× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Joulukuu 2018

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #48588 : Petra87
te FinEst:läiset oletteko jo saanut appiin tunnukset? Mä en ole saanut vaikka reilu viikko sitten kysyin, sanottiin vaan että aktivoidaan mulle tunnukset ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, samaten mua ihmetyttää että leikkaus on 17.12 ja ei olla otettu mitään yhteyttä minuun että milloin pitää mennä verikokeisiin tai ultraan. Naurattaa että laskuakaan ei ole kuulunut, entä jos en saa laskua ennen leikkausta tai laivalippuja? Eikös ne kaikki hoidu sen apin kautta?? :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Annu
  • Annu hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Joulukuussa operaatioon?
Lisää
1 kuukausi 1 päivä sitten #48595 : Annu
Mä oon jo melkoisen varma etten kyseiseen paikkaan sittenkään lähde, ihan juuri tuon takia etten ole saanut vieläkään vastauksia kysymyksiini (n.kk sitten lähetettyihin) ja tunnukset yms piti saada lokakuun aikana. Tän kuun alussa taas olin yhteydessä, mutta kysymyksiini en saa vastauksia...
Kyseessä kuitenkin iso operaatio ja arvokaskin. Koosta kysyin jo kaaaaaauan sitten, koska heidän arvionsa oli pienin ja muissa olen tavannut kuitenkin kirurgin kasvotusten ja siinä on arvioitu.

Lähtötilanne ~b75/pieni c70 kaksi lasta imetetty
164cm 50kg
ehdotettu osittain
1.lihaksen alle nagor pyöreä 300-330cc
2.Kohotus ja anatominen mentor lihaksen alle 390-440cc
3.Motiva 355-400cc osittain lihaksen alle

Lisää
1 kuukausi 1 päivä sitten #48596 : Piika
Minulla on aika sovittu 5.12 mutta en ole saanut mitään viestiä. Minulle kyllä sanottiin, että tulee marraskuun puolessa välissä kun kirurgit ovat kaksi viikkoa jossain ulkomailla koulutuksessa?

Lisää
1 kuukausi 1 päivä sitten #48597 : Petra87
Mullekkin laitettii syyskuussa viestiä että saan paperit kuntoon syyskuun aikana mutta mitään ei ole kuulunut. Ärsyttää kuitenkin vaihtaa tässä vaiheessa vaihtaa kun leikkaus on sovittu 17.12

Lisää
4 viikkoa 1 päivä sitten #48614 : kissantassu
Moikka!
Laita uudelleen viestiä sinne jospa joku erehdys on ollut.
Mulle meenaan vastataan hetkessä ja appikin on olkut kauan ja menen 14.12 leikkaukseen

Lisää
4 viikkoa 1 päivä sitten #48615 : Piika
Itse soitin sinne eilen ja vastasivat heti. Tänään tuli tunnukset ja ohjeet :) leikkaukseen enää 3 viikkoa

Lisää
4 viikkoa 1 päivä sitten #48617 : Petra87

Piika kirjoitti: Itse soitin sinne eilen ja vastasivat heti. Tänään tuli tunnukset ja ohjeet :) leikkaukseen enää 3 viikkoa

Laitoin tänään viestiä ja sain vastaukseksi että, hän aktivoi tunnukset ja sähköpostiin tulee ohjeet, ja heillä on semmoinen käytäntö että tunnukset saa käyttöön vasta 1kk aikasemmin ennen leikkausta. No nyt vaan odottelen sitä sähköpostia että koska ne ohjeet tulee.

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten - 3 viikkoa 4 päivää sitten #48635 : ninski
Mikäs fiilis porukalla on? :) alkaako jo jännittää?

Itse epäröin hiukan vielä demi 340/320 ja full 375/355 välillä.
Lähtökohtana kun on kiinteät ainakin b-kupin rinnat..
Haluan kyllä projektiota rintoihin, mutta en kuitenkaan yliampuvia.
En tiedä riittäisikö mulle sitten kuitenkin tuo demi, kun omat on jo terhakat :dry:
Pelkään lopputuloksen olevan liian tötterö fullilla ja demillä lättänä :laugh:
Viimeksi muokattu: 3 viikkoa 4 päivää sitten : ninski.

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #48636 : Petra87
Yllättävän rauhallinen olo, ei siis jännitä mutta en kyllä vielä ilostakaan hypi. Jännitys luultavasti alkaa edellisenä iltana ja leikkaus aamuna varmaa en malttais pysyä paikoillaan. Mulle suunniteltiin 360-390cc nagorit mutta profiilista ei ole mitään puhetta ollut.

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #48638 : Piika
Päivä päivältä alkaa leikkaus pyöriä enemmän mielessä. Eniten ehkä jännittää mihin kokoon sitä sitten lopulta päädytään. Näillä näkymin Nagor 460cc ? Edellisestä leikkauksesta on 15.v vuotta. Silloin laitettiin noin 250-275 cc ja kaikki meni hyvin. Leikkaus oli perjantaina ja maanantaina olin jo töissä. Toivon, että tämä toinenkin menisi :)

Lisää
3 viikkoa 2 päivää sitten #48639 : kissantassu
Mua jännittää tosi paljon...kolme viikkoa leikkaukseen ja olen kuumeessa taas. Hermostuttaa jos tulee este näiden sairastelujen takia

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #48644 : Petra87
Sain nyt tunnukset pienen viesti pommituksen jälkeen, päätin vaihtaa kirurgia vielä, kun jotenkin oli semmoinen olo että haluan naiskirurgin vaikka Kullanmaa tekee nättiä jälkeä ja vuosikymmenten kokemus. Valitsin kirurgiksi Pillen. Eilisestä asti on ollut semmonen jännitys päällä kun tajuaa että leikkaus on kohta, tuntuu että miljoona asiaa on tekemättä ja tekisi nyt jo pakata matkalaukku valmiiksi että on varmasti sitten kaikki tarvittava mukana :)

Lisää
2 viikkoa 20 tuntia sitten #48653 : Nananana
Moikka

Onko Laatukirurgian kautta lähiaikoina leikkauksessa käyneitä tai joulukuussa menijöitä?

Mulla on sinne leikkausaika sovittu 20.12, Jaan Troostille. Palvelu tähän asti ollut hyvää ja viesteihin ja kysymyksiin vastattu hyvin.

Nyt kun tuli lasku, niin siihen ei kuulukaan kaikkea sovittua, esim. kuljetuksia Tallinnassa satamasta sairaalaan. Pitää itse ottaa taksi ja maksaa matkat. Ja omat liivit pitää olla mukana jotka puetaan leikkauksen jälkeen. Ensin sanottiin että sairaalasta saa ne mukaan, sitten olikin, että ne voi ostaa sairaalan apteekista ja nyt omat kuitenkin. Mitenhän ne osaa ostaa etukäteen oikean kokokoisena? Neuvoja?

Olen keliaakikko niin pyysivät varautumaan myös omin eväin kun eivät osanneet sanoa onko gluteenitonta tarjolla sairaalan kahviossa. Yksi ruoka kaiketi kuuluu ja aamupala. Ruoka pitäisi onnistua gluteenittomana.

Ihmettelin myös, että konsussa sanottiin, että Troost ei määrää antibioottikuuria jos ei tarvetta. Kellään kokemusta tästä?

Mulla nyt pieni ja roikkuva 75B, tulossa kohotus ja Mentor 325cc osittain lihaksen alle. 1x imetetty.

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #48657 : niiba
Itse olen menossa Finestille 19.12 ja Jyri leikkaa! Ei jännitä yhtään vielä, mutta odotan kyllä innolla että päivät vaihtuu nopeasti ja kohta ollaankin jo kirurgin pöydällä!
Mullakin appin kanssa sai hieman odotella, mutta otin vaan yhteyttä ja pahoitteli kiireitä ja nyt on kaikki tarvittava.
Eniten ehkä hermostuttaa se, että joutuu olla syömättä niin monta tuntia, koska tulen helposti pahoinvoivaksi nälissään:/
Miten muuten omien lääkkeiden kanta, voiko jokapäiväiset aamulääkkeet kumminkin ottaa leikkauspäivänä? Ohjeissa lukee että omat lääkkeet mukaan, mutta myös ettei saa juoda ja syödä mitään.
Lisäksi vähän ihmetyttää kun ohjeissa luki, että 2vk ennen ja jälkeen ei saa tupakoida ja juoda ja myöhemmin luki, että leikkauspäivänä ei saa polttaa. Lisäksi konsultaatiossa sanottiin, että kunhan ei tuu krapulassa leikkaukseen ja ei polta sinä päivänä niin se riittää. :huh:

Onko muita tulossa kyseisenä päivänä leikkaukseen?

Lähtökohta A-kuppi
160cm 50kg
Suunnitteilla nagor 270-300cc Fin-est, Jyri Kullamaa

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #48661 : kissantassu
Onko sulla saattajapaketti? Mulla on se ja sain siihen kaikki liitteet mitä siihen kuuluu liivit yms

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #48663 : kissantassu
Sori olen menossa fin est ille en tonne

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten - 1 viikko 2 päivää sitten #48671 : sa.ko
Reilu vuorokausi leikkauksesta ja täälä levätään turvonneiden rintojen kanssa. Oikea on nyt enemmän turvoksissa ja myös kipeämpi. Illalla ajattelin mennä suihkuun (miehen avustamana) ja katsoa, miltä rinnat näyttää ilman tukiliivejä.
Huomiselle varasin omalta paikkakunnalta lymfaterapian, jos siitä olisi apua tähän turvotukseen?! Kipulääkkeitä säännöllisesti kun ottaa, niin olo ei ihan hirveä ole. Yötä vasten otan vahvempaa kipulääkettä, mitä sain 3kpl mukaan klinikalta.
Ennen leikkausta kaikki meni mukavasti ja nopeaan tahtiin, mutta leikkauksen jälkeen tuntui olevan kauhea kiire saada minut jalkeille. Pitivät vain 2h "heräämössä" ja kotiuttivat.
Itsekin leikkausalalla työskennelleenä kotiutus oli mielestäni ihan liian nopea. En vain ymmärtänyt avata suutani, että en koe olevani vielä kotiinlähtökunnossa ja kotimatkaakin oli yli 150km. Olin ihan tokkurassa vielä, kun kotihoito-ohjeita käytiin läpi. Jouduin soittelemaan tänään perään ja varmistelemaan ohjeita, ymmärsinkö oikein. Oudointa oli se, ettei mitään muuta saanut suuhun leikkauksen jälkeen, kuin vettä. Luulin, että tuohon isoon summaan kuuluvan asiakkaalle jotain pientä purtavaa, kun on ollut koko päivän ravinnotta. Matkan varrelta sitten mieheni haki huoltoasemalta juotavaa jogurttia, leipää ja kahvia. Onneksi ei tullut huonoa oloa autossa.

Lihaskalvon alle Sebbin anat. SF 370cc
12/2018 KC-Clinic, kirurgi: H. Kupi
Lähtötilanne 65/70 B/pieni C
166cm/60kg
Kaksi lasta imettänyt
Viimeksi muokattu: 1 viikko 2 päivää sitten : sa.ko. Syy: lauserakenne

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #48673 : Smilygirl79
Taitaa olla ihan yleinen käytäntö tuo nopea kotiutus. Mutkin päästettiin kotiin 3h leikkauksen jälkeen. Sain myös ainoastaan mehua. Koen, että pieni suupala olisi auttanut heikkoon oloon. Onneksi itsellä kotimatkaa oli vain 25km ja mies oli valmiiksi hakenut sushia. Heti syönnin jälkeen oli huomattavasti parempi olo. Viime yönä nukuin koko yön eikä kipulääkkeille ole enää tänään ollut tarvetta. Melko nopeasti näköjään toipuu. Olen kyllä tehnyt jo joka päivä melko pitkiä kävelylenkkejä. En tiedä onko niistä ollut apua, mutta tuskin haittaakaan. Tsemppiä toipumiseen!

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
30.11.2018
Motiva Ergonomix 500ccc osittain yläosasta lihaksen alle
177/84
Lähtötilanne c-kuppi

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #48677 : Petra87
Piika tuu kertomaan sitten leikkauksen jälkeen että miten meni :)

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #48681 : Piika
Nyt on leikkaus takana ja kaikki meni hyvin :)
Tulin tänne aamulla ja heti aamusta otettiin verikokeet ja tehtiin rintojen ultraäänitutkimus. Sen jälkeen kävi anestesialääkäri ja sitten kirurgin kanssa pohdittiin kokoa. Hän ehdotti ennen leikkausta kokoa 390cc, mutta päätyi leikkaussalissa kokoon 420cc. Minulle on laitettu vuonna 2004 implantit ja ne oli 260cc. Nyt kun on lapsiluku täynnä niin oli aika vaihtaa :)
Palvelu täällä on ollut todella hyvää, eikä oikeastaan ehtinyt edes jännittää ennen leikkausta. En ottanut esilääkettä ja heti kun heräsin leikkauksesta oli hyvä olo ja pääsin nopeasti takas huoneeseen.
Minulla on saattaja mukana ja totesimme molemmat, että kylläpä täällä on hienot huoneet ja muutenkin hienot tilat. Kipuja ei ainakaan vielä ole ilmaantunut, ehkä hieman vain kiristää ihoa ?
Nyt vaan odotan, että vihdoin saa ruokaa :)
Ilmoittelen vielä miten kotimatka sujuu..

Sivu luotiin ajassa: 0.351 sekuntia