× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Joulukuu 2018

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #48683 : kissantassu
Oliko sulla lihaskalvon alle vai miten?
Mulla viikonpäästä siellä leikkaus saattaja paketilla ja arvon 369 390 välillä ja tulee lihaksen alle.
Kirjota lisää tuntemuksia jos jaksat ja ehit

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #48685 : Piika
Mulla on laitettu lihaksen päälle. Nyt leikkauksesta on noin kuusi tuntia ja olen käynyt vähän kävelemässä ja hain kahvia. Kivusta ei ole tarvinnut kärsiä, särkylääkettä sain heti heräämössä ja nyt lisää ruuan kanssa. Toki ihoa vähän kiristää ja leikkaushaavoissa tuntuu ikävältä. Nyt tuntuu, että rinnat on turvonnut aika paljon siitä mitä olivat siellä heräämössä :) äsken hoitaja kävi tarkistamassa tilanteen ja sanoi, että kaikki näyttää ihan normaalilta turvotukselta.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kissantassu

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #48695 : kissantassu
Muulle tulee alle niin se on kuulemma aika eri... jännitän kyllä mutta paljon kehutaan fim estiä jotrn olen luottavainen

Lisää
1 viikko 21 tuntia sitten #48697 : Piika
Minulla jännitys katosi kun saavuin finestille. Hoitajat ja anestesialääkäri kävi minua moikkaamassa ja kertoivat mitä päivän aikana tehdään. Piti kyllä todella hyvää huolta potilaista :) Minun lisäksi samaan aikaan tuli kaksi muuta ja heille laitettiin implantti lihaksen alle. Aamupalalla ja kotimatkalla juttelimme ja heilläkin oli leikkaus sujunut hyvin. Saattajaa kyllä suosittelen matkalle mukaan, itse en olisi yksin selvinnyt reissusta.. pelkkä oven auki työntäminen on raskasta muutamat ensimmäiset päivät...

Lisää
1 viikko 21 tuntia sitten #48699 : kissantassu
kiva kuulla!
mulla tulee kaveri mukaan joka on kokenut kaksi rintaleikkausta.
toivotaan että mulle menis yhtä hyvin.
miltä koko tuntuu? oletko tyytyväinen? toki ei vielä nää todellista lopputulosta mutta arviota

Lisää
1 viikko 20 tuntia sitten #48701 : Piika
Aluksi näytti kovin isoilta, mutta on paljon turvotusta vielä. Nyt kun on omat vaatteet päällä niin olen tyytyväinen lopputulokseen ja yhtään ei haittaa jos koko tästä vähän pienenee :) Olen 156cm ja 55kg näyttää ihan sopusuhtaiselta vielä. Olisin kyllä myös ollut tyytyväinen siihen 390cc mitä aluksi meinasi laittaa..

Lisää
1 viikko 14 tuntia sitten #48703 : Seseit
Heipsan, mä lensin tänään Oulusta Helsinkiin ja nyt täällä yön ja aamulla laivalla Tallinnaan leikkaukseen.
Pille leikkaa Kotkan sairaalassa.
Mua ei jännitä yhtään, laittelen huomenna infoa miten leikkaus meni ja mitkä on fiilikset.

Leikkaus 07.12.2018
Motiva Ergonomix silksurfase Round 400cc lihaksen päälle lihaskalvon alle,
153cm/44kg
70C kerran imetetty

Lisää
1 viikko 5 tuntia sitten #48705 : Petra87
Stemppiä leikkaukseen :) mä luen innoissani näitä tarinoita kun joudun itse vielä reilun viikon jännittämään. Tai nyt on semmonen innostus jännitys päällä, mutta sitten myös kauhulla odotan että miten selviän leikkauksen jälkeen viikon ennenkuin miehellä alkaa loma. Meillä kolme lasta ja yksi niistä on koulussa ja kaksi on minun kanssani kotona kun ei pysty autoa ajamaan leikkauksen jälkeen. No nyt tuntuu että alkaa flunssaa pukkaa päälle ja on semmoinen räkä yskä. Mä niin toivon että tää menisi mahdollisimman nopeasti ohi. Vinkkejä kaivataan flunssan karkottamiseen

Lisää
1 viikko 1 tunti sitten #48707 : Seseit
Klo.10.00 saavuin Kotkan yksityissairaalaan ja 10.30 mennessä olin täytelly kaikkia lippuja ja lappuja sekä verikokeet ja mammografia tehty.
Anestesialääkäri käväs pyörähtään. Nyt taas tuijota nälkäisenä ja janoisena kahta vesipulloa pöydälläni :silly:
Klo.13-15 pitäis olla leikkaus ja viel ei oo leikkaava kirurgi käyny jutteleen.
Haluisin äkkii leikkauspöydälle ja nukkumaan! Viimeyönä jäi nimittäin unet väliin kokonaan, kun olin hostellissa yötä ja väliin lli tosi kova meteli.

Leikkaus 07.12.2018
153cm/44kg
70C kerran imetetty

Lisää
1 viikko 1 tunti sitten #48709 : Petra87
Aika pitkään ne odotuttaa :( toivottavasti pääset nopeasti leikkaukseen. Mä varmaan panikoisin ihan hirveesti tossa vaiheessa kun joutuu odotella ja odotella :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Seseit

Lisää
6 päivää 23 tuntia sitten - 6 päivää 23 tuntia sitten #48711 : sa.ko
Petra87
Kannattaa hakea apteekista sinkkisuihketta (löytyy mustaherukan makuista ja joku muu). Itsellä on ainakin tehonnut hyvin, kun on ottanut sitä heti flunssan ensioireisiin. Yskään hyvä "lääke" on hunaja.

Mulla on nyt 4. pv leikkauksesta ja pahin turvotus on nyt onneksi alkanut laskemaan, rintoja ei enää jatkuvasti kiristä. Pystyn jo pukemaan itse hitaasti paidan päälle ja kivut alkavat olla hallinnassa. Ainoastaan sängystä ylösnouseminen ottaa välillä kipeää.
Vatsan turvotus on ollut yllättävin asia. Juoda olen koittanut paljon, että nesteet lähtisivät liikkeelle. Mutta vahvoilla kipulääkkeillä (joita sain muutaman klinikalta mukaan) taitaa olla myös osuutensa vatsan turvotukseen ja pieneen ummetukseen.

Lihaskalvon alle Sebbin anat. SF 370cc
12/2018 KC-Clinic, kirurgi: H. Kupi
Lähtötilanne 65/70 B/pieni C
166cm/60kg
Kaksi lasta imettänyt
Viimeksi muokattu: 6 päivää 23 tuntia sitten : sa.ko. Syy: viesti jäi kesken

Lisää
6 päivää 23 tuntia sitten #48713 : Seseit
No niin,
Tulivatkin hakemaan klo.12 leikkaukseen ja mä heräsin tosi nopeaa nukutuksesta. Nyt oon täs hetken ollu jo omassa huoneessa ja kaikki hyvin. Pientä painetta tuntuu rinnoissa mut ei sellasta varsinaista kipua.
Pyysin hoitajalta epikriisin että saan tarkkaan lukea mitä on tehty ja mikä lopullinen koko on.
Piru ku en tajunnu ottaa mitään evästö mukaan. Iltaruoka tulee vasta 17.30.
Täällä sitä nyt ollaan huomiseen. Ja sit alkaa kotimatka.

Leikkaus 07.12.2018
153cm/44kg
70C kerran imetetty

Lisää
6 päivää 19 tuntia sitten #48715 : kissantassu
Lihaksen alle? Mitkä tuntemukset? Palvelu ok?tuhat kysymykstä...oispa jo oma leikkauspäivä

Lisää
6 päivää 16 tuntia sitten #48717 : Petra87
Sa.ko

Mä oon nyt syönyt muutaman päivän sinkki tabletteja en tiedä auttaako ne yhtään ja käyttänyt nenäsumutetta, välillä tuntuu että nenä on ihan tukkeessa mutta ilma kulkee kuitenkin nenän kautta. No täytyy koittaa vaan lepäillä ettei leikkausta tarvitse peruuttaa.

Lisää
6 päivää 15 tuntia sitten #48719 : Seseit
Mulle tuli siis 400cc Motiva Ergonomix silksurface pyöreä.
Sijoitettiin lihaksen päälle lihaskalvon alle.
Vointi on tosi hyvä ja sitä noi hoitajat ihmetteleeki. Oon käveleskelly ja touhuillu kaikkee.
Ainoo ilkee asia täs on että ku makaat nii selkä kipeytyy.

Leikkaus 07.12.2018
153cm/44kg
70C kerran imetetty

Lisää
6 päivää 14 tuntia sitten #48721 : sa.ko
Toivottavasti flunssa lähtee ennen leikkausta. Lepoa, paljon juotavaa, c- ja d-vitamiinia ja sinkkiä. Nuo ainakin pitäisi lyhentää flunssan kestoa.

Lihaskalvon alle Sebbin anat. SF 370cc
12/2018 KC-Clinic, kirurgi: H. Kupi
Lähtötilanne 65/70 B/pieni C
166cm/60kg
Kaksi lasta imettänyt

Lisää
6 päivää 2 tuntia sitten #48723 : Petra87
No nyt on vähän parempi olo, en ole enää niin tukkeessa :) täytyy jatkaa näitä vitamiinien syöntiä kun normaalisti en syö mitään vitamiineja.

Lisää
6 päivää 1 tunti sitten #48725 : Smilygirl79
Nenäkannu, jos kotoota löytyy niin nopeuttaa paranemista myös. Etköhän sä leikkaus kunnossa oo, kun sen aika koittaa. Lepoa ja lämpöä!

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
30.11.2018
Motiva Ergonomix 500ccc osittain yläosasta lihaksen alle
177/84
Lähtötilanne c-kuppi

Lisää
4 päivää 21 tuntia sitten #48739 : Seseit
Moikka,
Tässä on nyt kohta kolme päivää leikkaulsesta. Edelleen vointi hyvä, eilen pääsin sairaalasta pois ja matkasin Tallinnasta Helsinkiin laivalla. Siinä kävi pikku kämmi, että mä myöhästyin laivasta, ku muistin ajan väärin ja piti sit omista maksaa paluu matka.
Mut ei brobleemaa, parin tunnin odottelun jälkeen pääsin laivan hyttiin levähteleen lisää. Yön vietin lentokenttähotellissa ja nyt sit oon päässy kotiin pohjoiseen.
Tissit voi hyvin ja pientä tunnottomuutta rintojen alaosassa, mut se ei kyl haittaa nyt ku nämä on viel melkoisen turvoksissa.
Laittelen jossain välissä vaikka kuvaa sit kun turvotus on lakeutunu lisää.

Leikkaus 07.12.2018
153cm/44kg
70C kerran imetetty
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kissantassu

Lisää
19 tuntia 53 minuuttia sitten #48773 : kissantassu
Mikä vointi
Mulla on huomenna leikkaus ja jännittää kovin.

Sivu luotiin ajassa: 0.395 sekuntia