× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Joulukuu 2018

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48775 : ehkäjoskus
Huomenna mennään itsekin!

Pikkuhiljaa alkaa jännittää :D

170 cm / 66 kg.
Ennen leikkausta käytössä koko 75B > jälkeen 70G/65H.
Lievää tubulaarisuutta, ei imetyksiä.
Laitettu Motiva Ergonomix Full 425cc osittain lihaksen alle, Helsinki Clinic 12/18.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48777 : Petra87
Mulla on maanantaina leikkaus. :woohoo: ei jännitä vielä, on vaan semmonen olo että olispa jo maanantai :laugh:

Nagor Impleo HR 390cc
Osittain alle + kohotus
Leikkaus 17.12.2018
FinEst Pille Kirjanen
Lähtökohta. Tubulaariset, eri pari rinnat, B kuppi.

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48781 : Piude84
Moi!
Onko muita joilla leikkaus 22.12? Itse menossa silloin...ja suunnitteilla 670cc lihaksen päälle, mulla nykyiset 520cc osittain lihaksen alla!

Nykyiset Nagor 520cc, osittain lihaksen alla.
Tulossa joulukuu 2018 , Sebbin 670cc lihaksen päälle?
170cm/ 67kg

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48783 : Petra87
Ei mee ihan putkeen tää mun leikkaukseen valmistautuminen :( jouduin tänään käymään hammaslääkärissä kun viisaudenhammasta alkoi kolottaa. No sieltä löytyi tulehdus ja sain semmoset lääkkeet että tulehdus on nopeasti selätetty. Hammaslääkärin mielestä ei ole estettä leikkauksella vaikka antibioottikuuri on päällä ja fin estiin olin yhteydessä ja sanottiin että kunhan vain ilmoitat anestesialäälärille mitkä lääkkeet on käytössä.

Nagor Impleo HR 390cc
Osittain alle + kohotus
Leikkaus 17.12.2018
FinEst Pille Kirjanen

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48791 : ehkäjoskus
Leikkauksesta kotiuduttu ja olo on aika mahtava!

Tosi miellyttävä ja jopa kiva kokemus oli kaiken kaikkiaan. Nukutusunet oli myös ihan mahtavat, tuli tarpeeseen kiireisen työviikon jälkeen. Ja tosi nopeasti pää selveni herättyä.

Kaiken kaikkiaan tosi hyvä ja iloinen olo nyt. Kipuja ei juurikaan oo, lähinnä paineen tunnetta.

Tsemppiä kaikille leikkaukseen! :)

170 cm / 66 kg.
Ennen leikkausta käytössä koko 75B > jälkeen 70G/65H.
Lievää tubulaarisuutta, ei imetyksiä.
Laitettu Motiva Ergonomix Full 425cc osittain lihaksen alle, Helsinki Clinic 12/18.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mailuo

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48813 : ninski
Moikka!
Munkin leikkaus on ohitse :)
Varsinaisena leikkauspäivänä ei ollut hirveesti kipuja, mutta nyt kotona olo on ollu aika tuskaista. Sairaalalla oli selkeästi paremmat lääkkeet :laugh: Yllätyin, että sängystä nouseminen on vaikeaa ja samoin pukeutuminen. Lisäksi liivit tuntuu hankaavan ikävästi haavoja :dry: vinkkejä? En taida selvitä vielä ostoksille.

154cm / 46kg / kiinteä B-kuppi, ei imetyksiä.
Motiva Ergonomix Demi 360/340cc osittain lihaksen alle
Helsinki Clinic 12/18

Lisää
3 kuukautta 6 päivää sitten #48829 : kissantassu
myöskin selvitty leikkauksesta ja nyt lämpöilyä.
yritän lepäillä vaikka haluaisin touhuta koko ajan jotain.
turvotus rinnoissa on kovaa ja tuntuu että ailahtelee. välillä hyvä ja välillä niin turvonnut että liiveistä jää urat

Lisää
3 kuukautta 6 päivää sitten #48833 : Merivesi
Täällä kans leikkauksesta vasta muutama päivä, ei onneksi kovia kipuja mutta muuten outoja tuntemuksia ja kävely on pientä hiihtelyä :lol: Onko vinkkejä, mistä saisi tilattua/ostettua nopeasti hyviä tukiliivejä? Klinikalta saadut tuntuvat hiertävän ja saa korjailla koko ajan, etteivät alasaumat osu haavoihin :dry:

Lisää
3 kuukautta 6 päivää sitten - 3 kuukautta 6 päivää sitten #48839 : Seseit
Ninski

Käy apteekista ostamassa sellaista pumpulisidettä, se on siis sellaista leveää pumpulimattoa ja siit taitella sopivasti rintojen alle ettei liivit paina.
Mulla oli sitä itellä kotona ja laitoin pehmikkeeksi ekan viikon ajan ku turvotus oli niin kamala.
Nyt ei enää vaan sattuu kylkiluihin rintojen alle, kun mustelmat valunu sinne ja tulikiivkt kivan tiukat ja painaa.

Leikkaus 07.12.2018
Motiva Ergonomix silksurfase Round 400cc lihaksen päälle lihaskalvon alle,
153cm/44kg
70C kerran imetetty
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 6 päivää sitten : Seseit.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kissantassu, Merivesi

Lisää
3 kuukautta 6 päivää sitten #48849 : Irene
Laitelkaa tännekin profiileihinne ainakin mitkä implantit on laitettu ja omat mitat- saa itse ja muut enemmän irti keskusteluista :)

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten #48855 : Petra87
Miten saan laitettua profiilin kaikki tiedot?

Mä olen päässyt jo kotiin lepäileen ja leikkauksesta reilu vuorokausi ja vasta klo 14 jälkeen pääsin leikkaukseen kun oli niin monta leikkausta koko päivälle. Rinnat on kipeät kun Pille rakensi rinnat uudestaa kun oli tubulaarisuutta ja A symmetriaa jonkun verran. Muutrn olo on ihan ok ja väsynynyt.

Nagor Impleo HR 390cc
Osittain alle + kohotus
Leikkaus 17.12.2018
FinEst Pille Kirjanen

Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten - 3 kuukautta 5 päivää sitten #48857 : niiba
Hyvä naiset! Ootte selvinneet :woohoo:
Itsellä huomenna leikkaus, ja ei vielä pahemmin jännitä (saa sitten kattoo tilannetta uudestaan huomenna matkalla leikkaukseen :lol: ). Hermostuttaa vaan, että saanko tuotua kunnolla esille vielä toiveeni kirurgille ja tuleeko lopputuloksesta sellainen mitä haen.. Itsellä sellainen lähtökohta kumminkin, että olen nähnyt hirveitä, siedettäviä ja tosi miellyttäviä lopputuloksia saman tyyppisistä. Nännit tosiaan isot ja alhaalla rinnassa, muuten A/B kokoiset tipat, sivusta päin kolmiot. Toivon vain pyöreyttä ja että saisin nännien alapuolelle reilusti enemmän pinta-alaa. Venyyköhän muuten jo ennestään isot nännipihat leikkauksen jälkeen? Olen jotain kuvia nähnyt lopputuloksesta :blink:

Olis kiva, jos jaksaisitte laittaa tilanne päivittelyjä paranemisen edistyksestä!

Nagor Impleo HR 300cc
Finest Jyri Kullamaa
Puoliksi lihaksen alle + rintapoimun lasku

Lähtökohta A-kuppi
160cm 50kg
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 5 päivää sitten : niiba. Syy: hymiöt ei näkyny !

Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten #48859 : ninski
Itsellä on nyt 4 päivä leikkauksesta ja kivut alkaa pikkasen helpottaa. Tänään on ensimmäinen päivä ilman Panacodia :laugh: Pystyn touhuamaan iisisti kotona, mutta sängystä nouseminen on edelleen helvetin vaikeaa. Vatsalihasten jännittyminen tuntuu haavoissa mukavasti..

Kiitos Seseit vinkistä, täytyy käydä apteekissa :)
Pitäisi hankkia tukevat urheiluliivit samalla reissulla. Sairaalan tukiliivit on kokoa 70D ja hyvä että nännit peittyy :blink: Oon varmasti aika hukassa liiviostoksilla!

Petra87, klikkaa sun profiilia, sieltä asetukset ja profiilin asetukset. Ihan lopussa voi lisätä allekirjoituksen :)

Helsinki Clinic 12/18

• Annu
  • Annu hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Joulukuussa operaatioon?
Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten #48861 : Annu
Jännityttää, perjantaina leikkaukseen. Tänään siitä tuli oikeesti todellista kun maksoin laskun...
Ihana lukea, että porukka on toipunu melko jees! Eniten jännittää ne jälkihommat

164cm/50kg Motiva ergonomix full 400cc osittain lihaksen alle

Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten #48865 : ninski
Tsemppiä leikkaukseen menijöille!

Onko teillä tietoa onks lämpöily normaalia leikkauksen jälkeen? Mulla on ollu muutamana päivänä sellasta 37 astetta, mutta ei sitä aina huomaa kun lääkkeitä muutenkin syö. Pitäiskö tässä huolestua :dry:

Helsinki Clinic 12/18

Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten #48869 : Piika
Nyt kaksi viikkoa leikkauksesta ja ilman särkylääkettä olen pärjännyt nyt viikon verran. Minulla oli lämpöä muutamana iltana leikkauksen jälkeen. Tikit otettiin pois perjantaina ja haavat on parantunut hyvin. Oikean puolen rinta on vielä turvoksissa ja kovempi kuin vasen.
Toiset urheiluliivit pitäisi käydä ostamassa, mutta vielä ei oikein ole löytynyt sopivaa kokoa/mallia

5.12.2018 Nagor 420cc
FinEst Jyri Kullamaa
158/56

• Annu
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
3 kuukautta 3 päivää sitten #48881 : Annu
Huomenna aamulla mennään :woohoo:
En tiedä miten kuvailisin tämän hetkistä tunnetta...jännitys, malttamattomuus?

Lisää
3 kuukautta 3 päivää sitten #48883 : niiba
Tänään pääsin kotiin ja leikkaus meni hyvin!
Tissit näin vasta kotona, sillä lääkäri oli sitä mieltä että ei tarvitse suihkussa käydä kun haavat oli niin puhtaat. Oli kyllä hieman shokki, mutta eiköhän siihen totu :laugh:
Henkilökunta oli kultaisia ja oli kaikin puolin mukavat puitteet.
Musta tuntuu, että mun sairaalasta saadut liivit on liian pienet koska puristaa nii perkuleesti ja tuntuu et ei kunnol saa ees happee :laugh:

Nagor Impleo HR 300cc
Finest Jyri Kullamaa
Puoliksi lihaksen alle + rintapoimun lasku

Lähtökohta A-kuppi
160cm 50kg

Lisää
3 kuukautta 3 päivää sitten #48885 : Petra87
Niiba
Mulla oli samanlaisia tuntemuksia näiden liivien kanssa ja kun leikkaus salissa olivat laittaneet ne kaikista kireimmälle, mutta ennen kotiin lähtöä kirurgi tarkasti rinnat ja laitto keskimmäisiin hakasiin niin vähän helpotti oloa. Vieläkin on semmosta ahdistuksen tunnetta varsinkin alareunassa kun painaa kylkiluihin reuna, plus ihana vatsan turvotus päällä niin tuntuu että ei saa henkeä. Mä olen koittanu vähän aikaa puoli istuvassa asennossa antaa haavoille ilmakylpyä mutta en pysty varttia kauempaa olemaan ilman liivejä kun alkaa rinnat painamaan niin tulee painetta ja pakko laittaa liivit päälle. Mulla laitettiin osittain lihaksen alle ja kun otan liivit pois niin tuntuu solisluissa asti että rinnat tippuu kun ottaa liivit pois. Vähän on turvotus laskenut leikkauksen jälkeen mutta ei mitenkään huomattavasti.

Nagor Impleo HR 390cc
Osittain alle + kohotus
Leikkaus 17.12.2018
FinEst Pille Kirjanen

• Annu
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten #48893 : Annu
Tunnin kuluttua kotiin, ihanaa palvelua Helsinki clinicalla. Suosittelen.
Paineen tunnetta, ei muuta tällä hetkellä .

Sivu luotiin ajassa: 0.414 sekuntia