× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Joulukuu 2018

• Annu
  • Annu hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Joulukuussa operaatioon
Lisää
3 viikkoa 3 päivää sitten #48159 : Annu
Moikka! Muita menossa finestille joulunalla 2018? Jännittää hyvällä tavalla. Oon miettiny niiiiin kauan tätä leikkausta ja nyt se on edessä! Oon 164 ja 49, mulle ehdotettiin 300-330 kokoa. Haluan luottaa asiantuntijoihin, mutta olis kiva kuulla kanssasisarienkin ajatuksia...

Lähtötilanne ~b75/pieni c70 kaksi lasta imetetty
164cm 50kg
ehdotettu nagor pyöreä 300-330cc

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #48207 : Petra87
Heippa.
Mulle on varattu leikkausaika 17.12 Finestille, Kullanmaa leikkaa. Suunniteltu Nagor 360-390cc
Itselläni on saattaja lähdössä mukaan.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Annu

• Annu
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #48213 : Annu

Petra87 kirjoitti: Heippa.
Mulle on varattu leikkausaika 17.12 Finestille, Kullanmaa leikkaa. Suunniteltu Nagor 360-390cc
Itselläni on saattaja lähdössä mukaan.

Moikka Petra87 joko jännittää?

164cm 50kg

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #48218 : Petra87
No ei vielä oikeastaan, oon niin monta vuotta odottanut että pääsen leikkaukseen ja lueskellut juttuja ja varautunut komplikaatioihin jos niitä tulee. Yritän tällä hetkellä unohtaa koko leikkauksen niin menee aika vähän nopeampaa. Mulla on vielä mietinnässä se että käynkö suomessa ottamassa verikokeet ja ultran vai vasta sairaalassa. Passikin pitää uusia ennen leikkausta :) Oon myös lueskellut tuosta raudan syönnistä koska mun normaali hemoglobiini on todella alhainen joku 112 ja kaikissa raskauksissa on pitänyt syödä lisärautaa niin mietin että jos otan labrat vasta sairaalassa ja mun hemoglobiini onkin liian alhainen ettei voi leikata :(

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #48236 : Henriikka_
Hei Petra87! Mulle ainakin sanottiin että verikokeissa täytyy käydä viikko tai kaks etukäteen. Monestihan siinä menee useampi päivä ennenkuin tulokset on tulleet ja ilman niitä ei voida leikata. Sinähän voit käydä jo nyt, tai otatuttaa pelkän hemoglobiinin (jotta osaat varautua tuon raudan syönnin suhteen) ja sitten lähempänä leikkausta käyt vielä uudelleen kunnon verikokeissa että on tuoreet tulokset. Makuasia tuon ultran kans. Itse halusin olla varma ettei tuu turha reissu joten senkin hoidin 2kk aikasemmin. Siinähän raja se 6kk :) ja mikäli hb kans ongelmia niin varmaan myös keskustella kirurgin kans että minä verran voi rautaa ottaa ja kannattaako.

Nagor 360 lihaksen alle + mastopeksia.
Leikkaus tehty 24.8.2018.
Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #48238 : Petra87
Heippa. Kiva kuulla että sen ultran voi käydä ottamassa jo nyt vaikka leikkaus vasta joulukuussa. Sen mä tiesin että verikokeet ei saa olla vissii 2 viikkoa vanhemmat. Mulle sanottiin vain konsultaatiossa että ne voi ottaa myös sairaalassa ennen leikkausta, mutta oma moka oli että en tajunnu kysyä siellä siitä alhaisesta hb:sta ja liten sen kanssa toimia. Täytyykin alkaa varailemaan tuota ultra aikaa jo nyt ja otattaa hb arvo ja sitten kysellä lisää kirurgilta:)

• Annu
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
2 viikkoa 13 tuntia sitten #48252 : Annu

Petra87 kirjoitti: Heippa. Kiva kuulla että sen ultran voi käydä ottamassa jo nyt vaikka leikkaus vasta joulukuussa. Sen mä tiesin että verikokeet ei saa olla vissii 2 viikkoa vanhemmat. Mulle sanottiin vain konsultaatiossa että ne voi ottaa myös sairaalassa ennen leikkausta, mutta oma moka oli että en tajunnu kysyä siellä siitä alhaisesta hb:sta ja liten sen kanssa toimia. Täytyykin alkaa varailemaan tuota ultra aikaa jo nyt ja otattaa hb arvo ja sitten kysellä lisää kirurgilta:)

Finestilla oli tosiaan se ,että tarvittavat kokeet voi ottaa paikan päällä
:)
Mulla tuli uusi "ongelma", toinen konsultaatio eri paikassa antoi ihan eri vaihtoehdot....!

Alkuperäinenhän oli: Nagor pyöreä osittain lihaksen alle 300-330cc.

Toinen firma: kokonaan alle 300cc + kohotus, tai,
Lihaksen päälle 420-460cc.
Ja noissa molemmissa b-lite implantti.

Nyt oon IHAN ymmälläni :(

164cm 50kg

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #48301 : kissantassu
Mulla on 14.12 aika sinne ja kullanmaa leikkaa.
360tai 390 nagor lihaksen alle

Lisää
4 päivää 17 tuntia sitten #48354 : ninski
Moikka kaikille!
Mä liityn nyt sitte tähän joulukuun kerhoon :)
Leikkaus on varattu kuun puoliväliin Jyrängille, mutta vielä implantit mietityttää..
Motivan pyöreään oon kyllä päätyny, mutta ergonomix/matrix ja demi/full välillä mietin.
On muuten vaikeaa :laugh: löytyykö vinkkejä tai muuta tietoa näistä?

Lähtötilanne iso b/pieni c, josta poistettu kasvain joitain vuosia sitten. Nyt kasvainten poisto taas edessä ja samalla rintojen korjaus/suurennus.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Annu

Lisää
4 päivää 10 tuntia sitten #48363 : ehkäjoskus
Moi!
Täälläkin yksi joulukuun potilas ☺ Mäkin oon menossa kuun puolessavälissä Helsinki Clinicille, tarkemmat tiedo löytyy allekirjoituksesta. Pikkuhiljaa alkaa jännittää.

170 cm / 66 kg / 75B. Lievää tubulaarisuutta, ei imetyksiä.
Tulossa: Motiva Ergonomix FULL 400cc osittain lihaksen alle, Helsinki Clinic 12/18

Lisää
4 päivää 9 tuntia sitten #48364 : ninski
Moikka ehkäjoskus!
Saanko udella miten päädyit motivan ergonomixiin ja tuohon profiiliin? :)

Lisää
3 päivää 13 tuntia sitten #48370 : ehkäjoskus

ninski kirjoitti: Moikka ehkäjoskus!
Saanko udella miten päädyit motivan ergonomixiin ja tuohon profiiliin? :)

Tottahan toki :)

Ergonomixin päädyin siksi, että halusin tuntumalta ja muodolta mukautuvat implantit. Ergonomixit tuntui parhailta kädessä ja oli myös kirurgin suositus.

Profiilin valitsin ihan kirurgin suosituksesta. Ymmärtääkseni tolla profiililla saadaan samalla cc-määrällä vähän "näyttävämpi" lopputulos, ja mun lievästi tubulaaristen rintojen muodon tasapainottamiseen noi olis ilmeisesti myös hyvät.

170 cm / 66 kg / 75B. Lievää tubulaarisuutta, ei imetyksiä.
Tulossa: Motiva Ergonomix FULL 400cc osittain lihaksen alle, Helsinki Clinic 12/18

Lisää
3 päivää 12 tuntia sitten - 3 päivää 10 tuntia sitten #48371 : ninasofia
*
Viimeksi muokattu: 3 päivää 10 tuntia sitten : ninasofia.

Lisää
3 päivää 10 tuntia sitten #48373 : ninski
Tykkäsin kans ergonomixin tuntumasta :) mutta kun mulla on todella tiiviit rinnat ja kokoakin on jonkin verran niin pelkäsin lopputuloksen olevan jotenkin hassu. Implantti on pehmeä ja liikkuva ja sitten päällä olisi tiivis oma rinta.. Kirurgin mielestä molemmat käyvät. Mietin tätä vielä..

Ainakin toistaiseksi on tulossa motivan round demi 300cc tai 320cc :) osittain lihaksen alle

Sivu luotiin ajassa: 0.779 sekuntia