× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Lokakuu 2018

Lisää
2 viikkoa 4 tuntia sitten #48522 : Julianne
Mullakaan ei ole ollut yhtään katumusta vaikka ero lähtötilanteeseen on aika hurja. En myöskään olisi kaivannut isompia rintoja, luulen että tämä on aika maksimi omalle keholleni ilman että implantti näkyy selkeästi ihon alta. Tai kyllä tää nykyinenkin näkymä on TOSI feikki mutta toivon että se tulee luonnollisemmaksi kun rinnat laskeutuu ja pehmenee :)

Kivut kiusaa edelleen, en ole vielä jättänyt Buranaa pois kun etenkin yöt saattavat olla epämukavia. En tiedä mistä johtuu. Vasen puoli tuntuu nyt koko ajan vähän oudolta, vähän kuin siellä liikkuisi joku kävellessä ja kumartuessa. Ja muutenkin tunnen sen implantin painon tosi vahvasti esim. maatessa. Ei se niin paljon satu mutta todella outo tuntemus :blink: Tiesin kyllä, että kaikki implantit ei kiinnity kudokseen, mutta en tiennyt että liikkumisen voisi tuntea, tosi outoa... ja oikeassa ei siis tunnu mitään.

Mitat n. 160/60 ja 75-80A, Motiva Ergonomix demi 340/360 cc 10/2018.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #48525 : haave
Moikka Julianne! Muistan samoja tuntemuksia liikkumisesta ja oli ihan kuin irrallaan, mutta ajan myötä meni ohi. Ehkä vasta noin kolmen kk kohdalla. :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Onneli

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #48526 : Djuioo
Multakin vähän kuulumisia.

Tosiaan mulla kivut ollut ihan minimaalisia, ehkä kahden päivän ajan söin muutaman särkylääkkeen, mut tän jälkeen ei tarvinnut enää ottaa. Oon jo kyljelläänkin hieman uskaltanut nukkua öisin, vaikka pelottaakin että pilaan tällä jotain :whistle: .

Tukiliivit alkoivat tuntumaan tosi löysiltä, ja kävinkin osamassa muutamat urkkaliivit. Oli vaikea käydä ostoksilla, kun ennen oon ostanut vaan jotkut jotka sattui pysymään päällä.. Toiset liivit kehutut Shock Absorberit koossa 75D, ja toiset Niket koossa 70D. Tosi jännä, miten mitoitus muuttuu liivien välillä. Nää kapeammat Niket tuntuu vähän väljiltä, kun shockarit on tosi naftit. Ehkä oon missannut mitotusjutuissa jotain, mut nää ainakin tuntuu hyviltä!

Viikonloppuna ehkä uskallan mennä jo saunaan. :)

Mastopexia + Motiva Ergonomix Demi 230cc, lihaksen päällä
158/54

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #48536 : Suvie
Täällä parantuminen edennyt edelleen hyvin, pari päivää oon ollut töissäkin! Rinnat välillä kipuilee tai ehkä enemmänkin särkee.. Miten teillä muilla, joilla implantti on lihaksen alla, rinta on alkanut pehmenemään? Itellä rinta on varsinkin ulkosivusta ja alhaalta painettaessa vähän pehmonen mutta muuten aika kovat. Esim. rintojen yhteen työntäminen ei kyllä onnistu :D

MUlla on rintojen väli vähän alle kolme sormea leveä, kiitos rintalastan.. ihan sellaista rintavakoa en saanut mikä oli toiveissa mutta se ei olisi ollut mahdollista mun anatomialla kun laitettiin implantti lihaksen alle.
Mua on myös vähän häirinnyt se että vasen rinta näyttää edelleen vähän isommalta kuin toinen, toki se oli sitä jo alun perin. Ja ne on aavistuksen eri tasolla, mutta pitää taas muistaa että leikkauksesta on nyt 3,5vkoa joten paranemisprosessia on vielä parikin kuukautta edessä :)

10.10.2018 Eiran sairaala
Motiva ergonomix full 335cc & 315cc lihaksen alle.

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #48542 : Julianne
Täällä taas on ollut vähän epäonnea matkassa, toi turvoneempi rinta kipeytyi sitten kunnolla viikon alussa ja eilen oli pakko soittaa klinikalle että mitäs nyt. Viikonlopun yli pitää odottaa ja maanantaina katsotaan tilanne. Kovaa kipua on ja ”aaltoilua”, en tiedä voisiko olla vettä. Pieni mustelma haavan yläpuolella on mutta ei kyllä näytä hematoomalta mun silmään. En sitten tiedä mikä tässä on vikana. Kipulääkettä menee siis ihan reippaasti kun muuten on aika sietämätön tuska, pahempi kuin ekalla viikolla vaikka leikkauksesta on kohta kolme viikkoa :(

Toinen rinta sentään voi hyvin, se on aika paljon pehmennytkin vaikka ei liiku vieläkään paljon. Mulle jäi rintavakoa ehkä kaksi sormea, mutta ei kyllä haittaa kun lähtötilanne oli mikä oli, olisi varmaan mennyt koko käsi väliin silloin.

Nyt vain odotellaan tuomiota... mitenköhän nämä yleensä menee, pitääkö maksaa itse jos menee uusintaleikkaukseen komplikaation takia? Ei nimittäin just nyt innostaisi maksaa useampaa tonnia lisää JOS jokin on mennyt pieleen.

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #48543 : annah
Voi ei Julianne, kurja juttu! :( Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Mullahan oli se hematooma ja se kipu siinä oli ihan järkyttävä. Kipulääkkeet ei auttanut siihen kyllä ollenkaan. Rinta oli myös turvonnut ihan huomattavasti toiseen verrattuna. Mulla leikattiin se toinen rinta heti seuraavana päivänä enkä joutunut itse maksamaan ylimääräistä.
Mitä sanoivat klinikalla kun soitit sinne? Osasivatko veikata yhtään mistä kipuilu voisi johtua?

Mulla nyt ihan kohta 4 vko leikkauksesta ja tuntuu kyllä tosi hyvältä. Pari sormea mullakin on toi rintojen väli ja vähän rinnat pehmenneet. Mulla oli vasen rinta ekat pari viikkoa suurempi kuin toinen (niin että itseä häiritsi), mutta nyt tuo kokoero näyttäsi tasoittuneen. En ainakaan itse enää huomaa eroa.
Kova hinku olisi liiviostoksille lähteä, mutta varmaan kannattaa vielä hetki malttaa odottaa. :laugh:

Rintojen suurennus 8.10.2018
Nagor impleo HR 360
173/60

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #48547 : Julianne
Annah, arvelivat puhelimessa vain että saattaisi olla nestekertymää(?) oireiden ja turvotuksen perusteella. Toi toinen rinta on ainakin kuppikoon isompi, on kyllä ollut isompi jo ekana päivänä leikkauksesta. Mitä olen googlaillut niin serooman ei pitäisi olla näin kivulias ellei tulehtunut, sen takia olen hämilläni. Kipulääkkeet kyllä auttaa sen verran että nukkumaan pystyy mutta ei todellakaan vie kipua pois. Toisaalta käsitin että hematooman pitäisi näkyä punotuksena ja mulla on vain yksi tuoreen näköinen mustelma, sekin ehkä euron kolikon kokoinen. Joten mysteeri selviää varmaan vasta maanantaiaamuna. Onneksi ei ole kuin pari päivää aikaa, ikävintähän tässä on se kun ei yhtään tiedä mitä on meneillään.

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #48548 : annah
Tuo epätietoisuus on kyllä pahinta :( Maanantai tulee onneksi nopeasti niin saat selvyyden asiaan. Ja varmasti hoitavat rinnan kuntoon oli sitten mitä tahansa. Tsemppiä!

Mulla ei hematoomatississä ollut mitään ulkoisia mustelmia tai jälkiä. Mutta toisaalta se huomattiin niin ajoissa että en sitten tiedä olisiko tullut jos olisi kerennyt olla pidempään. Tässä vielä kuva vähän ennen uusintaleikkausta. Toinen oli siis ihan reilusti suurempi ja toi kaikki turvotus tuli yhden yön aikana.

Nagor impleo HR 360
173/60

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #48549 : Julianne
Okei ei tää ihan yhtä turvonnut ole, toi näyttää kyllä tosi ilkeältä kuvassa kun nousee melkein solisluuhun asti turvotus! Mahtoi kyllä varmasti sattua :S

Ja kiitos tsempeistä! Eiköhän tämä tästä kun saadaan homma ammattilaisten käsiin :)

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #48560 : Jenska
Tsemppiä Julianne! Toivottavasti ei oo kyse mistään vakavasta. Hyvä kuitenkin, että otit yhteyttä klinikalle.
Mulla tulee huomenna leikkauksesta kolme viikkoa. Viime yönä uskalsin kokeilla kyljellään nukkumista, tosin vain pieniä hetkiä . Ei onneks tuntunu pahalta. Mulla edelleen öiden jälkeen paineen tunnetta rinnoissa kun ollut pitkään makuullaan.. helpottaa heti kun nousee. Koskahan se menee ohi? Mä kävin tällä viikolla vähän kokeilemassa rintaliivejä ja siis hohhoijjaa että oli hankalaa. :dry: rinnat edelleen varmaan liian ylhäällä, ettei minkään malliset liivit istunu kyllä yhtään päälle.. enkä oikein päässyt koostakaan perille. Noh, onneksi ei ole vielä kiirettä hankkia.

15.10.18 Finest/Kullamaa
Pyöreä nagor hr 300cc osittain lihaksen alla
156/52

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #48565 : annah
Julianne selvisikö tänään mitään?

Nagor impleo HR 360
173/60

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten - 1 viikko 1 päivä sitten #48566 : Julianne
No eipä siellä mitään nestettä ollut, näköjään vain pieni määrä verta mikä on jäänyt sinne leikkauksen jälkeen. Että sen takia myös se outo mustelma joka on ollut tuossa rinnansyrjässä kolme viikkoa... kuulemma niin pieni että kehon pitäisi osata selvittää se itse, mutta jos ei jostain syystä imeydykään niin sitten pitää leikata pois :unsure: Mutta katsellaan nyt seuraavat viikot mitä tuolle kuuluu. Kivut on onneksi laantuneet vähän viikonlopun aikana mutta sanottiin että Buranaa voi ottaa reilumminkin jos on tarvis. Mä olen tietty kitistellyt sen kanssa kun ajatellut sen olevan jotenkin terveellisempää :pinch: Nyt kun ottaa vähän isomman annoksen niin kipukin helpottaa oikeasti.

Haavat on kuulemma parantuneet tosi nopeasti ja hyvin ja kaikki muu on kunnossa. Mulla on aina ollut alhainen hemoglobiini ja mustelmataipumus, en sikäli ihmettele yhtään että näin kävi. Toivon kyllä todellakin että tuo mustelma katoaa itsestään, uusintaleikkaus ei kauheasti innostaisi tällä hetkellä. Sormet ristissä...

Viimeksi muokattu: 1 viikko 1 päivä sitten : Julianne.

Lisää
1 viikko 16 tuntia sitten #48568 : annah
Julianne hyvä ettei ollut mitään vakavampaa! Eiköhän tuo tuosta itsestään lähde parantumaan :)

Nagor impleo HR 360
173/60

Lisää
1 viikko 12 tuntia sitten #48569 : Suvie
Julianne ihanaa että selvisit säikähdyksellä :) tsempit paranteluun!

Mä oon alkanut vähän epäilemään, että vasemman rinnan tasku on pettämässä.. siis se tuntuu olevan edelleen alempana kuin toinen, lisäksi arpi tuntuu olevan edempänä rinnassa eikä enää niin siinä rinnan poimussa.. nännikin on vähän oikeeta ylempänä mikä ei mun silmään näytä kauheen kauniilta :( taidan kysyä tästä klinikalta..

Lisää
6 päivää 16 tuntia sitten #48570 : Jenska
Suvie, voisko olla kyse kuitenkin siitä, että edelleen rinnat laskeutuu ja siks toinen alempana? Leikkauksesta kuitenkin viel niin vähän aikaa. Mut tottakai kannattaa olla yhteydessä omalle klinikalle. :)

Mulla on tähän asti kaikki sujunut niin hyvin.. vähän jännittää, että koska tuleekin jotain. Kohta ois neljä viikkoa täynnä ja sais alkaa urheilemaan ja mennä saunaan yms... En tiiä miten sitä uskaltaa :laugh:

15.10.18 Finest/Kullamaa
Pyöreä nagor hr 300cc osittain lihaksen alla
156/52

Lisää
6 päivää 13 tuntia sitten #48571 : Suvie
Jenska saatat olla ihan oikeassa :) jotenkin oon aatellut että se arpi pysyy siinä paikallaan mutta kuvia googlaillessa huomasin että se arpi siirtyy ainakin joillain :D mutta ehkä silti varmistan klinikalta ja ostan ehkä samalla yhet tukiliivit lisää :)

Lisää
4 päivää 19 tuntia sitten #48583 : Emmssh
Julianne, kiva kuulla että ei ollut mitään vakavaa! :)
Suvie, mä uskoisin että johtuu edelleen vaan siitä, että mennyt vasta vähän aikaa eikä rinnat oo vielä kunnolla asettuneet.. Mutta ilmoittele mitä klinikalta vastataan :)
Mulla ollut alusta saakka oikee rinta paljon paremman ja "normaalimman" muotoinen, nänni hyvässä kohtaa. Mutta vasen sitten taas on ollut ihan ihmeellisen muotoinen ja nänni vaikuttaisi olevan jotenkin liian reunassa ja se sojottaa hieman ulospäin, mutta tämä kuulemma johtuu tosiaan siitä, että oikea implantti päässyt nopeammin asettumaan paikoilleen, koska siihen koitettii sitä isompaa implanttia aluksi. Edelleen hieman jännittää, että toivottavasti se nyt sitten oikeesti on näin, että nännin paikkakin muuttuu vielä implantin asettuessa.. :dry: mutta kyllä mä huomaan ison eron jo nyt siitä, mitä se ero oli heti leikkauksen jälkeen.

Mulla on nyt vähän reilu 4 viikkoa leikkauksesta ja parantuminen on sujunut hyvin. Rinnat on selvästi alkaneet pehmenemään, vaikka ei niitä kyllä vielä liikuteltua saa tai työnnettyä yhteen :lol: särkyjä ei oo ollut enää reiluun viikkoon oikestaan yhtään ja kyljelläänkin oon pikkuhiljaa alkanut nukkumaan jo siinä kolmen viikon kohdilla. Saunassa kävin keskiviikkona, ai että kun teki hyvää kuukauden tauon jälkeen :laugh: arvet parantuneet tosi hyvin myös. Liiviostoksilla koitin käydä tossa viime viikolla mutta ei hitto sentään, olin sielä pukukopissa ihan jumissa ja solmussa niissä urheilurintsikoissa :laugh:

10.10.2018 / Mansurow
Mentor anatominen 260cc
CPG 323, high profile
Lihaksen alle
156/45

Lisää
4 päivää 14 tuntia sitten #48584 : Julianne
Suvie, mulla on kanssa aivan eri muotoiset ja alempana olevassa rinnassa myös arpi vähän ylempänä. Toinen on tippunut nopeammin kun on ollut turvotuksesta ja verenkertymästä raskaampi, toinen on sitten kevyempänä pysynyt ylempänä. Pitäisi kuitenkin tippua vielä ja sitten arpikin menee varmaan kohdalleen :)

Täällä kipu on jo laantunut vähän mutta syön edelleen buranaa kuitenkin. Ajattelin että kokeilisin ensi viikon alusta jättää kipulääkkeet pois, tässä ollaan kuitenkin reippaat kolme viikkoa niitä syöty. Saapi nähdä miten se projekti menee :unsure: Liikkuvuus on kyllä parempi kuin viikko sitten, oikealla puolella lähes normaali ja vasenkin käsi nousee vaikka rinta kipuileekin. Yritän silti pitää lepoa niin paljon kuin voin että parantuisi mahdollisimman äkkiä. Liiviostoksille haluaisin ihan kamalasti lähteä, mutta tuliliivejä on pidettävä kunnes ”tilanne on ohi” eli vielä vajaa kuukausi. Onneksi sentään ei purista yhtä paljon kuin alussa superturvonneilla tisseillä :laugh:

Sivu luotiin ajassa: 0.706 sekuntia