitten huomasin, että patti tuntuu kyllä edelleen ja pelkään nytten kaikkea seroomasta lähtien :unsure: Tiedän, että haava voi olla koholla jne, mutta missään muualla ei vastaavaa tunnu.

Mullakin oli eilen eka jälkitarkastus ja kaikki ok. Nypättiin solmut pois multakin.

Muuten en oo haavoja katellut kun eilen tarkastuksessa, ja onhan niissä vielä kuivunutta verta jne. Teipin päältä tunnustellessa tuntuu sellaselta epätasaiselta ihan koko haavan matkalta, veikkaan että just ruven ja tikkien takia.

Kannattaa luottaa kuitenkin kirurgiin ja olla liikaa huolestumatta, niin alkuvaiheessa vielä ollaankin :)

170 cm / 66 kg.
Ennen leikkausta käytössä koko 75B > jälkeen 70G/65H.
Lievää tubulaarisuutta, ei imetyksiä.
Laitettu Motiva Ergonomix Full 425cc osittain lihaksen alle, Helsinki Clinic 12/18.
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 1 päivä sitten : ehkäjoskus.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48927 : kissantassu
Mulla oli just tänään jälkitarkastus ja haavat hyvin larantunu mutta pienet reiät haavojen päässä ja se mua huolestuttaa.
Olen lähteny liikkumaan 4 päivää lrikkauksen jälk mutta nyt otan takapakkia ja lepään .

• Annu
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48929 : Annu

kissantassu kirjoitti: Mulla oli just tänään jälkitarkastus ja haavat hyvin larantunu mutta pienet reiät haavojen päässä ja se mua huolestuttaa.
Olen lähteny liikkumaan 4 päivää lrikkauksen jälk mutta nyt otan takapakkia ja lepään .

Onpa ikävää nuo reiät, mitä se mahdollisesti voi tarkoittaa tai mitä voi seurata? mulla huomenna viikko leikkauksesta ja kipuja ollu tosi vähän, oon kans käyny pikkukävelyillä parin päivän ajan. Huomenna haavakontrolli, toivon mukaan kaikki ok.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48933 : Petra87
Laitoin eilen viestiä FinEstille että eivät ole soittaneet sitä leikkauksen jälkeistä puhelua ja emme ole varanneet jälkitarkastus aikaa ja tikkien poistoa, tänään aamulla sitten sain viestin että oma konsultaation pitäjäni on ulkomailla lomalla ja että hänen kolleegansa piti mulle soittaa. No hän itse soittaa minulle maanantaina. No täytyy vaan toivoa että soittaa sitten maanantaina.

Nagor Impleo HR 390cc
Osittain alle + kohotus
Leikkaus 17.12.2018
FinEst Pille Kirjanen

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48949 : kissantassu
Mä luovutin nyt liikkumisen suhteen ja käyn vaan pakolliset kauppajutut ja lepään että ne reiät menisi umpeen. Jotkut ihan pienet mutta se tarkoittaa etfen ole levännyt tarpeeksi ja jos itseä rasittaa liikaa seroma voi tulla ja mä pelästyin niin paljon että suosittelen lepoa

• Annu
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48951 : Annu
:( voi sentään, toivottavasti lepo auttaa! Itsellä eilen kun teipit irrotettiin ekan kerran niin toisesta hiukka tihkui nestettä, mutta saottiin että rupi varmaan irtosi. Jos irtoaa viikon kuluttua taas niin teippaan 10×10 harsopalan kaksikerroin siihen päälle, että arpi saa parantua.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten - 2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49037 : ninski
Mitäs joulukuulaisille kuuluu?
Miten haavat jakselee ja ootteko menny jo takaisin töihin? :)

Mulla oli haavat kans vähän auki tossa kahden vkon kohdalla ja söin uuden antibioottikuurin.
Toisen rinnan haavasta oli myös reunat vähän erkaantuneet ja niitä leikattiin sitten vähän pois.
Nyt 3 viikkoa leikkauksesta ja mietin uskaltaiskohan jo palata töihin, jossa joutuu nostelemaan..

Ja ainii täällä on useampi, jolle on laitettu Motivan implantit.
Ootteko rekisteröineet ja/tai ottaneet lisätakuun implanteille?

Helsinki Clinic 12/18
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 2 viikkoa sitten : ninski. Syy: korjaus

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49043 : Petra87
Hyvää kuuluu. Haavat parantuneet hyvin, pelottaa vaan kun vaihtaa teipit että kaikki ruvet lähtee mukana vaikka suihkussa otan teipit pois :) Mulla vasen rinta jo vähän laskeutunut mutta oikea nököttää paikoillaan, tosin leikkauksesta kohta 3 viikkoa vasta. Jouduin toissapäivänä yöllä lähteä päivystykseen kun meni lapaluu niin jumii että veti koko oikean puolen ihan kramppiin ja en saanut henkeä kun puristi lihakset niin pahasti. Edelleenkin on jumissa mutta nyt jo henki kulkee paremmin. Tämä makoilu ei ole tee mun selälle hyvää ja kyljellään en ole edes kokeillu nukkua.
Palaan tiistaina töihin ja aloitan rauhallisesti siellä.

Nagor Impleo HR 390cc
Osittain alle + kohotus
Leikkaus 17.12.2018
FinEst Pille Kirjanen

• Annu
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49051 : Annu
Hellou, täällä 2 viikkoa leikkauksesta ja Vasen "rennompi" kuin oikea. Liivejä kävin kattelee eilen, hemmetti ku oli vaikeaa :laugh:
Vielä en oo sisäistänyt että nää tissit on nyt tässä.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49071 : Seseit
Moikka,
Täälläki jaksellaan hyvin ja menin jo töihin 2vko leikkauksesta. Kyljellään pystyy hetken olla mut sit alkaa tuntuun ikävälle. Haavatki on ihan siistit.
Vasen rinta mulla selkeesti vielä ylempänä mut onneks eroa ei huomaa vaatteet päällä.
Pehmennyt osittain mut on viel kuutenki melko jäykät.
Hierojalle haluttais mennä, mut ei taoda hetkeen viel olla mahdollista ku ei mahallaan voi olla.

Leikkaus 07.12.2018
Motiva Ergonomix silksurfase Round 400cc lihaksen päälle lihaskalvon alle,
153cm/44kg
70C kerran imetetty

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49097 : ehkäjoskus
Moikka taas!

Lisätäänpäs tähänkin ketjuun nyt kuvaa omista tuloksista, kun tuonne tubulaarisuus-ketjuun kävinkinkin jo muutaman kuvan lisäilemässä. Mulla siis korjattu implanteilla tubulaarista kehityshäiriötä ja lisätty kokoa ihan hyvin.

Tässä siis mun ennen-tilanne ja kohta 4 viikkoa vanhat tissit. Koko ajan olo helpottuu ja pehmenevät. Vasen tulee laskeutumisessa ym. vähän oikeaa perässä, mutta eiköhän se siitä :)

170 cm / 66 kg.
Ennen leikkausta käytössä koko 75B > jälkeen 70G/65H.
Lievää tubulaarisuutta, ei imetyksiä.
Laitettu Motiva Ergonomix Full 425cc osittain lihaksen alle, Helsinki Clinic 12/18.

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Petra87, Annu

• Annu
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49099 : Annu
Noniin, hyvältä näyttää!

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten - 2 kuukautta 1 viikko sitten #49257 : niiba
No mulla ei kyllä mene hyvin!
Tikkien poiston jälkeen oikea rinta ja kylki alkoivat kipeytymään ja turpoamaan. Edes liivejä en voinut käyttää tai nostaa kättä kivun takia. Pari päivää myöhemmin huomasin että haava on auki ja erittää keltaista, joten laitoimpa sitten kiireellä kuvaa ja sain vastaukseksi, että mulla on serooma :laugh:
Sain sitten 10 päivän antibioottikuurin ja nyt ollaankin kohta kaikki syöty ja haavan eritys on vähentynyt melkein olemattomiin, mutta silti kaksi auennutta kohtaa haavassa! Tuntuu että rinnan sisälle menee ilmaa ja vettä huuhdellessa :unsure:
Vasen rinta puolestaan on toipunut hyvin, mutta poimu tuli haavan alapuolelle ja sen vuoksi on alempana kuin oikea :angry: toivottavasti viel muuttuu..

Anteeksi järkky kuva! Painaumat sen takia että jouduin vaihtamaan tunnin väleil taitoksia jotka pääsi loppumaan, joten turvauduin vanulappuihin!

Nagor Impleo HR 300cc
Finest Jyri Kullamaa

Lähtökohta A-kuppi
160cm 50kg

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 1 viikko sitten : niiba.

Sivu luotiin ajassa: 0.390 sekuntia