× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Lokakuu 2018

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #48265 : Jenska
Mitkä fiilikset muilla, onko jollain jo leikkaus ohi? Mä maksoin äsken just laskun ja vähän päälle viikko tarviis enää odotella! Kyllä on odottavan aika tuntunut pitkältä!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #48266 : Suvie
Täällä vähän jännitellään, sillä leikkaus on muutaman päivän päästä (kunhan flunssa ei pukkaa päälle)! Yritän olla rauhallisin mielin ja keskittyä muihin juttuihin.

Mites muut?

10.10.2018 Eiran sairaala
Motiva ergonomix full 335cc & 315cc lihaksen alle.

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #48270 : annah
Täällä olis huomenna lähtö! Nopeasti mennyt tämä odotus! Pikkuhiljaa alkaa jo jännittää :laugh:

Rintojen suurennus 8.10.2018
Nagor impleo HR 360
173/60

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #48271 : Onneli
Paljon tsemppiä annah! Varmaan jännä fiilis tuossa kohtaa kun leikkaus nuin lähellä

Lähtötilanne AA75. Toiveissa n. 350cc full lihaksen alle.
Eiran sairaala
166/54

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #48272 : annah
Kiitos Onneli! :) Yllättävän rauhallinen fiilis vielä tässä vaiheessa. Ei jotenkin vieläkään osaa uskoa todeksi :laugh:

Nagor impleo HR 360
173/60

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #48275 : Julianne
Onnea matkaan annah :) Täälläkin on viikko h-hetkeen ja rupeaa jo vähän jännittämään. Päätöstäni en ole katunut hetkeäkään, mutta anestesia ja kivut pelottavat. Mulla ei ole koskaan ollut mitään leikkauksia joten ei ole mitään vertauskohtaakaan. Kokemuksiakin on niin laidasta laitaan, toisille tosi helppo operaatio ja toisilla helvetilliset kivut :S

Mitat n. 160/60 ja 75-80A, Motiva Ergonomix demi 340/360 cc 10/2018.

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #48280 : Onneli
Miten sulla on annah sujunut ja millaisia fiiliksiä? Jäätkö osastolle yöksi vai pääsetkö tänään jo kotiin?

Eiran sairaala
166/54

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #48286 : annah
Olipahan reissu täytyy kyllä sanoa. :laugh: Nyt kotimatkalla ja kaiken kaikkiaan jäi kyllä hyvät fiilikset vaikka kaikki ei mennytkään niinkuin strömsössä :S Itse leikkaus meni hyvin enkä kerennyt sitä paljoa jännittää kun pääsin niin nopeasti saliin. Leikkauksen jälkeen kivut oli jäätävät lääkkeistä huolimatta ja mies joutui auttamaan jopa vessassa käymisessä :laugh: Iltaa kohden kivut alkoivat helpottaa ja hoitaja tuli tarkistamaan rinnat ja antamaan jälkihoito-ohjeita. Kaikki näytti olevan kunnossa. Yön aikana kivut kuitenkin yltyi sietämättömäksi ja toinen rinta turposi toooosi paljon. Hoitaja tarkisti rinnan uudestaan ja otti myös kirurgiin yhteyttä. Jouduin uudestaan leikkaukseen, toinen rinta piti avata. Uusi leikkaus meni hyvin ja herätessä kivut eivät olleet lähimainkaan samaa luokkaa kuin ekalla kerralla. Sairaalan henkilökunta olivat kaikki aivan ihania! He pitivät minusta hyvää huolta. He auttoivat, neuvoivat ja rauhoittelivat kun itse meinasin panikoitua. Iso kiitos heille! Positiivinen kokemus kaikesta huolimatta! :)

Nagor impleo HR 360
173/60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Onneli

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #48287 : Suvie
Annah kuulostaapa aika hurjalta! Hyvä kuitenkin jos kaikki on nyt hyvin :) Saitko tietää turpoamisen syytä?
Itsellä on leikkaus edessä HUOMENNA! Oon yllättävän rennoilla fiiliksillä nyt vaikka on tässä tullut ajateltua mitkä asiat voi mennä pieleen.. Rintojen tuleva koko mietityttää, mutta uskoisin että rinnat tulee olemaan varmasti nykyistä paremmat :)

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #48288 : annah
Tsempit sulle huomiseen Suvie! :)
Kyllä mulle kerrottiin mikä turpoamisen aiheutti, mutta olin sen verran lääkepöhnässä että meni vähän ohi :laugh: Ilmeisesti nestettä kertynyt + hematooma tms... Toivottavasti nyt lähtis hyvin parantumaan!

Nagor impleo HR 360
173/60

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #48289 : Suvie
Kiitos annah! Vähän jännitys lisääntynyt aikaisemmasta. Toisaalta on myös tosi epärealistinen olo et huomennako oikeesti saan tissit :D
Nyt yritän keskittyä syömiseen ja kassin pakkaamiseen..

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #48290 : Onneli
Hui annah, olipa tosiaan leikkaukset! Onneksi hoitivat asian hyvin. Rauhoittelu tosiaan tärkeetä. Kahdesti nukutettuna saman päivän sisällä ei liene heillekään peruskäytäntö. Hyvä kuitenkin että saivat asian korjattua!

Suvie: Onnea leikkaukseen! Toivotaan että kaikki menee hyvin. Taisit olla menossa Eiraan, joten olisi kiva kuulla kuulumisia sinusta myös niiltä osin.

Eiran sairaala
166/54

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #48291 : annah
Toi toinen leikkaus oli vasta seuraavana aamuna. Sitkeilin kipujen kanssa yön ja odottelin josko kipulääkkeet alkaisi vaikuttaa. Aamuyöstä alkoi olla niin sietämätön olo että itku kurkussa pyysin hoitajat paikalle. Jotenkin kuvittelin että tuo kipu kuuluu asiaan, mutta heti kun hoitajat näkivät kuinka tuskainen olin ja kuinka turvoksissa rinta oli he antoivat vahvemmat lääkkeet ja alkoivat hoitaa asiaa. Onneksi tää kaikki kuitenkin kävi kun olin vielä sairaalassa enkä ollut kerennyt lähteä kotiin. Toisen leikkauksen jälkeen kipu oli huomattavasti lievempi kuin ensimmäisen! Ja lopputulokseen olen tyytyväinen! :)

Nagor impleo HR 360
173/60

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #48297 : Julianne
annah, kuulostaa tosi hurjalta! Onneksi kaikki päättyi hyvin ja toivon myös että jatkuu hyvänä :) Olisin tossa tilanteessa itse ollut varmaan aivan täyspaniikissa.

Ja Suvielle onnea matkaan! Tuntuu tosi oudolta seurata teidän kokemuksia kun kohta on itsellä sama edessä alle viikon päästä. Ainakin tietää ettei ole yksin :D

Mitat n. 160/60 ja 75-80A, Motiva Ergonomix demi 340/360 cc 10/2018.

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #48300 : Irene
Laitelkaa naiset tähänkin ketjuun profiileihinne vähän tietoa, ainakin mitkä implantit tulee ja omat mitat, ehkä myös lähtötilanne.
Saa itse enemmäin irti muiden kommenteista ja muut omista :)

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #48303 : Suvie

Irene kirjoitti: Laitelkaa naiset tähänkin ketjuun profiileihinne vähän tietoa, ainakin mitkä implantit tulee ja omat mitat, ehkä myös lähtötilanne.
Saa itse enemmäin irti muiden kommenteista ja muut omista :)

Mihin sen voi kirjoittaa? Yritin tätä kohtaa löytää.. :D

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #48304 : Onneli
Klikkaat siitä sun profiilikuvake-painikkeesta (mulla tässä kännykällä näkyy oikeessa reunassa aika ylhäällä). Sieltä asetukset ja sieltä Profiilitiedot ja muokkaa profiilia. Sen kohdan ihan alin rivi, ni sieltä löytyy allekirjoitus-kohta :)

Eiran sairaala
166/54

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #48305 : annah
Suvie mene tuolta omasta profiilista asetukset > profiilitiedot > allekirjoitus
Itse myös pähkäilin tätä :laugh:

Nagor impleo HR 360
173/60

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #48306 : annah
Miten muuten Suvie sulla meni leikkaus tänään? :)

Nagor impleo HR 360
173/60

Lisää
1 viikko 10 tuntia sitten #48330 : Suvie
Vihdoin pääsin kirjottamaan kun kännykällä kirjottamat viestit ei jostain syystä oo menny läpi.. Leikkaus meni siis oikein hyvin. Olin aika jännittynyt leikkaukseen mentäessä, mutta kirurgi Minna Rautio ja leikkaussalin hoitajat oli aivan ihania ja lohduttivat. Pääsin kotiin illalla vähän ennen yhdeksää kun puoliso tuli hakemaan. Olo oli eilen yllättävän hyvä (kiitos rintojen puudutuksen), mutta pahoinvointi yllätti ja oksensin lopulta kahdesti. Tänään olo on ollut onneksi huonon olon suhteen parempi, mutta kivut on tietenkin eilistä kovemmat. Kävin äsken suihkussa ja oli todella outoa nähdä rinnat :D Olihan ne aika turvonneet ja implantit ylhäällä, mutta siitähän ne sitten lasketutuu. Vasemmassa rinnassa haavan yläpuolella on pientä mustelmaa mikä aristaa. Sitä pitää seurata... Muuten kaikki on ok. Ensi viikolla on kontrolli Eirassa.

Sivu luotiin ajassa: 0.973 sekuntia