× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Joulukuu 2018

Lisää
3 kuukautta 4 päivää sitten #49295 : Petra87
Mitenkäs sun reiät on alkanut umpeutumaan? Poistin tänään yhden solmun itse kun törötti, niin huomasin että siinä solmun alla on reikä, reikä alkoi vuotamaan kudosnestettä ja laitoinkin samantien viestiä finestille että miten minun pitää nyt toimia. Nyt tarkkaillaan reikää seuraavaan teipin vaihtoon joka on sunnuntaina että onko reikä alkanut umpeutumaan, tai jos alkaa erittämään enemmän niin yhteyttä uudestaan. Reikä on siis sen tikin nauhan paksuinen eli todella pieni mutta paniikki iski kuitenkin heti.

Nagor Impleo HR 390cc
Osittain alle + kohotus
Leikkaus 17.12.2018
FinEst Pille Kirjanen
Lähtökohta. Tubulaariset, eri pari rinnat, B kuppi.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 4 päivää sitten #49297 : Petra87
Viesti oli tarkoitettu Kissantassulle :laugh:

Nagor Impleo HR 390cc
Osittain alle + kohotus
Leikkaus 17.12.2018
FinEst Pille Kirjanen

• Annu
  • Annu hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Joulukuussa operaatioon?
Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #49773 : Annu
Moikka joulukuiset!
Mikä on vointi nyt noin pari kuukautta leikkauksen jälkeen? Itsellä kaikki sujunut kivasti tähän asti ja rinnat laskeutuneet, mutta tänään huomasin että (erityisesti) vasen rinta on puutunut. Tai sellainen oudon tuntuinen, kylmä ja ehkä jopa tunnoton voisi sanoa, lihas päällä kipeähkö liikuteltaessa. Oikea on myös puutuneen oloinen, muttei niin laajasti ja siinä hieman tuntoa puutuneellakin alueella.
Onpa sekavaa.... pitääkö mun huolestua? Aion joka tapauksessa soittaa huomenna kirurgille 2kk tarkastukseen aikaa, mutta ajattelin että onko muilla ollut tälläistä?
Ja varsinkin, kun tähän asti ei ole ollut, taien ome kiinnittänyt huomiota että oli ollut, tunnottomuutta :(

164cm/50kg Motiva ergonomix full 400cc osittain lihaksen alle

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #49781 : kissantassu
Viikon makasin kiltisti sängyssä niin reiät oli jo parantuneet.
Onko sulla mikä tilanne nyt niiden reikien kanssa? Kirjoittelisin enemmän mutta tämä sivusto ilmoittaa aina jostain virheestä ja ei julkaise

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #49783 : Petra87
Meni mullakin reikä umpeen, tosi kauan (viikon) kesti kyllä, tuli toinenkin pieni reikä ja sekin on jo ummessa. Hädissäni olen häiriköinyt finestiä useasti noiden reikien takia mutts hyvin on rauhoitelleet ettei ole mitää hätää. Mulla on oikea rinta edelleen vähä ylempänä ja kovempi kuin vasen, oikealla kyljellä kun nukkuu niin pitää hieman rintaa asetella ettei siihen satu, siis hieman kipuja siinä on.
Mullahan pienennettiin nännejä tubulaarisuuden takia ja muokattiin sitä rintakudosta todella paljon, ja oikeasta nännistä jäi pienempi ja ihan eri tasolla kuin oikeassa rinnassa, jos ne jäävät tuon näköisiksi niin sanon kyllä asiasta 6kk tarkastuksessa etten ole tyytyväinen, samalla oikea nänni on edelleen hieman tubulaarinen.

Nagor Impleo HR 390cc
Osittain alle + kohotus
Leikkaus 17.12.2018
FinEst Pille Kirjanen

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #49785 : kissantassu
Harmi että et ole tyytyväinen mutta malttia sillä nytkun mietin leikkauksesta ei ole vielä kulunut kuin pari kuukautta.
TOSI yksilöllistä miten rinnat paranee ja itselläkin välillä mahalla nukkuessa tulee ei niin kivs tunne.
Toivon että oma tilanteeni pysyy tälläisenä, rinnat on kuin teininä ollessa.

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #49789 : Kissanainen
En kyllä missään nimessä suosittele mahallaan nukkumista pari kuukautta leikkauksen jälkeen. Aina jos tuntuu ikävältä, silloin sitä kannattaa välttää :) Itsekin mahallaan nukkuja, mutta en tainnut nukkua vuoteen? mahallaan ekan leikkauksen jälkeen ja aion nyt toisenkin jälkeen vältellä sitä kyllä.

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #49799 : Jennyyyj
Hei Piika, jos olet linjoilla vielä niin kysyisin että oletko tyytyväinen kokoon, verrattuna edellisiin 15 vuotta sitten laitettuihin? Kysyn koska itselläni n.10v sit laitetut ja nyt kirurgin mielestä max olis 375cc.

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #49825 : suski9
Olisi kiva kuulla miten on mennyt. Olisi myös kiva kuulla miltä rinnat tuntuvat käteen, onko lihaksen päällä/alla ja tuntuuko ne reunat?

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #49905 : Piika
Heippa, huomasin viestin vasta nyt. Olen ollut todella tyytyväinen tähän kokoon. Aluksi tuntuivat jotenkin todella suurilta, mutta nyt kun silmä tottunut ja turvotus laskenut niin on kyllä oikein kivat :) Minulla oli aluksi suunnitteilla 360cc, mutta kirurgi sitten leikkaus aamuna ehdotti tuota 420cc ja siihen sitten päädyimme.

5.12.2018 Nagor 420cc
FinEst Jyri Kullamaa
158/56

Sivu luotiin ajassa: 0.280 sekuntia